home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 924 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 162096 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #330: 29 Nov 2010, 20:06 »

Hey hvem skal jeg være? jeg er kørt lidt fast i spillet desværre, jeg har været lidt rundt omkring og spillet sæsoner med hhv. Lyngby, Liverpool, Aston Villa, Benfica og F.C.K

Mine eneste krav:
 det skal være i en af de 2 bedste ligaer i det pågældende land
 økonomien skal være fin, dvs. jeg behøver ikke 200 mil til transfers, men klubben skal ikk tynges af store lån de næste 10 år
 DET vigtigste er klart at ungdoms afdelingen skal være god, og der skal være nogle fine talenter som kan gøre sig gældende inden for 1-2-3 sæsoner også skal man kunne tiltrække middelstore talenter?

Håber i kan hjælpe mig

En udfordring kunne være OFK Beograd, se om du kan sætte dig på tronen af Beograd, og dermed serbisk fodbold Wink Deres hold er nemlig ufatteligt talentfuldt i forhold til niveauet i ligaen, men har ikke styr på faciliteter, økonomi osv. Smiley
Logged

- 96 -

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #331: 29 Nov 2010, 20:09 »


Villareal!  Thumbs Up

De har en fin økonimi, 40Mio kr. hvis man vælger Kval. til eurpæisk. men der er ikke behov for de store indkøb, de har en fantastisk trup og der er massere unge spillere imellem med rigtig godt.
De er med i Euro Cup, så de unge spillere har chancen for at få lidt europæisk erfaring  Opstemt.
Citat


GOD IDE Smiley
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #332: 29 Nov 2010, 20:59 »

Hej., Jeg søger et midthold som jeg kan gøre til det bedste efter et par sæsoer, det må også godt være et bundhold Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #333: 30 Nov 2010, 17:48 »

Hey Smiley

jeg trænger til et LLM save, så kan i anbefale et hold, det må gerne være langt nede i rækkerne, hvis der er noget der skal downloades før jeg kan spille med dem, gør jeg gerne det, bare i smider linket ind.. Smiley Mit eneste krav er at de skal have et fedt/sjovt navn Wink
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #334: 30 Nov 2010, 17:58 »

Hej., Jeg søger et midthold som jeg kan gøre til det bedste efter et par sæsoer, det må også godt være et bundhold Smiley

i england kunne du tage Stoke.
de har et rigtigt godt hold hvor der osse er unge spillere i blandt  Thumbs Up
Logged

unicum
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #335: 30 Nov 2010, 18:04 »

Hej., Jeg søger et midthold som jeg kan gøre til det bedste efter et par sæsoer, det må også godt være et bundhold Smiley

Lille i Frankrig! De er ikke toppen (OM, Lyon) Men har gode spillere, massere talenter, mange du kan sælge for at opbygge god økonomi-

Og 2 vilde spillere i Eden Hazard og Gervinho!
Logged

//--- Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you on experience. ---\\

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #336: 30 Nov 2010, 18:10 »

Hej., Jeg søger et midthold som jeg kan gøre til det bedste efter et par sæsoer, det må også godt være et bundhold Smiley

VILLA!
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #337: 30 Nov 2010, 18:18 »

PALERMO
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #338: 02 Dec 2010, 17:41 »

Er efterhånden gået smådød i mit AGF game, dog skal det muligvis tages op igen. Men har brug for en pause, spørgsmålet er så bare hvad holdet skal være. det må gerne være et hold der ligger mellem 10-6 i en af de 5 store ligaer...

Nogen gode bud? Smiley
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #339: 02 Dec 2010, 17:50 »

Er efterhånden gået smådød i mit AGF game, dog skal det muligvis tages op igen. Men har brug for en pause, spørgsmålet er så bare hvad holdet skal være. det må gerne være et hold der ligger mellem 10-6 i en af de 5 store ligaer...

Nogen gode bud? Smiley

Napoli eller Cagliari
Logged

Thaurat al Shabab

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #340: 02 Dec 2010, 17:52 »

Napoli eller Cagliari

Udemærkede bud, vil lige kigge på det Smiley

Flere forslag? Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #341: 02 Dec 2010, 17:54 »

Er efterhånden gået smådød i mit AGF game, dog skal det muligvis tages op igen. Men har brug for en pause, spørgsmålet er så bare hvad holdet skal være. det må gerne være et hold der ligger mellem 10-6 i en af de 5 store ligaer...

Nogen gode bud? Smiley

Man fristes til at sige Dortmund selvom de er ret suveræne for tiden. Ellers har Newcastle et spændende hold selvom de er oprykkere og så kunne du måske forsøge at gøre Laudrup kunsten efter med Mallorca.
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #342: 02 Dec 2010, 17:56 »

Man fristes til at sige Dortmund selvom de er ret suveræne for tiden. Ellers har Newcastle et spændende hold selvom de er oprykkere og så kunne du måske forsøge at gøre Laudrup kunsten efter med Mallorca.

Dortmund og Mallorca lyder spændende... Har haft et langt spil med Newcastle i 10'eren, så tiltrækkes mere af de andre
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #343: 02 Dec 2010, 18:06 »

Det endte med at blive Dortmund Smiley

De har simpelthen et så talentfuld hold at jeg ikke kunne sige nej... Spillere som Hummels, Subotic og Sahin er nogle af spillets største talenter Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #344: 02 Dec 2010, 18:12 »

Det endte med at blive Dortmund Smiley

De har simpelthen et så talentfuld hold at jeg ikke kunne sige nej... Spillere som Hummels, Subotic og Sahin er nogle af spillets største talenter Smiley

Glem nu ikke Mario Götze! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010