home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 199330 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1245: 31 Mar 2011, 14:44 »

Arsenal skal alle da vælge Opstemt

haha. sjovt du lige nævner Arsenal, når du hedder fckfan Opstemt ej, spøg til side. Arsenal har en god talentmasse og et spændende hold ja. Plus en ok økonomi, et stort navn og stadion. Synes dog ikke personligt de er særlig sjove at spille med.

LFC & OB!!!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #1246: 31 Mar 2011, 14:44 »

Valget står mellem. Juventus, A.C. Milan, Sevilla, Tottinham, City, Roma, West Ham, A.T. Madrid, Wolfburg, Udinese, Villareal, Sparta Moskva. Hvad lyder bedst.

Har du ikke fundet et hold endnu, eller kører du bare død med det samme?

FCK

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1247: 31 Mar 2011, 17:12 »

Hey allesammen Wink

Går og overvejer et spil i det spanske, og især med Real Madrid da det jo er hold nr.1 Wink Men har også overvejet et hold i de lavere række som Betis. Hvad siger i? Har i nogle fede spanske hold der kunne være underholdene? Smiley

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #1248: 31 Mar 2011, 17:16 »

Hvis du skal have en udfordring, så er det Athletic Bilbao du skal være.

Cantona10
Lilleputspiller
*

« Svar #1249: 31 Mar 2011, 19:09 »

Hey

Søker et lag i en av de større ligaene i Europa. Et lag som er tippet på nedre halvdel, og det skal helst være en skikkelig utfordring. Et lag som jeg kan ha langt spill med. Trenger ikke ha mye penger eller en kjempe god stall, men skulle helst hatt et talent eller to som kan utvikle seg.

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #1250: 31 Mar 2011, 19:50 »

Hey

Søker et lag i en av de større ligaene i Europa. Et lag som er tippet på nedre halvdel, og det skal helst være en skikkelig utfordring. Et lag som jeg kan ha langt spill med. Trenger ikke ha mye penger eller en kjempe god stall, men skulle helst hatt et talent eller to som kan utvikle seg.
Leverkusen, selvom de ikke er den nederste halvdel af ligaen, men de har unge spiller og ikke meget gæld.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #1251: 01 Apr 2011, 08:58 »

Hey allesammen Wink

Går og overvejer et spil i det spanske, og især med Real Madrid da det jo er hold nr.1 Wink Men har også overvejet et hold i de lavere række som Betis. Hvad siger i? Har i nogle fede spanske hold der kunne være underholdene? Smiley

Hvorfor ikke prøve Laudrups Mallorca? Peace

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1252: 01 Apr 2011, 10:04 »

ellers et godt forslag, men endte med Real Madrid. Har endnu ikke haft et ordenligt spil med dem endnu, og det skal jeg have da det er min ynglingsklub over alle andre klubber Wink Har dog besluttet at gøre det svære ved at lave nogle regler for spillet. Skal fokusere rigtigt meget på mit eget talentarbejde, så vil kun købe 1 spiller pr. sæson der kan gå direkte ind på førsteholdet. Hvis jeg mangler det selvfølgelig. Hvis jeg har brug for flere vil jeg hive nogle talenter fra Castilla op og give dem chancen. Har dog besluttet at jeg gerne må købe spillere under 18 år. Altså 17 år og nedefter. Grunden til dette er at de så stadig kan nå at gå hele vejen igennem klubsystemet. De starter derfor på U/19 holdet, og når de bliver gode nok bliver de smidt op på Castilla, hvor de kan få noget ordenligt konkurrence bold i benene i en af de lavere spanske rækker. Hvis de gør det godt, så skal de da prøves af på mit førstehold Thumbs Up Målet er at gøre lidt ligesom Barca har gjort de seneste år. Spille det samme system på førsteholdet og ungdomsholdene så spillerne allerede fra de er unge er van til at spille i systemet. Kunne også godt tænke mig at se hvor stor en forskel det kan gøre når man til sidst har et hold hvor størstedelen af dem har spillet sammen helt fra ungdomsårene Smiley 

Mærtin
Lilleputspiller
*

« Svar #1253: 01 Apr 2011, 12:04 »

Jeg har fundet en god måde for mig at blive fanget i FM. Jeg gjorde det i FM 10 og har gjort det igen i FM 11. I fm 11 startede jeg i AAB hvor jeg efter mine opstillede regler. Jeg er ikke bange for at bruge talenter og det gjorde jeg også i AaB, og det fik jeg to pokaltitler ud af. Jeg var ikke i nærheden af mesterskabet, men jeg gjorde mig nogle gode erfaringer som manager. jeg blev fyret og kom derefter til brøndby, hvor jeg kæmpede med at skabe danmarks største hold, hvilket jeg lykkedes med efter 7 sæsoner, større end FCK både sportsligt og økonomisk. Jeg blev tilbudt et job i Ajax, hvor jeg startede med at smide alle de dyreste spillere ud og satse på billige talenter og egen avl. det vandt jeg mesterskabet på i tre sæsoner på i træk, inden jeg kom til Wolfsburg som havde tabt alt storhed, og lå til nedrykning da jeg overtog dem, det fik jeg vendt efter samme model som hos ajax og det resulterede i at jeg efter en sæson blev nummer to og kom i CL. Det blev bemærket og nu er jeg i arsenal, som også er i krise. Så min filosofi er at starte i en lille liga og så arbejde sig op, men dermed ikke sagt at jeg ikke kunne finde på at hoppe tilbage til Aab eller en anden lille klub et sted.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1254: 01 Apr 2011, 12:09 »

Rigtig godt skrevet Mærtin. Jeg er helt enig, det er normalt også min måde at gøre det på, og det er nu engang en af de bedste til at opbygget et godt og vedholdende interessant spil Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

AlexanderStrandby
Ynglingespiller

« Svar #1255: 01 Apr 2011, 19:51 »

Hey boys!
Søger et midterhold fra den bedste række eller tophold i 2række,..
med mulighed for et par nye spillere, salgs objekter, og måske et stort talent? Smiley

kørte død med Sunderland Smiley.

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1256: 02 Apr 2011, 21:22 »

Leverkusen, Leeds, eller Everton.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1257: 02 Apr 2011, 21:52 »

Hey boys!
Søger et midterhold fra den bedste række eller tophold i 2række,..
med mulighed for et par nye spillere, salgs objekter, og måske et stort talent? Smiley

kørte død med Sunderland Smiley.
AJAX

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #1258: 02 Apr 2011, 22:04 »

Ajax er da et tophold.

Gungner
Gæst

« Svar #1259: 02 Apr 2011, 23:00 »

Ajax er da et tophold.

Ja for 6-7 år siden var de...

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010