|
B-rock
|
|
Skal det være et stærkt eller svagt hold i 1. div?
Gerne stærkt, men er frisk på hvad der bliver foreslået? spiller med tottenham lige nu, syntes ikke det fanger mig
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Altså jeg har haft et godt save med FC Roskilde fra 1. div  Tjek Blogs sektionen der har jeg skrevet lidt om holdet osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Altså jeg har haft et godt save med FC Roskilde fra 1. div  Tjek Blogs sektionen der har jeg skrevet lidt om holdet osv. Er de nemme få spillere til og sådan
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Nej der er det en stor udfordring Men fik dem dog i superligaen efter 1. sæson så det er muligt med de rette indkøb og taktik osv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Nej der er det en stor udfordring Men fik dem dog i superligaen efter 1. sæson så det er muligt med de rette indkøb og taktik osv  Spændende blog helt vildt, hvorfor er den død, og hvilken opstilling bruger du? Prøver lige tjekke holdene i Første Division og 2 Division
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Spændende blog helt vildt, hvorfor er den død, og hvilken opstilling bruger du?
Prøver lige tjekke holdene i Første Division og 2 Division
Havde ikke interessen eller tiden til at skrive mere. Jeg brugte en smal 4-1-2-1-2  Bare iorden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Efter et langt save med West Ham som jeg er i 2021 med, vil jeg gerne prøve et nyt hold. men er på par bund på hvem jeg skal prøve at starte med, ender altid med at vende tilbage til mit West Ham save når jeg starter med et nyt hold efter noget tid.
Nogle forslag?
Men mine krav er: Ikke et top hold Behøver nødvendigvis ikke være i de 4 størreste ligaer Man skal kunne hente bare lidt gode spillere til klubben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Efter et langt save med West Ham som jeg er i 2021 med, vil jeg gerne prøve et nyt hold. men er på par bund på hvem jeg skal prøve at starte med, ender altid med at vende tilbage til mit West Ham save når jeg starter med et nyt hold efter noget tid.
Nogle forslag?
Men mine krav er: Ikke et top hold Behøver nødvendigvis ikke være i de 4 størreste ligaer Man skal kunne hente bare lidt gode spillere til klubben
Prøv evt. LOSC Lille, utroligt hold med meget potentiale og så har de jo Eden Hazard 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Havde ikke interessen eller tiden til at skrive mere. Jeg brugte en smal 4-1-2-1-2  Bare iorden  Valgte Swansea City 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Valgte Swansea City  Cool 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie94
|
|
Søger et hold i en af de mindre europæiske ligaer og ikke den danske.
På forhånd tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Ved virkelig ikke hvem jeg skal starte med, er kørt død i mit Southampton, Dortmund og Bif saves.. Der skal helst gerne være en argumentation for, hvorfor? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Ved virkelig ikke hvem jeg skal starte med, er kørt død i mit Southampton, Dortmund og Bif saves.. Der skal helst gerne være en argumentation for, hvorfor?  Jeg har et virkelig spændende save igang med Ajax  Har netop gået videre fra gruppen i CL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg har et virkelig spændende save igang med Ajax  Har netop gået videre fra gruppen i CL  Det er ikke lige den hollandske liga jeg er mest glad for, helst England eller spanien.. Men andre bud er også velkommene.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Ved virkelig ikke hvem jeg skal starte med, er kørt død i mit Southampton, Dortmund og Bif saves.. Der skal helst gerne være en argumentation for, hvorfor?  Prøv at start med Blackpool og ser om du kan overleve Premier League 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|