home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges  (Læst 28088 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #15: 21 Okt 2011, 18:09 »

REKLAME


Nu hvor der er så mange nye på siden, så vil jeg da lige gøre reklame for DM i FM12..

Kom og leg med  Opstemt
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #16: 25 Okt 2011, 13:06 »

Selvom man ikke har begivet sig ud i en af de mange forskellige challenges, har I stadig mulighed for at optjene point via Achivement Challenges. Hvis I er startet et save har I måske allerede opnået flere flere af disse!

Så send screenshots og få en god start Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #17: 25 Okt 2011, 13:07 »

JUHUU!
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

fantastisknavn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #18: 26 Okt 2011, 10:33 »

Fed ide! Vil helt sikkert selv deltage når jeg får anskaffet mig fm12. Dog lidt ærgeligt at den ikke har fået mere opmærksomhed. Det kunne være i skulle spørge crewet om i kunne få tråden pinnet?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #19: 26 Okt 2011, 10:51 »

Fed ide! Vil helt sikkert selv deltage når jeg får anskaffet mig fm12. Dog lidt ærgeligt at den ikke har fået mere opmærksomhed. Det kunne være i skulle spørge crewet om i kunne få tråden pinnet?

Takker... Ja det ville da være fedt hvis det blev pinnet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #20: 26 Okt 2011, 11:37 »

Takker... Ja det ville da være fedt hvis det blev pinnet.

Det kræver jo bare at FMF støtter projektet, og kan virkelig ikke se hvorfor de ikke skulle gøre dette.
Logged

elhof
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #21: 27 Okt 2011, 23:22 »

Cool nok, jeg sender et par screenshots afsted til et par Achivement Challenges
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #22: 27 Okt 2011, 23:40 »

Cool nok, jeg sender et par screenshots afsted til et par Achivement Challenges

Sådan... Dejligt at folk er begynder at komme ud af busken og deltage i legen...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #23: 30 Okt 2011, 17:59 »

Danmark i semifinale til EM. Tabte 1-2 til Frankrig.



Ganske fornuftigt resultat..

Det skal dog postes i denne tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31501.msg945720;topicseen#msg945720
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #24: 30 Okt 2011, 18:01 »

Ganske fornuftigt resultat..

Det skal dog postes i denne tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31501.msg945720;topicseen#msg945720


Er gjort. Tog lige fejl af de to tråde. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #25: 09 Nov 2011, 10:10 »

Fuck hvor genialt! Hvis jeg havde FM12 var det helt sikkert noget jeg ville give mig i kast med. Dejligt opfindsomme challenges hvor man ikke blot skal være manager og vinde titler. Du burde da næsten kontakte crewet og høre om det ikke er noget de vil støtte vha f.eks. pinned, nyhed, freak$ ... Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #26: 09 Nov 2011, 10:21 »

Fuck hvor genialt! Hvis jeg havde FM12 var det helt sikkert noget jeg ville give mig i kast med. Dejligt opfindsomme challenges hvor man ikke blot skal være manager og vinde titler. Du burde da næsten kontakte crewet og høre om det ikke er noget de vil støtte vha f.eks. pinned, nyhed, freak$ ... Smiley
Crewet er blevet kontaktet, men har valgt i denne omgang ikke at pinne.. Men som det ser ud nu lader det til at blive en succes alligevel Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #27: 09 Nov 2011, 10:26 »

Fuck hvor genialt! Hvis jeg havde FM12 var det helt sikkert noget jeg ville give mig i kast med. Dejligt opfindsomme challenges hvor man ikke blot skal være manager og vinde titler. Du burde da næsten kontakte crewet og høre om det ikke er noget de vil støtte vha f.eks. pinned, nyhed, freak$ ... Smiley

Takker mange gange på min og JeppeA vejne..

Jeg har kontaktet crewet med en forspørgelse på at få trådene pinned men der kom et venligt afslag desværre. Jeg havde selvfølgelig håber på crew på de 3 sider ville bakke projektet op med lidt nyheder, pinned osv. men sådan er det ikke gået men pyt med det. For projektet har fået den start og opbakning fra brugerne som håbet og så er det jo Brugernes DM i FM og ikke crewets, så det er måske fair nok siderne ikke bakker projektet op. De har jo andre officielle fokus punkter de ønsker at arbejde med..

Crewet mente desuden ikke produktet var specielt nok, det er jo bare en række challenges som alle kan levere var budskabet. og det kan de da have ret i, dog mener jeg ikke det er pointen med projektet som jeg ser det.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #28: 09 Nov 2011, 10:30 »

Takker mange gange på min og JeppeA vejne..

Jeg har kontaktet crewet med en forspørgelse på at få trådene pinned men der kom et venligt afslag desværre. Jeg havde selvfølgelig håber på crew på de 3 sider ville bakke projektet op med lidt nyheder, pinned osv. men sådan er det ikke gået men pyt med det. For projektet har fået den start og opbakning fra brugerne som håbet og så er det jo Brugernes DM i FM og ikke crewets, så det er måske fair nok siderne ikke bakker projektet op. De har jo andre officielle fokus punkter de ønsker at arbejde med..

Crewet mente desuden ikke produktet var specielt nok, det er jo bare en række challenges som alle kan levere var budskabet. og det kan de da have ret i, dog mener jeg ikke det er pointen med projektet som jeg ser det.

Nå okay, det var da ærgerligt, man har ellers tidligere set mildt på at støtte brugernes projekter når de forsøgte at skabe mere kreativitet og fokus omkring FM, og ja, alle kan vel levere challenges, det er initiativet og kreativiteten der gør forskellen i min optik. Man har jo også tidligere støttet diverse (mindre kreative) projekter med både opmærksomhed og freak$.. Men nuvel, man kan ikke altid få den opmærksomhed som der er fortjent, og så er det bare godt at der er mange brugere som bakker projektet op i stedet Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #29: 09 Nov 2011, 10:39 »

Nu ved jeg ikke lige hvad de freak$ er for noget, så det kan jeg ikke lige kommentere på.. Nu kender jeg ikke kulturen her på FMF for at bakke bruger produkter op, så skal selvfølgelig passe på hvor kritisk jeg er men havde da håbet på pinned tråde som det mindste. Fordi jeg i alt ydmyghed syntes projektet er ok og nyt, ikke i forhold til challenges for det er set før men som et DM på tværs af siderne. og som jeg kan se, så har FMF ikke det store fokus på challenges og slet ikke på Achivement. Ret mig hvis jeg tager fejl her..

Men skal vi ikke lade det hvile og så lege i stedet for at brokke os Smiley - Det er i hvert fald fedt at brugerne er kommet med positiv respons og endnu vigtigere deltager. Så tak for det...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010