home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 165792 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1785: 29 Jun 2011, 16:09 »

Boavista Futebol Clube

De vandt det portugisiske mesterskab i 2001. Men siden 2003, hvor de brugte alle deres penge på at bygge nyt stadion til EM 2004 i Portugal er det bare gået ned ad bakke.

De ligger nu og roder rundt nede i den portugisiske 3. division, og har ingen penge.

Før dem tilbage til toppen af portugisisk fodbold, og ud i Europa.
YDERST spændende hold du foreslog der!
Findes der en Portugal database?

FannsiMall
Lilleputspiller
*

« Svar #1786: 29 Jun 2011, 20:59 »

Nu tror jeg snart at jeg har prøvet alle hold i spiller, og jeg gider ikke til at miste lysten til spillet, for så kan jeg da lave noget imens jeg venter på at FM12 udkommer, men jeg har ingen anelse hvad for et hold jeg skal være.

Krav:
De skal helst spille i England, Tyskland, Spanien og Frankrig men landet er det mindst vigtigste.

Det skal være et bundhold i den bedste række eller et midterhold i den anden bedste og som  jeg kan vinde chl med inden for 5 år.
De skal have en udmærket ungdomsakademi så man måske kan bygge sit eget hold op og de må gerne have lidt penge  Grin funny
Tak på forhånd

I <3 Man Utd and Cardiff

Enzo
Manager

« Svar #1787: 29 Jun 2011, 21:06 »

Nu tror jeg snart at jeg har prøvet alle hold i spiller, og jeg gider ikke til at miste lysten til spillet, for så kan jeg da lave noget imens jeg venter på at FM12 udkommer, men jeg har ingen anelse hvad for et hold jeg skal være.

Krav:
De skal helst spille i England, Tyskland, Spanien og Frankrig men landet er det mindst vigtigste.

Det skal være et bundhold i den bedste række eller et midterhold i den anden bedste og som  jeg kan vinde chl med inden for 5 år.
De skal have en udmærket ungdomsakademi så man måske kan bygge sit eget hold op og de må gerne have lidt penge  Grin funny
Tak på forhånd

Paris-Saint Germin er ihvertfald også en mulighed..
De har nogle unge talenter i Sakho, og ikke mindst deres keeper. Jeg ved godt at første målmanden, Coupet, er 37 år, men 2. keeperen er 17 år, og mine trænere har spået ham til at blive meget bedre, derfor er han allerede blevet førstevalg, her i 1. sæson..
Derimod er der en masse andre unge talenter, for ikke mindst at understrege Nené's evner.. Han styrer virkelig den kant.. Og så er angriberen jo en stjerne for sig selv. Smiley
De starter dog med sølle 31 millioner i transferbudget, men mon ikke du kan skaffe dig Kadlec alligevel? Smiley

Har selv postet dette tidligere i tråden, og tænkte at det passede udemærket til dine krav

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

FannsiMall
Lilleputspiller
*

« Svar #1788: 29 Jun 2011, 21:23 »

Tak for svaret, men det passer ikke til min krav de er ikke et bundhold, men ellers tak Wink

I <3 Man Utd and Cardiff

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #1789: 29 Jun 2011, 22:28 »

Krav:

Tak på forhånd
Hmm, Gladbach, Mainz, (Hoffenheim), (Hamburg), Freiburg.
Dem i () er ikke helt bundhold, men fx Hamburg har du 0€ at købe for i første sæson, men mindre du sælger spiller.
Spiller selv med dem lige nu, og det er godt og sjovt hold.
Eneste spiller jeg købte var Shaqiri da jeg simpelthen elsker den dreng, han kostede 3,4mil €.
Derudover har jeg ikke set mangel på forstærkning.
Profilerne er mange i HSV, ELIA, Ze Roberto, Kacar, RvN, Piotr.

Mark1780
Juniorspiller
**

« Svar #1790: 30 Jun 2011, 11:07 »

Hey Freaks, vil her i ferien gerne have et spil at pusle med, for at gøre ventetiden til 12'eren kortere.

Søger en klub uden for top 10.
Skal være i den bedste række.
Skal have et transferbudget på over 100 millioner.
Hvis muligt et fint ungdomsakademi

-Er åben over for alt pånær Newcastle

Hit me Opstemt

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1791: 30 Jun 2011, 12:08 »

Hey Freaks, vil her i ferien gerne have et spil at pusle med, for at gøre ventetiden til 12'eren kortere.

Søger en klub uden for top 10.
Skal være i den bedste række.
Skal have et transferbudget på over 100 millioner.
Hvis muligt et fint ungdomsakademi

-Er åben over for alt pånær Newcastle

Hit me Opstemt

Der er blackpool men det er svært hvis de skal have 100 mio ellers west bromich

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #1792: 30 Jun 2011, 12:09 »

Hej jeg søger en rigtig sjov klub at være søger f.eks lidt nede i rækkerne behøves slet ikke at være i den bedste række men klubben skal mindst have 20 mio til spiller indkøb på forhånd tak :-)

DavidMadsen
Manager

« Svar #1793: 30 Jun 2011, 12:36 »

Hej jeg søger en rigtig sjov klub at være søger f.eks lidt nede i rækkerne behøves slet ikke at være i den bedste række men klubben skal mindst have 20 mio til spiller indkøb på forhånd tak :-)
Jeg har personligt fået et mega fedt save ud af Burnley, så det kunne være, at de har din interesse.

kaagaard92
Juniorspiller
**

« Svar #1794: 30 Jun 2011, 13:32 »

Hej Alle, jeg er ved at gå lidt i stå med spillet, kan ikke rigtig finde et hold som passer mig.
har ikke så mange krav.
klubben behøver ikke at være i den bedste liga og det er lige meget hvilket land.

Det eneste krav jeg har et at klubben gerne skal kunne tiltrække danske talenter Smiley

Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så hvad det skulle stilles til?

HRz
Gæst

« Svar #1795: 30 Jun 2011, 13:33 »

AC Horsens Wink
FC Midtjylland
PSG

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #1796: 30 Jun 2011, 13:48 »

Go'daw - Jeg hedder Lars Larsen. Grin

Ja jeg ved ikke hvem jeg skal være? er åben for hold som har et fint budget til indkøb & som kan kvalificere sig til europæisk bold inden for et par år. Helst et hold i enten Danmark, England eller Frankrig. Er dog også åben over for LLM. Smiley

Kom gerne med en god begrundelse, tak.

Enzo
Manager

« Svar #1797: 30 Jun 2011, 16:14 »

Hej. Jeg er kørt træt i mit Atletico Madrid save, og nu tænkte jeg på at jeg gerne ville blogge lidt, men hvilken klub skal jeg vælge?
Alt er åbent, der skal bare være et godt argument eller et mål, eller nået for at jeg vælger holdet. Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Tavares
Manager

« Svar #1798: 30 Jun 2011, 16:31 »

Jeg har et bud eller to. 
Southampton
- Har altid været fascineret af klubben, og jeg syntes at det er rigtig synd, at den ligger i League 1. Derfor kunne du gøre det, som ingen anden manager har formået, i lang tid, at bringe Southampton op i Premier League, og til sidst ende med at vinde ligaen!

West Ham United
- Klubben er som de fleste nok ved rykket ned i denne sæson. Derfor skal du prøve at gøre det Avram Grant ikke kunne, og blive oppe! Men der skal være et par regler. Minimum 3 spillere med fra West Ham's ungdomsakademi, i truppen til ALLE kampe. Plus i Carling Cup kampe, skal der mindst være 5 med, for at vise at West Ham stadig kan producere talenter!

Bruno Caboclo. Siger det bare.

HRz
Gæst

« Svar #1799: 30 Jun 2011, 16:33 »

AC Horsens til toppen?

Manchester City kun spillere under 22.

Lave dit eget hold og kun købe spillere over 30?

Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010