home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 827 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 162146 gange)
Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #405: 07 Dec 2010, 18:21 »

Det er helt klart en mulighed... Men jeg søger faktisk noget lidt mere utraditionelt, den russiske liga ville være perfekt hvis der ikke var den åndsvage regel om 5 russere i startopstillingen.. .

Findes der ikke en klub i lande som Østrig, Schweiz, Belgien, Polen, Tjekkiet, Serbien osv. Peace som har en rigmand i ryggen eller som bare har en super fin økonomi!
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #406: 08 Dec 2010, 15:54 »

Hey Guys! Wink
Jeg har nu længe prøvet at finde en klub, men når jeg får startet op, så mister jeg hurtigt lysten til den klub og vælger nu.. og sådan fortsætter det bare Skuffet
Jeg vil så spørge jer om i har en virkelig spændende klub som i kan anbefale Tunge

Jeg vil helst spille i England eller spanien Smiley
Klubben skal være en midterklub eller en klub lige under topholdene Smiley
Klubben skal helst have et par talenter som man kan bygge holdet videre på Smiley
Så skal de helst være uden den store gæld, så økonomien kan blive rigtig stærk Smiley

Det var lidt ønsker, så håber jeg bare i kan komme med nogle spændende bud Wink

FYR LØS! Opstemt
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #407: 08 Dec 2010, 15:57 »

Ved godt det hverken er en midterklub eller en lige under topholdene, men de kan ihvertfald hurtigt blive det! Vil helt klart forslå Leeds United. Er selv i gang med dem hvor jeg er ved at være færdig med 3. sæson. Første sæson betød direkte oprykning til Premier League, hvor jeg mener jeg endte på en 9. eller 10. plads. I denne sæson ligger jeg efter 30 kampe nr. 4 og kæmper med om CL pladserne. Så man kan hurtigt få bygget et godt hold på med dem. Økonomien er rigtig fin, og fik allerede sæsonen da jeg rykkede op lidt over 100 millioner at handle ind for, hvilket hjalp mig godt på vej. De kan helt klart anbefales og har indtil videre været det fedeste spil jeg nogensinde har haft i FM Smiley
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #408: 08 Dec 2010, 15:59 »

Ved godt det hverken er en midterklub eller en lige under topholdene, men de kan ihvertfald hurtigt blive det! Vil helt klart forslå Leeds United. Er selv i gang med dem hvor jeg er ved at være færdig med 3. sæson. Første sæson betød direkte oprykning til Premier League, hvor jeg mener jeg endte på en 9. eller 10. plads. I denne sæson ligger jeg efter 30 kampe nr. 4 og kæmper med om CL pladserne. Så man kan hurtigt få bygget et godt hold på med dem. Økonomien er rigtig fin, og fik allerede sæsonen da jeg rykkede op lidt over 100 millioner at handle ind for, hvilket hjalp mig godt på vej. De kan helt klart anbefales og har indtil videre været det fedeste spil jeg nogensinde har haft i FM Smiley

Så skal de da lige overvejes Smiley Kan du evt smidde lidt SS of af indkøb taktik osv?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #409: 08 Dec 2010, 16:00 »

Kig ind i Leeds tråden der har jeg, og flere andre skrevet lidt om vores sæson i Leeds, med SS, taktik og det hele Smiley
Logged

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #410: 08 Dec 2010, 16:03 »

Så skal de da lige overvejes Wink
Er der andre bud?
Logged

vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #411: 08 Dec 2010, 16:06 »

Hej alle Freaks
Jeg søger et nyt hold at spille med. Mine eneste krav er:
Skal være et hold hvor jeg kan få min FM lyst tilbage.
Må godt have en eller to "gode spillere" som man kan bygge holdet op omkring

Fyr løs Smiley
Logged

Barça: Més que un club <3

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #412: 08 Dec 2010, 16:07 »

Så skal de da lige overvejes Wink
Er der andre bud?

jeg er lige gået i gang med sunderland og jeg synes det er underholdende. Pengene er dog ikke de store, men truppen er god nok i første sæson til en midterplacering og europa hvis du har held i sprøjten. Jeg har selv hentet maresca og carini på fri.
Jeg synes det er god udfordring. Desuden er der både en guide og en blog du kan blive inspireret af her på siden.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #413: 08 Dec 2010, 16:13 »

Det er helt klart en mulighed... Men jeg søger faktisk noget lidt mere utraditionelt, den russiske liga ville være perfekt hvis der ikke var den åndsvage regel om 5 russere i startopstillingen.. .

Findes der ikke en klub i lande som Østrig, Schweiz, Belgien, Polen, Tjekkiet, Serbien osv. Peace som har en rigmand i ryggen eller som bare har en super fin økonomi!
Tage et kig på RB Salzburg eller FC Basel
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #414: 08 Dec 2010, 17:09 »

Ved ikke hvem jeg skal starte med.
Liga skal være i England, Frankrig, Tyskland, Italien eller Spanien.
Skal have en god økonomi og bare være sjove at spille med Thumbs Up
Logged

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #415: 08 Dec 2010, 17:12 »

Nogen der har erfaringer med Hapoel Tel-Aviv, og evt. et link til logo- og facepack af den israelske liga Peace
Logged

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #416: 08 Dec 2010, 21:05 »

Nogen der har erfaringer med Hapoel Tel-Aviv, og evt. et link til logo- og facepack af den israelske liga Peace

Ingen hjælp?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #417: 08 Dec 2010, 21:07 »

Hvis der ikke er nogen der svarer, så er der nok ikke nogen der ved noget om det, nej.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #418: 08 Dec 2010, 23:05 »

Hej alle Freaks
Jeg søger et nyt hold at spille med. Mine eneste krav er:
Skal være et hold hvor jeg kan få min FM lyst tilbage.
Må godt have en eller to "gode spillere" som man kan bygge holdet op omkring

Fyr løs Smiley

Southampton!

Hvis du ikke har noget imod at Starte i nPower League 1 i england synes jeg klart du skal prøve dem.. en oprykning i første sæson burde være en selvfølge også spiller i The Championship!

De starter med en række spillere som kan klare sig helt oppe i Premier League! og har et fornuftigt transferbudget hele tiden.. fik bla. 250 mil i min første PrL sæson og 100 i vinter pausen!

Spiller selv med dem og har stadig 3-4 spillere som var i klubben fra start, eller købte i første vindue!

starter med bla. som jeg alle har i PrL
Alex Chamberlain - er på deres ungdomshold, men kan gå ind som fast wing fra 2. sæson og kan godt spille med i PrL
Morgan Scheinderlin - solid midtbane
A. Lallana - endnu en wing

Alex Smithies kan erhverves i første sæson til 4 mil, og kan stå helt op til du skal spille internationalt!
Logged

vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #419: 09 Dec 2010, 15:01 »

Southampton!

Hvis du ikke har noget imod at Starte i nPower League 1 i england synes jeg klart du skal prøve dem.. en oprykning i første sæson burde være en selvfølge også spiller i The Championship!

De starter med en række spillere som kan klare sig helt oppe i Premier League! og har et fornuftigt transferbudget hele tiden.. fik bla. 250 mil i min første PrL sæson og 100 i vinter pausen!

Spiller selv med dem og har stadig 3-4 spillere som var i klubben fra start, eller købte i første vindue!

starter med bla. som jeg alle har i PrL
Alex Chamberlain - er på deres ungdomshold, men kan gå ind som fast wing fra 2. sæson og kan godt spille med i PrL
Morgan Scheinderlin - solid midtbane
A. Lallana - endnu en wing

Alex Smithies kan erhverves i første sæson til 4 mil, og kan stå helt op til du skal spille internationalt!

Tror at jeg vil starte med dem, men ved du om de stadig har en "sugar daddy" ? Smiley
Logged

Barça: Més que un club <3

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010