home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 874 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 166474 gange)
kasper.rytter
Juniorspiller
**

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #855: 12 Feb 2011, 20:19 »

Bryder mig normalt ikke om at spille med store klubber i FM, men jeg har på fornemmelsen, at det kunne være noget, jeg ville finde ganske underholdende, hvis holdet matchede følgende profil, og jeg kunne dermed godt tænke mig lidt hjælp til at finde en sådan klub, hvis det kan lade sig gøre:

Klubben skal være i økonomiske problemer, sådan at der ikke rigtig kan købes færdigtudviklede spillere.
Af denne grund er det nødvendigt, at klubben er i stand til at producere egne talenter.
Holdet skal være i besiddelse af et mandskab, der som minimum kan kæmpe med om en plads i EL (kvalifikationsrunde n).
Og nu til den sværeste del; det må hverken være i England eller Spanien, men skal helst være i en af de store fodboldnationer (hvilket betyder at Italien, Frankrig, Tyskland osv. er oplagte muligheder).

På forhånd tak. :-)

Monaco - dem er der ikke mange penge i, men til gengæld smider de en lind strøm af talenter ud. Læs evt. min tråd om Monaco her i forummet

Forza Parma

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #856: 12 Feb 2011, 20:28 »

Monaco - dem er der ikke mange penge i, men til gengæld smider de en lind strøm af talenter ud. Læs evt. min tråd om Monaco her i forummet

Det lyder faktisk som en super idé. Jeg har lige set lidt på Monaco-tråden, hvor du som sagt har skrevet lidt, og det virker som et utroligt spændende hold, som jeg så regner med at starte med. Mange tak for forslaget. :-)

AFC
Manager

« Svar #857: 13 Feb 2011, 15:13 »

Er kørt død i FM. Nogen der kan hjælpe mig med, hvem jeg skal være?

Kører med seneste transferopdatering.

Skal helst være i England, Spanien eller Italien.

viborgbonde
Lilleputspiller
*

« Svar #858: 13 Feb 2011, 16:00 »

Jeg overvejer stærkt at starte et nyt FM savegame. Jeg skal have et hold med lidt udfordring, så hvad siger i til Leeds? hvad synes i om det, drenge?

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #859: 13 Feb 2011, 16:27 »

Vil gerne starte ikke nødvendigvis med et stor hold det eneste der bare er vigtige er at de har et rigtigt stort transferbudget, nogen ideer?

fodboldkiller1983
Ynglingespiller

« Svar #860: 13 Feb 2011, 17:31 »

jeg vil gerne spille i Euro Cup  hvem skal jeg så vælge og spille for

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #861: 13 Feb 2011, 21:57 »

Hey Freaks! Da jeg er gået død i FM, søger jeg en ny klub.

Krav:
3.-5. division i det pågældende land (ligegyldigt hvilket land - bare ikke Danmark og helst ikke England)
Lille stadion (maks 20000)
Min. 2 spillere der har niveauet til ligaen over ELLER 2 talenter med potentiale til rækken over.

+'er, dog ikke krav:
God økonomi
Ingen Historie

Hit me. Wink

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #862: 15 Feb 2011, 20:40 »

Hvem skal jeg være?
NK Dinamo eller NK Hajduk
Planen med holdet er at skabe et hold med så mange Kroater som muligt og helst af egen avl.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2011, 20:42 af L.Wee » Logged

Enzo
Manager

« Svar #863: 15 Feb 2011, 22:19 »

Gerne et hold som spiller i den 2. bedste række:, eller bundhold/midterhold i 1. bedste liga
- Helst ikke i England.
- Helst ikke økonomi i minus
- Helst et par spilere eller to, som er over standarden, og/eller er unge.
- Og så gerne en lille udfordring.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #864: 16 Feb 2011, 12:28 »

Gerne et hold som spiller i den 2. bedste række:, eller bundhold/midterhold i 1. bedste liga
- Helst ikke i England.
- Helst ikke økonomi i minus
- Helst et par spilere eller to, som er over standarden, og/eller er unge.
- Og så gerne en lille udfordring.

Hertha Berlin, henter du Michael Rensing så er du definitivt med i toppen af 2. Bundesliga.
de har så godt nok ikke en god økonomi.

Augsburg, de spillede play off om at komme i Bundesliga sidste sæson.
1860 München.

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #865: 16 Feb 2011, 12:32 »

Jeg dropper lige det spørgsmål jeg stillede igår.

Og stiller et nyt Wink
Jeg lavede den Kroatiske liga igår og spekulerede så om jeg skulle vælge et andet land istedet for.
Krav er at landet skal lige længere nede i Uefa ranglisten.
Være valgbart fra start lige som kroatien.

Skipper
Gæst

« Svar #866: 16 Feb 2011, 12:40 »

Hejsa.

Jeg er kørt lidt død, og kan ikke rigtigt finde et hold at starte med. Vil gerne have et hold som jeg kan opbygge til at være de bedste i ligaen. De skal selvfølgelig være en udfordring at spille med, men ellers har jeg ikke rigtig nogle krav.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #867: 16 Feb 2011, 12:48 »

Hejsa.

Jeg er kørt lidt død, og kan ikke rigtigt finde et hold at starte med. Vil gerne have et hold som jeg kan opbygge til at være de bedste i ligaen. De skal selvfølgelig være en udfordring at spille med, men ellers har jeg ikke rigtig nogle krav.

FC Midtjylland
- De er i økonomiske vanskeligheder, hvilket gør det meget svært for dem at hente spillere da de stort set ingen transfermidler har. Desuden har de en række af rutinerede spiller som desværre også er løntunge. Så måske man skulle overveje at sælge dem, eller forhandle nye kontrakter til en lavere løn for at minimere udgifterne.

Omvendt så kan man i stedet satse på egne talenter, hvor FCM har en lang række af unge talenter, som indenfor få år er klar til at udvikle sig til nye stjernespillere..

de er i mine øjne et meget spændende hold, og helt sikkert et hold jeg på et tidspunkt skal spille med..

Skipper
Gæst

« Svar #868: 16 Feb 2011, 13:40 »

FC Midtjylland
- De er i økonomiske vanskeligheder, hvilket gør det meget svært for dem at hente spillere da de stort set ingen transfermidler har. Desuden har de en række af rutinerede spiller som desværre også er løntunge. Så måske man skulle overveje at sælge dem, eller forhandle nye kontrakter til en lavere løn for at minimere udgifterne.

Omvendt så kan man i stedet satse på egne talenter, hvor FCM har en lang række af unge talenter, som indenfor få år er klar til at udvikle sig til nye stjernespillere..

de er i mine øjne et meget spændende hold, og helt sikkert et hold jeg på et tidspunkt skal spille med..

Vil jeg da helt klart overveje Thumbs Up Har altid haft noget for FCM, men er der ikke andre bud?

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #869: 16 Feb 2011, 13:50 »

Hejsa.

Du kan da prøve men Tottenham. De har en god trup, men ikke god nok til at være med helt i toppen så der ligger klart noget udfordring der!  Smiley Havde selv et ret sjovt spil med dem  Thumbs Up

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010