home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 198546 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1605: 01 Jun 2011, 14:03 »

Hvad fanden har jeg nu gjort jeg svare skuda bare på hans spørgsmål

Så undskylder jeg meget for, at min udtalelse kommer på dette tidspunkt. Efter at have læst det igen, så kan jeg udmærket godt se, at det er et svar på hans spørgsmål. Det er selvfølgelig dybt beklageligt, at jeg ikke opfattede det sådan - endnu en gang undskyld. Derimod trækker jeg ikke min udtalelser tilbage, da jeg efterhånden er blevet provokeret en hel del gange, af at forsøge at udøve hjælp, men derefter være blevet ignoreret, og du så igen har spurgt dagen efter. Det er der den trykker hos mig, og jeg tror, desværre for dig, at der er flere der er enige med mig, end der er uenige. Jeg håber at du fremover vil tænke lidt over det, for så er jeg også sikker på, at folk gerne vil hjælpe dig.  Smiley

If you can't join them, beat them.

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1606: 01 Jun 2011, 14:22 »

Hold da kæft i er da dumme jer to

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1607: 01 Jun 2011, 14:24 »

Hold da kæft i er da dumme jer to
Jeg ser intet forkert i mit indlæg før, der er endda en glad smiley, hvilket der ikke kommer denne gang.
Jeg påpeger bare, hvorfor Frederik "måske" kom med den udtagelse før? Sur

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1608: 01 Jun 2011, 14:32 »

Jeg fortryder heller intet jeg mener stadig at i er dumme

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1609: 01 Jun 2011, 14:34 »

Dum som i træls, eller dum som i uintelligent?

If you can't join them, beat them.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1610: 01 Jun 2011, 14:37 »

fair nok, vi lever i Danmark og du har lige så meget ret til at sige du synes vi er dumme, som vi har til at sige, vi synes det er møg irreterende du bliver ved med at spørge om nye hold hver anden dag ..

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1611: 01 Jun 2011, 15:20 »

Ok fair nok du ikke bryder dig om jeg skriver det vær gang, men så kan du da også bare lad vær med at svare

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1612: 01 Jun 2011, 15:25 »

Ok fair nok du ikke bryder dig om jeg skriver det vær gang, men så kan du da også bare lad vær med at svare
100% jeg prøvede bare at være sød ved dig første gang og fortælle dig at folk bliver irreteret, kan dog se mange har prøvet det før og alligevel er intet forandret. Synes snart du skulle tænke over det, specielt skulle du tænke over hvordan du angriber folk, da mit første indlæg kun var ment som en hjælp fik jeg alligevel af vide jeg var "dum".
Synes det er en åndsvag måde at give folk igen, der prøver at hjælpe dig, vi stopper dog her da vi ikke skal spamme tråden med off topic, skriv i min indbakke hvis du er utilfreds ...

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #1613: 01 Jun 2011, 17:09 »

Hahaha grinern diskussion ^^ crazy

Men er lige blevet fyret i mit Dortmund spil, lidt uforståeligt for mig, men sådan er det. Blev nr. 4 i første sæson og kom i pokalen finalen, og røg ud i første kval. runde i Europa League til CSKA Moskva. I anden sæson blev jeg toer, vandt pokalen, og også slået i første knockout runde i Europa League, denne gang af Sampdoria. Jeg prioriterede heller ikke EL, og det var 'Gå på ferie' kampe. Her i tredje sæson, begyndte det dog at gå skidt. Røg ud i pokalen i 2. runde, lå nummer 10 i ligaen, og lå nr. 1 i min ChL-gruppe, efter 3 kampe, foran Lyon, City og Rangers. Synes det var kort snor jeg fik, men sådan er det.

Nu vil så starte ny karriere, men kan ikke komme i tanker om nogle hold. Det skal ikke være i Italien i hvert fald, men jeg vil gerne have et hold med fint potentiale, evt. et gammelt storhold der skal tilbage i toppen. Der skal vel også være fin økonomi, og nogle penge at arbejde med.

Fyr løs freaks. Smiley

Enzo
Manager

« Svar #1614: 02 Jun 2011, 19:55 »

Søger et hold i midten af ligaen, med fremragende talentudviklig og træninganlæg.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

NiklasV
Gæst

« Svar #1615: 02 Jun 2011, 20:01 »

. et gammelt storhold der skal tilbage i toppen

Brøndby  funny
- ej spøg til side, hvad med noget engelsk bold? Smiley

Enzo
Manager

« Svar #1616: 02 Jun 2011, 20:30 »

Brøndby  funny
- ej spøg til side, hvad med noget engelsk bold? Smiley

Har allerede et med Bif, d;
Hvilket hold evt? Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #1617: 02 Jun 2011, 20:54 »

Men er lige blevet fyret i mit Dortmund spil, lidt uforståeligt for mig, men sådan er det. Blev nr. 4 i første sæson og kom i pokalen finalen, og røg ud i første kval. runde i Europa League til CSKA Moskva. I anden sæson blev jeg toer, vandt pokalen, og også slået i første knockout runde i Europa League, denne gang af Sampdoria. Jeg prioriterede heller ikke EL, og det var 'Gå på ferie' kampe. Her i tredje sæson, begyndte det dog at gå skidt. Røg ud i pokalen i 2. runde, lå nummer 10 i ligaen, og lå nr. 1 i min ChL-gruppe, efter 3 kampe, foran Lyon, City og Rangers. Synes det var kort snor jeg fik, men sådan er det.

Nu vil så starte ny karriere, men kan ikke komme i tanker om nogle hold. Det skal ikke være i Italien i hvert fald, men jeg vil gerne have et hold med fint potentiale, evt. et gammelt storhold der skal tilbage i toppen. Der skal vel også være fin økonomi, og nogle penge at arbejde med.

Fyr løs freaks. Smiley

Hvad med napoli? de ha nogle rigtige gode unge spillere som ruiz, hamsik og cavani.. jeg har selv et save med napoli hvor jeg i 3. sæson vandt the triple og i 4. vandt alt jeg kom i nærheden af..

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

MFtiis
Ynglingespiller

« Svar #1618: 03 Jun 2011, 12:15 »

Hej Smiley

Er det nogen der har erfaringer med Blackburn? Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1619: 03 Jun 2011, 13:48 »

Fyr løs freaks. Smiley

Jeg er selv lige startet med Southampton i League 1 i England. Gammelt Premier League hold der er faldet tilbage i rækkerne. Havde selv samme problem som dig med at jeg ikke kunne finde ud af hvem jeg skulle være, men Southampton er virkelig underholdene!
De har en masse gode spillere og talenter der sagtens kan blive til noget. Specielt unge Alex Chamberlain er helt fantastisk. 16 år gammel og har i de første to kampe spillet til 8.25 med 1 mål og 3 assists. Derudover har du også spillere som Adam Lallana, Morgan Schneiderlein og Ricki Lambert der helt sikkert kan gøre en forskel. Derudover har jeg også hentet Febian Brandy på en fri transfer. 2 mål i første kamp er godkendt  Thumbs Up Lambert og Brandy i angrebet minder lidt om Rooney - Hernandez angrebet i United. Det fungerer helt vildt godt Smiley
Økonomien er også fin. Ingen gæld, og også et udemærket transfer budget for et League 1 hold. Holdet er derudover tippet til en 2. plads, så oprykning i første sæson burde være muligt.
Prøv Southampton, de er virkelig underholdene Smiley

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010