home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 199267 gange)
TD-TD
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1290: 04 Apr 2011, 23:51 »

Jeg er kørt død i mit save med sunderland, men aner ikke hvem jeg skal starte et nyt save med.
Så tænkte jeg kunne få lidt inspiration her.

Land: Italien, England, Spanien, Tyskland, Frankrig
Position: Midterhold eller lidt bedre
Økonomi: Behøver bare at kunne købe et par forbedringer i starten

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Swush
Lilleputspiller
*

« Svar #1291: 05 Apr 2011, 02:33 »

Er her de sidste par måneder gået helt død i manager. Har ingen ide om hvem jeg skal være, og når jeg sætter mig for et nyt hold når jeg højst en sæson før jeg går død. Havde mit længste save nogensinde i manager med Leeds tidligere, men planen var at jeg ville starte et nyt langt spil med et nyt hold efter at jeg fik min nye computer. Computeren har jeg fået for længst, men managerlysten er så småt forsvundet.
Har brug for et nyt og udfordrende spil. Har selv tænkt på et save med Real hvor jeg kun bruger klubbens egne talenter for at se hvor langt det kan række, den ide døde dog hurtigt igen.
Klubben jeg søger kan være i hvilken som helst række. Helst de vesteuropæiske, da jeg ikke er så meget til ligaerne i det østligeeuropa, og i det hele taget udenfor europa. Holdet kan være i en lavere eller højeste division, bare det er udfordrende. Har selv tænkt på noget ala et Nickmick har gang i med sin blog om Warrenpoint men ved ikke om jeg har tålmodigheden til det. Men hvis der er nogen der har et sjovt og udfordrende (måske lidt alternativt) hold at spille med, så sig frem! Mangler virkelig et udfordrende save! Smiley

Har du overvejet Athletic Bilbao? Du vil gerne prøve Real med egne talenter. Med Athletic er du tvunget til det, da du kun kan købe <16-årig spanske knægte eller baskere. Jeg må indrømmer at jeg selv ikke er kommet igang med dem da 1. sæson ikke er så spændende (ingen regens eller talenter du kan begynder på). Mit bedste spil i FM2010 var med Athletic, og jeg skal helt sikkert have et igen. Smiley

RTD
Lilleputspiller
*

« Svar #1292: 06 Apr 2011, 18:19 »

alle der ikke ved hvem i skal være, start en med AB

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #1293: 06 Apr 2011, 18:20 »

Jeg er kørt død i mit save med sunderland, men aner ikke hvem jeg skal starte et nyt save med.
Så tænkte jeg kunne få lidt inspiration her.

Land: Italien, England, Spanien, Tyskland, Frankrig
Position: Midterhold eller lidt bedre
Økonomi: Behøver bare at kunne købe et par forbedringer i starten

Mallorca ? Palermo, Napoli evt Peace

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1294: 06 Apr 2011, 18:26 »

Hej.
har mistet mit Liverpool save, så kan i komme med nogle gode bud.

KRAV: Skal være i den bedste liga i Danmark, Italien, England eller Tyskland.
Økonomi. Skal mindst være 100 mio.
Position: I top 6.
TAK. Opstemt

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #1295: 06 Apr 2011, 19:03 »

Er her de sidste par måneder gået helt død i manager. Har ingen ide om hvem jeg skal være, og når jeg sætter mig for et nyt hold når jeg højst en sæson før jeg går død. Havde mit længste save nogensinde i manager med Leeds tidligere, men planen var at jeg ville starte et nyt langt spil med et nyt hold efter at jeg fik min nye computer. Computeren har jeg fået for længst, men managerlysten er så småt forsvundet.
Har brug for et nyt og udfordrende spil. Har selv tænkt på et save med Real hvor jeg kun bruger klubbens egne talenter for at se hvor langt det kan række, den ide døde dog hurtigt igen.
Klubben jeg søger kan være i hvilken som helst række. Helst de vesteuropæiske, da jeg ikke er så meget til ligaerne i det østligeeuropa, og i det hele taget udenfor europa. Holdet kan være i en lavere eller højeste division, bare det er udfordrende. Har selv tænkt på noget ala et Nickmick har gang i med sin blog om Warrenpoint men ved ikke om jeg har tålmodigheden til det. Men hvis der er nogen der har et sjovt og udfordrende (måske lidt alternativt) hold at spille med, så sig frem! Mangler virkelig et udfordrende save! Smiley
Endnu engang vil jeg råde folk her inde til at starte med Luton Town, helt igennem sjovt spil, og jeg elsker det. Det er lidt ligesom Nickmick, men stadig langt fra, da det han har udrettet er sindsygt. Du starter nemlig lavt, og du kan bygge klubben op helt som du lyster, der er selvfølgelig penge mangler da du starter langt, men når du kommer længere ind i spillet, sidder du tilbage med den fantastiske følelse "Det er mig der har bygget alt det her, uden mig var de ingenting!" Den følelse ville du aldrig kunne få med et større hold, da de har muligheden at vinde Chl, det har Luton der er spilstyret selvfølgelig også, men der er bare ikke lige så stor sandsynlighed for det Thumbs Up Peace

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #1296: 09 Apr 2011, 21:00 »

Nogen der har erfaringer med Hestene fra Randers

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1297: 10 Apr 2011, 09:24 »

Hej.

KRAV: Skal være i den bedste liga i Danmark, Italien, England eller Tyskland.
TAK.

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1298: 10 Apr 2011, 11:09 »

Hej.

KRAV: Skal være i den bedste liga i Danmark, Spanien, Italien, England eller Tyskland.
TAK.

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #1299: 10 Apr 2011, 11:18 »

Hey Freaks!

Jeg står i den situation at jeg slet ikke kan få et godt spil op og stå... Jeg har prøvet meget længe men går død hver gang. Jeg har ikke tålmodighed til udfodringer af den helt store slags, jeg kan godt lide hold med gode ungdomsfaciliteter. De må gerne være i anden bedste række, men orker ikke de helt små hold. Økonomien gør ikke det store..

Nogle der har forslag?

Seller95
Manager

« Svar #1300: 10 Apr 2011, 11:20 »

Southampton! De spiller godt nok i den 3. bedste række, men du er seedet 1'er i første sæson. Jeg er selv i gang med min 3. sæson i klubben, og jeg spiller højst overraskende i PL.
De er meget underholdende at være, og så har de Chamberlain!

Arsenal <3

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #1301: 10 Apr 2011, 13:21 »

Helt sikkert noget jeg vil tage op til overvejelse! Tak for dit bud Smiley

Seller95
Manager

« Svar #1302: 10 Apr 2011, 13:32 »

Selv tak. Hvis du beslutter dig for at starte med dem, så skriv da lige om dit save i Southampton tråden. Smiley

Arsenal <3

Jonathangeek
Juniorspiller
**

« Svar #1303: 10 Apr 2011, 14:03 »

Prøv at spil Med Shakhtar Donetsk, allesammen:) De er gode, men ikke så det er nemt gode. De har et utrolig teknisk hold

La Decima

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1304: 10 Apr 2011, 17:55 »

Et hold fra den dårligste af de dårligste hold/rækker, kan stadig godt være italien, spanien, england osv.. bare et hold i den dårligste række der er spændende at spille med, gerne en grund til at jeg skal vælge dem, så ikke ikke bare nævner 5-10 forskellige hold Wink

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010