home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 162171 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #390: 05 Dec 2010, 22:31 »

Tusind tak for alle budene og begrundelserne! Det sætter jeg virkelig pris på! Smiley

Har i flere bud! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #391: 05 Dec 2010, 22:39 »

Ved de er nævnt men bliver nødt til at fremhæve Leeds igen, de er simpelthen et klasse hold og spille med. Har spillet med dem de sidste 3 FM udgaver, og de skuffer ikke. De er gang på gang det mest underholdende spil at spille med i mine øjne Thumbs Up
og hvorfor så det? Jo, fordi de først og fremmest er et tidligere storhold der er på vej tilbage, derfor er der en masse tradition i klubben. De har et stort stadion, mange fans og derfor mange billetindtægter. De er lige rykket op i Championsship, men det er langt fra umuligt at rykke op i PL allerede i første sæson. Det kræver godt nok sin manager, da det ikke er helt nemt, men heller ikke umuligt. Deres trup er ganske fin, med gode muligheder for at forbedre. Man kan også beholde en masse af spillerne, det har virket fint for mig. Er nået til 3. sæson, hvor jeg i mit 2. år i PL har slået mig fast i toppen af ligaen efter 15 kampe. Har stadig spillere som Howson, Snodgrass, Johnson, White, Bruce osv. som en del af stamtruppen, og de gør det udemækret selv i PL.
Økonomien er også tilpas, der er hverken for lidt, men heller ikke så meget at man kan få lige hvad der passer en. Så også udfordring på det punkt. Men ja generelt, bare vælg dem hvis du mangler en god og sjov udfordring Wink

Et andet hold, kunne være Huddersfield fra League 1. Har aldrig selv prøvet dem, men har altid haft et godt øje til dem, og haft dem i hovedet som et hold der skal afprøves. De har nogle spændende unge spillere i Alex Smithies og Lee Novak der meget vel kunne være fremtiden for holdet. Som sagt har jeg ikke selv spillet med dem, men har hørt fra flere at det skulle være et fedt hold at spille med.

Så kan du bare vælge  Thumbs Up
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #392: 05 Dec 2010, 22:57 »

Ved de er nævnt men bliver nødt til at fremhæve Leeds igen, de er simpelthen et klasse hold og spille med. Har spillet med dem de sidste 3 FM udgaver, og de skuffer ikke. De er gang på gang det mest underholdende spil at spille med i mine øjne Thumbs Up
og hvorfor så det? Jo, fordi de først og fremmest er et tidligere storhold der er på vej tilbage, derfor er der en masse tradition i klubben. De har et stort stadion, mange fans og derfor mange billetindtægter. De er lige rykket op i Championsship, men det er langt fra umuligt at rykke op i PL allerede i første sæson. Det kræver godt nok sin manager, da det ikke er helt nemt, men heller ikke umuligt. Deres trup er ganske fin, med gode muligheder for at forbedre. Man kan også beholde en masse af spillerne, det har virket fint for mig. Er nået til 3. sæson, hvor jeg i mit 2. år i PL har slået mig fast i toppen af ligaen efter 15 kampe. Har stadig spillere som Howson, Snodgrass, Johnson, White, Bruce osv. som en del af stamtruppen, og de gør det udemækret selv i PL.
Økonomien er også tilpas, der er hverken for lidt, men heller ikke så meget at man kan få lige hvad der passer en. Så også udfordring på det punkt. Men ja generelt, bare vælg dem hvis du mangler en god og sjov udfordring Wink

Et andet hold, kunne være Huddersfield fra League 1. Har aldrig selv prøvet dem, men har altid haft et godt øje til dem, og haft dem i hovedet som et hold der skal afprøves. De har nogle spændende unge spillere i Alex Smithies og Lee Novak der meget vel kunne være fremtiden for holdet. Som sagt har jeg ikke selv spillet med dem, men har hørt fra flere at det skulle være et fedt hold at spille med.

Så kan du bare vælge  Thumbs Up

Tusind tak! Smiley De er hermed taget op til overvejelse! Smiley

Har i flere bud? Smiley Måske nogle hold fra League 1 som ikke er Huddersfield! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #393: 06 Dec 2010, 14:04 »

Jeg overvejer at starte et save med elefanterne fra Catania. Er der nogen, der har erfaringer med dem? De var ret sjove at være i FM10 - er de stadig det?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #394: 06 Dec 2010, 14:51 »

Kig på mine forslag tidligere i tråden Wink
Logged

mrsebbe
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #395: 06 Dec 2010, 16:50 »

Jeg vil gerne starte et nyt spil, da jeg ikke har så store udfordringer i mit AGF save mere Smiley

Krav:
Land: England helst, Italien, Spanien er også emner.
Liga: det der svarer til 1-2 div i landende.
Økonomi: der skal bare være luft fra truppen til det lønbudget man får Smiley
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #396: 06 Dec 2010, 16:55 »

Jeg vil gerne starte et nyt spil, da jeg ikke har så store udfordringer i mit AGF save mere Smiley

Krav:
Land: England helst, Italien, Spanien er også emner.
Liga: det der svarer til 1-2 div i landende.
Økonomi: der skal bare være luft fra truppen til det lønbudget man får Smiley

Leeds
Bristol city
Burnley
Cardiff
 Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #397: 06 Dec 2010, 21:00 »

Kan virkelig ikke finde FM lysten.

Søger et hold i England.

>8 og ned til midten af nPower Championship.
De må gerne have lidt talenter.

På forhånd tak
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #398: 06 Dec 2010, 21:01 »

Kan virkelig ikke finde FM lysten.

Søger et hold i England.

>8 og ned til midten af nPower Championship.
De må gerne have lidt talenter.

På forhånd tak

Bristol City! Er selv lige startet med dem så kan ikke rigtig fortælle nogle erfaringer. Men de har en fin økonimi samt en god trup med en del unge spillere! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #399: 06 Dec 2010, 21:03 »

Hvor meget til TransfeR?
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #400: 06 Dec 2010, 21:04 »

Hvor meget til TransfeR?


Jeg fik da op på 18 millioner samtidig med at jeg havde et fint løndbudget! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #401: 06 Dec 2010, 21:05 »

Lyder fedt, også har du David James hvis jeg husker korrekt Opstemt Looking forward Opstemt
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #402: 06 Dec 2010, 21:06 »

Lyder fedt, også har du David James hvis jeg husker korrekt Opstemt Looking forward Opstemt

Synes i hvert fald du skal give dem en chance! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #403: 07 Dec 2010, 18:14 »

Heej...

Jeg søger en lidt utraditionel klub til FM.. Jeg er kørt lidt fast i de samme ligaer hele tiden (England, Spanien, Italien, Tyskland)

Jeg har dog nogle krav jeg helst vil have overholdt:

Klubben skal have penge til indkøb jo flere jo bedre, men helst ikke under 40 - 50 mil!
Skal kunne kvalificere sig til Champions League eller Europa League via hjemlig turnering, det er dog ikke et krav at de er kvalificeret fra starten.

Det skal ikke være klubber fra Rusland eller Ukraine, jeg har prøvet, og selv om der er masser af udfordringer grundet deres krav om hjemlige spillere, så har jeg ingen viden om de lande og talenter osv!
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #404: 07 Dec 2010, 18:16 »

Hvad med et land som Portugal, hvor Porto, Sporting eller Benfica kunne være en mulighed? Eller et hold som Braga der overraskende kvalificerede sig til champions league? Ved ikke med deres økonomi, men tror det er nogle hold der kan opfylde dine krav Smiley
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010