home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 198823 gange)
B-rock
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1485: 19 Maj 2011, 12:15 »

Kommer lige med et par muligheder og hvorfor Smiley

Fiorentina: De ligger under toppen i Italien, de har en god trup med plads forbedringer. Deres økonomi er nogenlunde, men har ikke råd til de store indkøb og lønninger, men det er med til at gøre udfordringen sjovere. Med nogle gode resultater kan man nå langt allerede i første sæson.

Atl Madrid: De har også en god trup med plads til forbedringer. De kan tilrive sig nogle store navne og mener også deres økonomi er udemærket. De har en super farlig offensiv, men i mine øjne en midtbane som halter lidt og forsvaret har også nogle mangler. Men de har gode talenter som De Gea, Dominguez og Aguero.

Everton: Everton er et hold jeg altid godt har kunne lide, de har ikke de helt store stjerner, men en god sammensat trup som dog mangler bredde. Deres økonomi er udemærket og de kan lokke forholdsvis gode spillere til. Derudover er England et land hvor der er mange om buddet, som kun gør det sjovere.

Tottenham: Deres trup er fantastisk og økonomien er god, dog mener jeg de mangler en keeper. Med Tottenham skal man "bare" gøre arbejdet færdigt, hvilken også kan være svært, da der er mange om buddet i England og målet ligger jo også i Champions League.

Porto: Deres trup er fantastisk, de har super spillere, dog ligger de i en liga hvor der reelt set kun er Porto, Benfica og Sporting. Dog kommer udfordringen i at kunne klare det godt i Europa og om man kan lokke nogle store spillere til Porto, hvilket er ret svært, så handler de om at købe klogt og hente talenter. Jeg spiller selv med Porto og har en super spil kørende, helt klart en udfordring at skulle tage kampen op med de store i Europa.

Tog Tottenham, er det sådan du kan vejlede mig hvad du vil gøre med hensyn til salg og køb, og transfer politik?

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Seller95
Manager

« Svar #1486: 21 Maj 2011, 14:40 »

Hej Freaks.

Jeg er gået lidt kold i mine andre saves, og jeg søger derfor jeres hjælp til valg af hold. Jeg vil gerne starte fra Danmark, men jeg vil ikke være FCK eller FCM, ellers er jeg åbent for alle hold i både SuperLigaen, 1. Division og 2. Division.

Kom gerne med en lille begrundelse.

Tak på forhånd. Smiley

Arsenal <3

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1487: 21 Maj 2011, 14:46 »

Hej Freaks.

Jeg er gået lidt kold i mine andre saves, og jeg søger derfor jeres hjælp til valg af hold. Jeg vil gerne starte fra Danmark, men jeg vil ikke være FCK eller FCM, ellers er jeg åbent for alle hold i både SuperLigaen, 1. Division og 2. Division.

Kom gerne med en lille begrundelse.

Tak på forhånd. Smiley

Jeg kan kun foreslå dig AC Horsens! Det er i hvert fald en kæmpe udfordring, hvor der hverken er økonomi til de helt store forstærkninger, eller en masse store talenter. Derimod har de en rigtig rutineret flok, som stadig holder niveauet. Der tænker jeg på Søren Jochumsen, Niels Lodberg, Martin Retov og Martin Spellman. Transferbudgettet ligger på omkring de 2 mio. kroner, mens lønbudgettet heller ikke ligger blandt de højeste i ligaen. Forventningerne fra bestyrelsen er ikke vanvittigt store, og muligheder for Europa er der. Du får i hvert fald massere af udfordring, hvis du vælger dem. Smiley

If you can't join them, beat them.

Seller95
Manager

« Svar #1488: 21 Maj 2011, 14:50 »

Jeg kan kun foreslå dig AC Horsens! Det er i hvert fald en kæmpe udfordring, hvor der hverken er økonomi til de helt store forstærkninger, eller en masse store talenter. Derimod har de en rigtig rutineret flok, som stadig holder niveauet. Der tænker jeg på Søren Jochumsen, Niels Lodberg, Martin Retov og Martin Spellman. Transferbudgettet ligger på omkring de 2 mio. kroner, mens lønbudgettet heller ikke ligger blandt de højeste i ligaen. Forventningerne fra bestyrelsen er ikke vanvittigt store, og muligheder for Europa er der. Du får i hvert fald massere af udfordring, hvis du vælger dem. Smiley
Tak for budet. Det kunne godt gå hen og blive Horsens, som jeg prøver. Smiley

Arsenal <3

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #1489: 21 Maj 2011, 16:05 »

Hvis folk mangler et hold, der ligger i bunden af en stor liga, tror jeg RC Lens fra Frankring ville være et spændende hold at vælge. De har nogle kæmpe talenter; Raphaël Varane, Serge Aurier for nævne nogle.

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Enzo
Manager

« Svar #1490: 21 Maj 2011, 19:14 »

Søger et hold som ikke er et tophold i en af de store ligaer, og eller bare klø på, og eller bare kom med argumenter hvorfor? Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #1491: 21 Maj 2011, 20:11 »

Nogen der kender noget til tyrkisk fodbold, og eventuelt en klub?

JimmyGP
Manager

« Svar #1492: 21 Maj 2011, 21:36 »

Søger et hold som ikke er et tophold i en af de store ligaer, og eller bare klø på, og eller bare kom med argumenter hvorfor? Opstemt

Jeg henviser endnu engang til southampton og til kluberfaringstråden om det.. Tidligere storhold der med de rigtige handler hurtigt er tilbage i Premier League Thumbs Up

Jeg har i de tidligere udgaver af FM været glad for både Fenerbahce og Galatasaray, som selvfølgelig er tophold sammen med Besiktas Smiley En spændende og eksotisk liga, hvor man virkelig kan udvikle sig, som Manager  Thumbs Up det er du nød til at prøve  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager

« Svar #1493: 21 Maj 2011, 23:25 »

Har allerede et save med Southampton men jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kan ikke lide at spille på ét save i mere end 10 kampe ca. Peace

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #1494: 21 Maj 2011, 23:44 »

Jeg havde et spil i 10'eren med Trabzonspor. Det var faktisk et meget godt save, men spillede dog kun en sæson, men der vandt jeg også mesterskabet. De har to rigtig gode fløje i form af Alanzinho og Yattara, og generelt har de et okay hold som godt kan kæmpe med om mesterskabet efter et par indkøb.

JimmyGP
Manager

« Svar #1495: 21 Maj 2011, 23:47 »

Har allerede et save med Southampton men jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kan ikke lide at spille på ét save i mere end 10 kampe ca. Peace

Så skal du herind i stedet for Enzo,.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30334.msg886911#msg886911  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #1496: 22 Maj 2011, 12:10 »

Du kan prøve at starte et spil med et hold fra Npower Championship. Vil foreslå Leeds eller nogen der kan blive opkøbt. Så får du en chance for at ''starte fra bunden'' i Premier league, hvis du rykker op. Smiley

Bobby er blot mit dæknavn

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #1497: 22 Maj 2011, 12:24 »

Da jeg huserede (eller i hvert fald var at finde) på Managerlife, skrev jeg DENNE guide om tyrkisk fodbold. Gaziantepspor blev min store kærlighed i denne forbindelse, og jeg havde da også et ganske langt spil med dem. Den tyrkiske liga er helt sikkert et kig værd, også fordi den åbner ens øjne for nogle spillere man kan bruge i andre ligaer, men måske ikke lige kender.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1498: 22 Maj 2011, 16:52 »

Kunne godt tænke mig enten spille med et hold fra den Danske Første division, eller et hold fra England en udfordring fra Premier League evt. eller en anden liga?

Kom med nogle gode begrundelser

Håber på nogle gode forslag Smiley

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

NiklasV
Gæst

« Svar #1499: 22 Maj 2011, 16:57 »

Skal det være et stærkt eller svagt hold i 1. div?

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010