home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 151878 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #15: 23 Okt 2010, 14:10 »

Jeg må ærligt indrømme at B-rock tager grueligt fejl i sin bedømmelse af at du skal være AC.
Derimod skal du da helt klart være CL vinderne Inter, de har et langt mere spændene hold med mange unge dygtige spillere som Coutinho, Biabiany, Santon osv. samt en masse dygtige etablerede spillere, som Lucio, Cambiasso og Eto'o
Logged




B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #16: 23 Okt 2010, 15:44 »

Jeg må ærligt indrømme at B-rock tager grueligt fejl i sin bedømmelse af at du skal være AC.
Derimod skal du da helt klart være CL vinderne Inter, de har et langt mere spændene hold med mange unge dygtige spillere som Coutinho, Biabiany, Santon osv. samt en masse dygtige etablerede spillere, som Lucio, Cambiasso og Eto'o

Rolighed99 tager stor fejl, vil mene du skal tage Ac Milan, med spillere Som Ja Ibrahimovic, Ronaldinho, Pato, Robinho, Boateng ja og kan blive ved, få dem til vinde ligaen og vip Inter af pinden, og ligeledes gevind Champions League
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #17: 23 Okt 2010, 15:52 »

haha drenge Opstemt så er der sgu fight d:
Logged

Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #18: 23 Okt 2010, 15:59 »

Hør nu her.. Tunge

Man skal selvfølgelig tage Fiorentina, man har et af de mest spændene hold i europa. Med spillere som Sébastien Frey, Donadel, Vargas, Jovetić, Felipe, Montolivo, Ljajić, D'Agostino, Gilardino, Mutu. Burde man være klar til at kæmpe mod de 3 store i Serie A Inter, Juve og Milan. Udover det har man et super økonomi modsat de 3 store hold som har gæld.
Logged

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #19: 23 Okt 2010, 16:00 »

Jeg må ærligt indrømme at B-rock tager grueligt fejl i sin bedømmelse af at du skal være AC.
Derimod skal du da helt klart være CL vinderne Inter, de har et langt mere spændene hold med mange unge dygtige spillere som Coutinho, Biabiany, Santon osv. samt en masse dygtige etablerede spillere, som Lucio, Cambiasso og Eto'o

Det er vel som udgangspunkt sjovere at tage Milan som vel er en klasse under Inter?
- Og så fører Milan til storhed og dominans. Det er vel mere udfordrende at overtage et svagere hold end Europas måske bedste hold.
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #20: 23 Okt 2010, 16:30 »

Det er vel som udgangspunkt sjovere at tage Milan som vel er en klasse under Inter?
- Og så fører Milan til storhed og dominans. Det er vel mere udfordrende at overtage et svagere hold end Europas måske bedste hold.

Kan ikke være mere enig med dig Thomas K
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #21: 23 Okt 2010, 21:21 »

Overvejer hvem jeg skal kaste mig over, når den endelige version endelig kommer.I mine overvejelser har jeg primært AC Milan (har de nogle penge at købe for?) Tottenham, da jeg mener det har et rigtig spændende hold, der kan blande sig blandt de allerbedste med det/de rette indkøb, og så har jeg naturligvis Liverpool, der vil være en kæmpe udfordring, men som samtidig har en rigtig rigtig attraktiv trup. Ved i, om ejerskiftet er gået i gennem når det endelige spil kommer? Og hvis ikke, hvornår kommer den første patch så? Wink
Logged

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #22: 23 Okt 2010, 22:44 »

Si Games har lovet en Patch samme dag når spillet udkommer med netop Ejerskiftet er lavet i Smiley
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #23: 23 Okt 2010, 22:45 »

Lyder mega fedt. Så bliver det jo nok liverpool, hvis ikke nogle af jer dejlige med-freaks kan overbevise mig om der findes andre, mere spændende udfordringer Wink hehe
Logged

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #24: 23 Okt 2010, 22:54 »

Har altid startet med Bayern så finder jeg altid ud af hvad jeg vil tage bagefter Smiley det vil blive sjovt at se om man kan beholde mesterskabet et år mere Smiley, men ved ikke om det kun er mig der har lagt mærke til at de skal spille samme kamp program som de gøre IRL Smiley
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #25: 23 Okt 2010, 23:11 »

Nogen der ved om
Der er nogle nye klubber med sugar daddies?
Logged

Tuxen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #26: 24 Okt 2010, 21:02 »

Land: England
Hold: En af de laveste divisioner Blue Square, npower League 1/2
Økonomi: Så god som overhovedet muligt Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #27: 24 Okt 2010, 21:10 »

Southamton med et transferbudget på omkring 120 millioner eller, hvis du ønsker en anden udfordring, så tag Huddersfield med en fin trup og fin økonomi Smiley skal lige siges, at Southampton starter med minus 10 point, men du kan sagtens rykke op! Thumbs Up
Logged

Tuxen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #28: 24 Okt 2010, 21:19 »

Southamton med et transferbudget på omkring 120 millioner eller, hvis du ønsker en anden udfordring, så tag Huddersfield med en fin trup og fin økonomi Smiley skal lige siges, at Southampton starter med minus 10 point, men du kan sagtens rykke op! Thumbs Up
Argh.. 120 mio? Jeg får 6 hvis jeg sætter mig som vinder af League 1  Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #29: 24 Okt 2010, 21:24 »

Orgh min fejl Wink det er i FM10.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010