home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 165818 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1770: 28 Jun 2011, 17:15 »

Enzo du har da også bare spillet med alle! Grin
Kunne et hold som Axurre (staves), PSG eller Lille være dig?

Jeg tror det staves Auxerre. :-)

If you can't join them, beat them.

Enzo
Manager

« Svar #1771: 28 Jun 2011, 17:16 »

PSG! - HERE I COME!!!!

Tak så blev det Paris holdet Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

asj89
Gæst

« Svar #1772: 28 Jun 2011, 17:16 »

Jeg tror det staves Auxerre. :-)
Flueknepperi. Tunge

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1773: 28 Jun 2011, 17:17 »

Flueknepperi. Tunge

Overhovedet ikke. At han skrev (staves) efter, så jeg som om han egentligt gerne ville vide hvordan det staves, og at han godt vidste det var forkert - dermed var det udelukkende en hjælp. Smiley

asj89
Gæst

« Svar #1774: 28 Jun 2011, 17:20 »

Overhovedet ikke. At han skrev (staves) efter, så jeg som om han egentligt gerne ville vide hvordan det staves, og at han godt vidste det var forkert - dermed var det udelukkende en hjælp. Smiley
Skrev det nu heller ikke så seriøst igen. Grin

Men tror nu ikke han kan bruge det til noget, da han formegentlig allerede har læst navnet en del gange i FM og diverse fodboldsites. Så han har nok bare et problem med at huske det. Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1775: 28 Jun 2011, 17:23 »

Skrev det nu heller ikke så seriøst igen. Grin

Men tror nu ikke han kan bruge det til noget, da han formegentlig allerede har læst navnet en del gange i FM og diverse fodboldsites. Så han har nok bare et problem med at huske det. Smiley

Jeg hentydede hverken til at han var ubegavet, ikke kunne stave, eller noget som helst andet. Jeg kan kun henvise til indlægget ovenover, for det var udelukkende en hjælp, da jeg tolkede det som om han gerne ville have den, ikke andet. Det burde lukke den der, ellers er du netop en flueknepper! Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1776: 28 Jun 2011, 17:25 »

Det var fordi jeg ikke lige kunne huske hvordan det skulle staves og mange tak for hjælpen Frederik Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1777: 28 Jun 2011, 17:27 »

Det var fordi jeg ikke lige kunne huske hvordan det skulle staves og mange tak for hjælpen Frederik Smiley

Det var så lidt! Wink

asj89
Gæst

« Svar #1778: 28 Jun 2011, 22:12 »

Jeg hentydede hverken til at han var ubegavet, ikke kunne stave, eller noget som helst andet. Jeg kan kun henvise til indlægget ovenover, for det var udelukkende en hjælp, da jeg tolkede det som om han gerne ville have den, ikke andet. Det burde lukke den der, ellers er du netop en flueknepper! Wink
Ubegavet? Har jeg sagt at du gjorde det da? Smiley Og synes da det var dig der klagede over min kommentar, og derfor må det da være dig der er en flueknepper. Tunge

Men for at lukke den var det mest og alt en misforståelse. Wink

hanskoed
Lilleputspiller
*

« Svar #1779: 29 Jun 2011, 01:04 »

Hvem skal jeg være? jeg har lige haft et langt spil igang med dortmund hvor jeg havde vundet ligaen 3 gange i træk og vundet cl, men nu gider spillet ikke åbne igen. så skal starte på et nyt spil. men med hvem?
Krav: ikke et tophold, holdene lige under toppen man virkelig skal kæmpe med for at få op i toppen, gerne nogle gode unge talenter i klubben som man kan føre med op igennem spillet, samt mulighed for at købe lidt ude fra. vil gerne finde en klub hvor jeg kan købe og bruge Vaclav Kadlec fra start og udvikle ham.

Seller95
Manager

« Svar #1780: 29 Jun 2011, 01:09 »

Hvem skal jeg være? jeg har lige haft et langt spil igang med dortmund hvor jeg havde vundet ligaen 3 gange i træk og vundet cl, men nu gider spillet ikke åbne igen. så skal starte på et nyt spil. men med hvem?
Krav: ikke et tophold, holdene lige under toppen man virkelig skal kæmpe med for at få op i toppen, gerne nogle gode unge talenter i klubben som man kan føre med op igennem spillet, samt mulighed for at købe lidt ude fra. vil gerne finde en klub hvor jeg kan købe og bruge Vaclav Kadlec fra start og udvikle ham.
Jeg er selv lige startet med Everton, som jeg synes, er et meget spændende hold.. De har et par talenter i Jack Rodwell, James Wallace og Jose Baxter, og de starter med godt 45 mio. kroner, så der er hvert fald mulighed for, at købe Kadlec.. Holdet er spået til en 8. plads, hvilket jeg synes burde være muligt at gøre bedre.

Everton er bestemt et hold der er værd at prøve. (:

Arsenal <3

Enzo
Manager

« Svar #1781: 29 Jun 2011, 08:41 »

Paris-Saint Germin er ihvertfald også en mulighed..
De har nogle unge talenter i Sakho, og ikke mindst deres keeper. Jeg ved godt at første målmanden, Coupet, er 37 år, men 2. keeperen er 17 år, og mine trænere har spået ham til at blive meget bedre, derfor er han allerede blevet førstevalg, her i 1. sæson..
Derimod er der en masse andre unge talenter, for ikke mindst at understrege Nené's evner.. Han styrer virkelig den kant.. Og så er angriberen jo en stjerne for sig selv. Smiley
De starter dog med sølle 31 millioner i transferbudget, men mon ikke du kan skaffe dig Kadlec alligevel? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

hanskoed
Lilleputspiller
*

« Svar #1782: 29 Jun 2011, 11:20 »

Tak for de hurtige svar Smiley men Everton er ikke en mulighed da jeg er liverpool fan:)
og har prøvet at komme igang med psg men fangede mig ikk rigtig. kunne være man skulle prøve igen, har i ellers andre forslag?

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #1783: 29 Jun 2011, 15:41 »

Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt. Jeg har spillet med City, Chelsea, Dortmund, Fiorentina, Napoli og Porto. Nu vil jeg gerne prøve et hold, lige meget om det er et storklub  eller mindre klub, så skal der bare være nogle retningslinjer så det bliver lidt svære hvis det er en storklub.

Jeg vil prøve et hold hvor man har chance for at skabe noget inden for kort tid, da jeg aldrig når at spille mere end 3-4 sæsoner med hver klub, så går jeg død i det.

Fyr løs med nogle klubber i har haft gode spil med, gerne hvor der er fastsat nogle retningslinjer eller hvis der er en mindre klub i har haft bygget op over mange sæsoner, så kan det være jeg holder mere end de normale 3-4 sæsoner Smiley

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Jilech
Gæst

« Svar #1784: 29 Jun 2011, 15:59 »

Boavista Futebol Clube

De vandt det portugisiske mesterskab i 2001. Men siden 2003, hvor de brugte alle deres penge på at bygge nyt stadion til EM 2004 i Portugal er det bare gået ned ad bakke.

De ligger nu og roder rundt nede i den portugisiske 3. division, og har ingen penge.

Før dem tilbage til toppen af portugisisk fodbold, og ud i Europa.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2011, 16:01 af Jilech » Logged

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010