home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 199183 gange)
vikt1115
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1320: 12 Apr 2011, 15:57 »

Hej.
kan i komme med nogle gode bud.

KRAV: Skal være i den bedste liga i Danmark, Italien, England eller Tyskland.
Økonomi. Skal mindst være 100 mio.
Position: I top 6.
TAK.

Seller95
Manager

« Svar #1321: 12 Apr 2011, 15:58 »

Arsenal, Chelsea, Man Utd, Man City, Inter, Bayern München....

Arsenal <3

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1322: 12 Apr 2011, 16:02 »

Kan du ikke komme med lidt mere udfordring. Ved godt at jeg skrev top 6 men bare annullere det.

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #1323: 12 Apr 2011, 16:28 »

Sunderland, Napoli, Palermo, Dortmund

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1324: 13 Apr 2011, 13:42 »

Dortmund, Palermo, Villareal, Valencia, Arsenal, Liverpool, A.T. Madrid, F.C. Midtjylland eller Leeds hvad synes i

AlexanderStrandby
Ynglingespiller

« Svar #1325: 13 Apr 2011, 13:58 »

Dortmund, Palermo, Villareal, Valencia, Arsenal, Liverpool, A.T. Madrid, F.C. Midtjylland eller Leeds hvad synes i

Du skriver hele tiden , om at du vil have folk til at hjælpe med at finde en klub til dig, og alligevel tager du ikke imod deres råd , men skriver nogle klubber som vi skal bestemme til dig.
Tag nu bare et hold og kom ind i spillet, og find det hold DU syntes er fedt at spille med...

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1326: 13 Apr 2011, 14:06 »

Helt tilbage fra den 18 marts (side 67!!) har du gentagende gange spurgt efter hold du skal være, og får hver gang et række hold listet op som du kan vælge med, men alligevel går der ikke mere end et par dage før du igen er på banen.. Folk bliver trætte af det, og mister alt lyst til at hjælpe dig, og det er med god grund..

Mit bedste råd til dig - Udover at stoppe med at spamme denne tråd, er simpelthen at tage en pause fra FM i nogle uger/måned, og derefter vende tilbage for at se om du har fået lysten tilbage..

AlexanderStrandby
Ynglingespiller

« Svar #1327: 13 Apr 2011, 14:10 »

Helt tilbage fra den 18 marts (side 67!!) har du gentagende gange spurgt efter hold du skal være, og får hver gang et række hold listet op som du kan vælge med, men alligevel går der ikke mere end et par dage før du igen er på banen.. Folk bliver trætte af det, og mister alt lyst til at hjælpe dig, og det er med god grund..

Mit bedste råd til dig - Udover at stoppe med at spamme denne tråd, er simpelthen at tage en pause fra FM i nogle uger/måned, og derefter vende tilbage for at se om du har fået lysten tilbage..

TU. Thumbs Up

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1328: 14 Apr 2011, 13:26 »

Tak for dit råd men ville ikke følge det

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #1329: 14 Apr 2011, 13:48 »

Goddag Smiley

For et par uger siden gik jeg lidt død i FM, men har nu fået FM-lysten tilbage, så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres bud på, hvem jeg kunne være.
Da jeg ikke har haft de længste save, kunne jeg godt tænke mig et hold som er lidt udfordrende, men samtidig utrolig skægt.
Ellers har jeg ingen krav Smiley

vt11
Ynglingespiller

« Svar #1330: 14 Apr 2011, 13:52 »

Goddag Smiley

For et par uger siden gik jeg lidt død i FM, men har nu fået FM-lysten tilbage, så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres bud på, hvem jeg kunne være.
Da jeg ikke har haft de længste save, kunne jeg godt tænke mig et hold som er lidt udfordrende, men samtidig utrolig skægt.
Ellers har jeg ingen krav Smiley

Tag West Ham. De er utrolig sjove at spille med, da det har forholdsvis stor gæld, og en masse talenter. Spiller selv med dem og er kommet til 2014 og det er nok det sjoveste spil jeg nogensinde har haft. Opstemt

Barça: Més que un club <3

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #1331: 14 Apr 2011, 15:58 »

Det er også op til dig selv, om du vil følge dem eller ej. Jeg er efterhånden bare sikker på, at langt de fleste brugere herinde er ved at være rigtig trætte af dig, hvilket ellers er en kæmpe bedrift at tilkæmpe sådan en rygte, da folk er meget tolerante herinde. Så vil du ikke være elskværdig, at droppe med alt det spørgen angående hvilket hold du skal vælge, på forhånd tak.

If you can't join them, beat them.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1332: 15 Apr 2011, 10:28 »

Det er også helt op til dig selv.. Men som Frederikbjerg er inde på så bliver man irriteret over de gentagende indlæg fra din side.

Men når det er sagt, så skal det dog ikke være sådan at du ikke må skrive herinde og spørge om hjælp, for selvfølgelig må du det. Bare lige husk at holde lidt igen med alt for mange indlæg - På den måde får du også de bedste svar på længere sigt..   Smiley

Runddreng
Ynglingespiller

« Svar #1333: 15 Apr 2011, 21:13 »

Mangler inspiration til et nyt spil.

Har haft en del spil kørende, men har nu lyst til et nyt spil.
Min idé med mit nye save er, at megen af min fokus vil ligge på talentarbejdet i klubben. Jeg vil derfor gerne starte med en klub, der har facilitetterne i orden, og har en stabil økonomi.

Krav:
- Skal være i Europa
- Skal ikke være topklubber, men subtop- eller bundklubber, der dog har potentiale.
- Ligaen skal være af forholdsvis høj kvalitet. Den danske liga er for dårlig, men alt over vil kunne accepteres.
- Det skal IKKE være hold fra den franske og spanske liga.
- Desuden er følgende hold udelukket, da jeg har spillet med dem før: Schalke, Dortmund og Juventus.

Hit me!!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #1334: 15 Apr 2011, 21:24 »

ajax er altid et godt bud på noget med talenter ellers er der Lazio os pga. af deres stadion.

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010