home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges  (Læst 28060 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #105: 10 Mar 2012, 00:38 »

Åbningskampen


Det var med rystende hånd jeg trykkede mig ind og gik på ferie, for jeg ved hvor vigtig det er med en god start. En god moral på holdet betyder alt i FM, det ved enhver FM-nørd. Nu skulle man for alt i verden undgå skader og nederlag i den første kamp.

Jeg åndede lettede op, da jeg gik ind på skadeslisten inden første kamp, men glæden varede kun kort. For helt mirakuløst var jeg den eneste der gik fri. Jeg så allerede anklagerne om snyd komme farende fra alle vinkler, det var noget uheldigt faktisk. Nå men nu så tingene nu engang sådan ud.

Skadesliste

Værst ser det ud for den gode Herlev, der i forvejen nok er lidt undertippet med valget af Arsenal. En langtidsskade af van Persie hjælper ham ikke ligefrem. Heldigvis skulle han møde Chelsea i første kamp og her skal han nok ikke frygte et Torres mål eller hva?

Det skulle dog vise sig, at min lille indre hån af Herlev snart blev gjort til skamme og jeg også fik jinxet min egen kamp. Herlev fik en godkendt start mens jeg selv fejlede hårdt på hjemmebane. Samtidig vandt storfavoritter Barcelona selvfølgelig deres kamp stort.



Tillykke til FMFreaks som fik en forrygende start på sæsonen med sejre til både Nickmik og Fynbo.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #106: 10 Mar 2012, 01:06 »

August


Den første måned er nu færdigspillet og vi udløser spændingen med det samme.



Ja det er jo som IRL, Barcelona dominere totalt og alle andre kæmper om de efterladte krummer. Der er ikke sket det store på skadesfronten, det er kun van Persie der stadig er ude med sin skade, alle andre har lidt småskader men intet af betydning.

Herlev er så ekspert i uafgjort og med 28 af dem, så kan han sikkert nappe 4 pladsen, hvis FMF forsætter deres dominans i toppen. På det personlig plan, så løb jeg ind i et forventet nederlag til Snowflake/Bayern. Han er min personlige favorit og kommer han først i finalen, så napper han guldet. Slår jeg ham, så kan jeg ikke opnå mere indenfor FM og går på pension, for så stopper jeg på toppen.

Jeg har lagt savegamet op og det vil jeg forsætte med at gøre, så man kan eftertjekke at der ikke snydes. Der er indtil videre kun blevet savet en gang og vil holde saves nede på et minimum, så der ikke bliver noget fis. Jeg har tænkt mig at slå jer på ærlig vis   crazy

Savegame
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #107: 10 Mar 2012, 01:53 »

August


Den første måned er nu færdigspillet og vi udløser spændingen med det samme.



Ja det er jo som IRL, Barcelona dominere totalt og alle andre kæmper om de efterladte krummer. Der er ikke sket det store på skadesfronten, det er kun van Persie der stadig er ude med sin skade, alle andre har lidt småskader men intet af betydning.

Herlev er så ekspert i uafgjort og med 28 af dem, så kan han sikkert nappe 4 pladsen, hvis FMF forsætter deres dominans i toppen. På det personlig plan, så løb jeg ind i et forventet nederlag til Snowflake/Bayern. Han er min personlige favorit og kommer han først i finalen, så napper han guldet. Slår jeg ham, så kan jeg ikke opnå mere indenfor FM og går på pension, for så stopper jeg på toppen.

Jeg har lagt savegamet op og det vil jeg forsætte med at gøre, så man kan eftertjekke at der ikke snydes. Der er indtil videre kun blevet savet en gang og vil holde saves nede på et minimum, så der ikke bliver noget fis. Jeg har tænkt mig at slå jer på ærlig vis   crazy

Savegame


Det er altid godt med en god start  Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #108: 10 Mar 2012, 02:13 »

FAIL – FAIL –FAIL


Der er sket en stor fejl og vi må desværre starte forfra i ligaen. Under reglerne er gule og røde kort sat således:



Det betød der kom nogle vanvittige kampe, blandt andet tabte Barcelona 10-0 ude mod Man Utd, da de pludselig stod uden et hold, de havde 8 mand ude man karantæne og havde kun reserver til rådighed. Man City og Real Madrid løb og ind i store nederlag af samme grund, 7-1 og 6-0. Sådanne resultaterne vil forsætte med at komme, hvis dette ikke bliver rettet og derfor må vi starter forfra.

Jeg beklager rigtig meget, det er dælme skidt af undertegnet
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #109: 10 Mar 2012, 03:08 »

Så burde den være der


Efter min kæmpe FAIL så starter vi helt forfra og nu håber jeg alt er som det skal være. Regler for ligaen ser i hvert fald således ud, og det burde virke.



1.runde ser nu således ud:



Vi starter op for alvor i morgen, klokken er blevet mange og jeg har arbejdet hårdt for at rette op på min FAIL, så jeg magter ikke at lave nogen opdates nu.

Godnat!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #110: 10 Mar 2012, 10:47 »

Brugernes DM i FM2012
-Det er bare noget vi leger –
Finalen


August

Jeg har valgt at færdigspille ligaen men i får kun resultaterne i bider, en måned af gangen, for at holde spændingen lidt. Der er kun blevet savet 2 gange lige før og efter sæsonen og det savegame får i sidste opdate.

Nu er vi i gang og denne gang forhåbentlig uden FAIL. På skadeslisten op til sæsonstarten er det gået hårdt ud over Southside, som må undvære Dzeko i 4-5 måneder men mon ikke Man City har klassespillere nok til hun klare den. Vi andre er indtil videre sluppet rimelig billigt på den konto.

Skadeslisten

August måned bød på 4 runder hvor især 1.runde bød på en overraskelse, den 8. seedet Cookiebear slog den mægtige Snowflake med hele 6-2 på hjemmebane. Et resultat der gav undertegnet et smil på læben, da Cookiebear spiller med Wester’s Diablo. – Snowflake kom dog stærkt igen og hentede 7 point i de næste 3 kampe.

August store skuffelse har været Real Madrid, som kun har hentet 1 point efter nederlag til Arsenal, Man City og Milan. Og Fynbo/Real Madrid har ingen undskyldningerne, for de har været forskånet for skader, det har alle holdene i august. Der har kun været tale om små skader til alle.

Den store overraskelse må være Milan, som har hentede 7 flotte point, det er der dog flere der har og ligaen er utrolig tæt. Det tegner til at blive en rigtig spændende finale det her. Der er nok kun en plads blandt top 4 der er sikker, det er Nickmik med Barcelona. Der skal gå meget galt hvis Messi og co. ikke napper en af finaleslutspilsplad serne. Men nu må vi se….


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #111: 10 Mar 2012, 12:30 »

Brugernes DM i FM2012
-Det er bare noget vi leger –
Finalen


OBS OBS OBS


Skulle det ske at en manager får en fyrerseddel, så bliver de altså genansat, da alle skal have muligheden for at gennemfører ligaen og lave et muligt comeback. Alle holdene forventer 1. pladsen, det er jo alle topklubberne i Europa der er samlet. Her i spillet handler det dog først og fremmeste om at nappe en top 4 placering. Så forventninger fra bestyrelsen vælger jeg at overse og genansætter folk.


September


September bød kun på 3 kampe pga. landskampe. Det betyder vi nu er 7 kampe henne i sæsonen og dermed er vi en ¼ igennem. Alle har dermed mødt hinanden en enkel gang.

September måned var uhyggelig, alt blev vendt på hovedet. Man City stormede frem og Barcelona og Man Utd gik helt i stå. Spændingen er helt i top i en ufattelig tæt liga. Jeg tør ikke gøre mig til spåmand over hvordan det vil gå, for puha da… Den liga ville jeg dælme gerne følge IRL.



Endnu engang stod Cookiebear/Milan for en mindeværdig kamp, han slog Herlev/Arsenal hele 5-0 på hjemmebane. Septembers måske største kamp, det var El Clásico, hvor Real Madrid/Fynbo slog Barcelona 3-1. Grunden til Barcelona’s nedtur kan måske forklares med at Messi har været ude med skade i september måned. Han er dog fit for fight igen, så mon ikke oktober ser lysere ud for Barcelona.

Husk: Finale netspillet spilles mandag den 19. marts kl.21.00

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #112: 10 Mar 2012, 14:01 »

Brugernes DM i FM2012
-Det er bare noget vi leger –
Finalen


Oktober

Der var nerver på da jeg gik ind for at tjekke resultaterne for oktober, for 1 sølle point i september kunne måske have ødelagt moralen i truppen. Og jeg havde Barcelona i første kamp i oktober, det kunne ende helt galt. – Jeg vandt dog 2-0 og jeg var en glad lille spejder, lige indtil jeg så resten af Man Utd resultaterne. 2 nederlag og en uafgjort, puha finalepladsen hang i en tynd tråd.

Til gengæld så det ret godt ud for ærkerivalerne fra Man City/Southside, som bare stormer derud af og topper nu ligaen. Skal det virkelig være en kvinde der napper guldet???



Der er selvfølgelig intet afgjort endnu men det ser unægtelig godt ud for Man City og Barcelona, hvorimod Herlev/Arsenal har langt vej op nu.

Husk: Finale netspillet spilles mandag den 19. marts kl.21.00

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #113: 10 Mar 2012, 23:19 »

Brugernes DM i FM2012
-Det er bare noget vi leger –
Finalen


November - December

Vi er nu nået til 1. januar og ligaen er gået på vinterpause de næste 2 måneder. Vi løb ind i 3 fyresedler i december, Fynbo blev fyret i Real, Herlev i Arsenal og Jimmi90 i Chelsea. De alle blevet genansat. Så kan i nok regne ud at de 3 hold nok ikke fører ligaen.

Der tegner sig ligesom et billede i toppen af ligaen, hvor min personlige favorit Snowflake/Bayern M selvfølgelig befinder sig sammen med kæmpe favoritten Nickmik/Barcelona og FMD repræsenteret med Southside/Man City. Kvinder, ikke engang fodbold og FM kan vi have for os selv mere. – Værre blev det, da konen skulle bruge computeren og jeg var nødtvunget til at save og gennemgå forårssæsonen senere. Ja jeg er bitter..!

Nå men sådan er det når man har valgt at forblive hetero og vi skal tilbage til det vigtige. For sikke en forårssæson vi går i møde. Spændingen om den sidste finaleplads er intens og please kære FM-guder, lad den lande i Man Utd.



Husk: Finale netspillet spilles mandag den 19. marts kl.21.00

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #114: 11 Mar 2012, 09:42 »

Brugernes DM i FM2012
-Det er bare noget vi leger –
Finalen


November - December

Vi er løbet ind i et mindre problem, disse fejl popper op da jeg ville loade DM i FM savegamet.





Og der er blevet arbejdet hårdt for at redde spillet men indtil videre forgæves. Så hvis der sidder en derude der kan fixe problemet så er det perfekt!

Heldigvis var sæsonen færdigspillet og resultaterne for ligaen var blevet gemt. Jeg havde opdateret det hele løbende i word, så på den måde er intet gået tabt andet end finaleslutspillet. Så med mindre nogen kan fixe, så bliver selve finale netspillet anderledes end planlagt!

Vi er nu nået til 1. januar og ligaen er gået på vinterpause de næste 2 måneder. Vi løb ind i 3 fyresedler i december, Fynbo blev fyret i Real, Herlev i Arsenal og Jimmi90 i Chelsea. De alle blevet genansat. Så kan i nok regne ud at de 3 hold nok ikke fører ligaen.

Der tegner sig ligesom et billede i toppen af ligaen, hvor min personlige favorit Snowflake/Bayern M selvfølgelig befinder sig sammen med kæmpe favoritten Nickmik/Barcelona og FMD repræsenteret med Southside/Man City. Kvinder, ikke engang fodbold og FM kan vi have for os selv mere. – Værre blev det, da konen skulle bruge computeren og jeg var nødtvunget til at save og gennemgå forårssæsonen senere. Ja jeg er bitter..!

Nå men sådan er det når man har valgt at forblive hetero og vi skal tilbage til det vigtige. For sikke en forårssæson vi går i møde. Spændingen om den sidste finaleplads er intens og please kære FM-guder, lad den lande i Man Utd.



Husk: Finale netspillet spilles mandag den 19. marts kl.21.00

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #115: 11 Mar 2012, 15:54 »

Brugernes DM i FM2012
-Det er bare noget vi leger –
Finalen


Marts

Vinterpausen er overstået og vi går to intense måneder igennem, der er 9 kampe tilbage fordelt i marts og april. Det er nu det skal afgøres.

Der er nogle hold der må undvære store navne pga. skader. I toppen må Southside/Man City undvære Richards i 5-7 uger, så marts måned er udelukket for ham, ja måske resten af ligasæsonen. Nickmik må undvære Pique i 3 uger, Cookiebear er uden Pato i 3-4 uger og Fynbo med Real Madrid må undvære Alonso i både marts og april, han kan måske være klar til et eventuelt finaleslutspil.

Efter marts måned var ligaen efterhånden delt op i 3, kampen om 1.pladsen, kampen om den sidste finalebillet og de håbløse tabere i bunden.

Det står klart at Man City/Southside er finale klar og der skal gå meget galt hvis ikke Nickmik/Barcelona og Snowflake/Bayern M ikke tager en billet. En smule mere spænding er der og den sidste, hvor Man Utd og Real M kæmper og hvor Arsenal med et mirakel også kan nappe den. Rigtig spændende bliver det i 2. sidste runde, hvor Real Madrid hjemme tager imod Man Utd. I Bunden er Jimmi90/Chelsea og Cookiebear med Milan helt ude af kampen. Så vi takker for deres deltagelse.

Stillingen


Husk: Finale netspillet spilles mandag den 19. marts kl.21.00

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #116: 11 Mar 2012, 20:05 »

Brugernes DM i FM2012
-Det er bare noget vi leger –
Finalen


April – Afgørelsen

Kampen om 1. pladsen blev ikke overraskende et opgør mellem storfavoritten Nickmik/Barcelona og 1. vælgeren Southside/Man City. En kamp Nickmik vandt til allersidst og tager dermed trøstepræmien med mindre han går hele vejen og tager guldet og et eksemplar af FM13. Snowflake fastholdte sin finaleplads men blev overhalet lige til sidst og endte på 4.pladsen.

Kampen om den sidste finaleplads blev ikke så spændene som der blev lagt op til, for selvom Fynbo/Real Madrid tog en sejr over Wester/Man Utd på hjemmebane, så fejlede Fynbo hårdt ude mod Chelsea og Barcelona og smed 5. pladsen væk og han blev overhalet indenom af Herlev/Arsenal som tog en flot 5. plads. Ganske fornuftigt resultat af Arsenal/Herlev må man sige.

Den store skuffelse blev Fynbo med Real Madrid og helt godt var det heller ikke med Cookiebear/Milan og Jimmi90/Chelsea. Det skal nævnes at Torres spillede 4(6) kampe i sæsonen, selvfølgelig uden at score. Og Pepe toppede selvfølgelig også røde kort listen.

Stillingen

Player stats



Netspil-Finalen

Snowflake/Bayern M smed 3.pladsen væk og skal derfor møde Nickmik/Barcelona i semifinalen. Det er undertegnet ret tilfreds med, for Nickmik ser dælme stærk ud og jeg har også set frem til en direkte duel mod Southside/Man City. Det bliver EPISK!

Eftersom savegamet er blevet ramt af en run time error, som jeg ikke kan fixe, så bliver der oprettet et nyt savegame til selve finalen. Jeg havde håbet vi kunne kører igennem i samme savegame men sådan er det.

Finalen bliver ret simpel, 2 semifinaler og en finale, begge spillet over to kamp hjemme og ude.

Jeg opretter managerne på ny og søger for at alle har en del træningskampe, og holdet træner taktikken intens, så man har de bedste forudsætninger til selve netspillet. Som udgangspunkt er alle spillere skadesfri i opstarten men skader der opstår i træningskampene, dem må man leve med.

Deltagerne i finalen hører nærmere på en PB senere på ugen. Ved man allerede nu man ikke kan deltage på selve aftenen, så vil jeg gerne høre fra jer. Kan man ikke deltage, så overtager Ass.manageren roret med sin indsendte taktik.

Husk: Finale netspillet spilles mandag den 19. marts kl.21.00

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #117: 20 Mar 2012, 01:56 »

Brugernes DM i FM12
-Det er bare noget vi leger -

Og vinderen er…


Så blev det tid til den store finale og på trods af lidt bøvl med DBen, så fik vi den gennemført.

Finalen var et opgør mellem alle 3 FM site og så således ud
Managerlife - Snowflake/FC Bayern vs FMFreaks – Nickmik/Barcelona
FMDanmark – Southside/Man City vs Managerlife – Wester/Man Utd


Det halve af morskaben ved netspil er næsten chatten der kører ved siden af. Den fortæller næsten alt. Så her har i et uddrag fra aftens finale chat… indlagt en lille kommentar eller to…


Snowflake siger
Argh. FM-seminale, Marabou og en Guldbajer!

SS - FMD siger
LOL guldbajer?
er du grønlænder?

Snowflake siger
Mmm... Guldtuborg selv

Thomas Westermann siger
jeg har kun kaffe
please ingen skader nu... PLEASE

SS - FMD siger
Rooney må gerne nappe en

Snowflake siger
50 kr på at Robben bliver skadet

Thomas Westermann siger
helt sikkert

Snowflake siger
Men er fint, hvis bare messi også bliver det

Thomas Westermann siger
Ud med "Kun" og Dzeko

SS - FMD siger
pyt bare jeg har Tevez
er det Gun Ho eller Diablo du køre med idag?

Thomas Westermann siger
bare du mister nogle angribere i din 4-3-3
Gung-Ho
Diablo er til de små hold som City osv..

SS - FMD siger
små hold
De snart blevet united´s storebror irl

Thomas Westermann siger
som om

SS - FMD siger
Så kan United være lillesøster klubben lidt tid, ligesom i dag
 
Thomas Westermann siger
penge kan ikke købe historie

SS - FMD siger
Det fede er hvis jeg taber idag, så det hvad folk forventer, men hvis I taber, så taber i til en pige

Thomas Westermann siger
det må bare ikke sket.. Den eneste der ikke må vinde er SS..

SS - FMD siger
haha ville være så awsome
Det vigtigste er jeg slår dig Wester, det 1. priotet

Snowflake siger
Jeg lader mig gerne tabe til Nick, han burde have gode chancer for at vinde

Thomas Westermann siger
ahh jeg forventer du tager den Snow og gerne til mig i finalen.. ML FTW

Snowflake siger
Haha, Robben skadet!


Så var der ligesom lagt op til dans. Semifinalerne ventede forude…..


FC Bayern - Snowflake vs Nickmik - Barcelona
Semifinale


Nickmik siger
Busquets og Valdez skadede

Snowflake siger
Uhhh

Snowflake siger
all-out attack, Nickmik

Snowflake siger
Så det lige spændende
troede sku lige van buyten ville få rødt

Nickmik siger
0-1   Villa

Snowflake siger
lort med lort på
kroos skadet
Straffe! Rafinha scorer

Snowflake siger
Gustavo! 2-1

Snowflake siger
Noooo... Offside på Gome<
Gomez
tæt på 3-1

Første kamp endte 2-1 til Snowflake, skulle han stoppe storfavoritten Nickmik?

Nickmik siger
1-0   Xavi

SS - FMD siger
det var hurtigt

Snowflake siger
Skidt start
1-1!
Van Buyten

Nickmik siger
Øøøøøøøøøøøv

Snowflake siger
hold da op der er gang i den
2-1

Snowflake siger
Fuck
Müller skadet
så har jeg ikke mange muligheder tilbage offensivt
2-2
Ribery!

Nickmik siger
Forsvaret hullet som en si

Snowflake siger
Samme her
3-2
Kan man gå videre på udebanemål?
Thomas Westermann siger
ja udebane mål

Nickmik siger
messi for helvede

Snowflake siger
Puha, den havde jeg set inde

Snowflake siger
Puha
bliver to spændende afslutninger
Schweinsteiger karantæne i næste kamp!

Nickmik siger
4-2 Messi
12 min igen
Yes 5-2

Snowflake siger
øv så er den afgjort

Nickmik siger
6-2

Nickmik siger
7-2

Snowflake siger
fuck hvor latterligt

Nickmik siger
Gomez udvist

Snowflake siger
Barca diver som altid. Lorte-dommer

Snowflake siger
De skader Müller, uden at få noget kort. Heldigt på 4-2, og så satser tyskerne alt, hvilket giver 3 kontramål.

Dejligt at se at Snowflake ikke er for fin til at tude. Han blev dog god igen og som en rigtig gentleman sagde han også tillykke med sejren. Nickmik var dermed klar til finalen.




Man City – Southside vs Wester – Man Utd
Semifinale


Der blev ikke skrevet så meget i den første kamp mellem os. Der var nok for meget på spil.

SS - FMD siger
1-0   Agüero

Thomas Westermann siger
nej nej nej Cleverly

Thomas Westermann siger
PIS...0-1 til SS og slut... Fuck det var tæt

SS - FMD siger
rigtig god tæt kamp, du var dog lidt bedre offensivt end jeg var

Thomas Westermann siger
Men skidt afbrænder af Cleverley

SS - FMD siger
ja han var ikke for heldig

Så var det tid til en lille pause…..

Thomas Westermann siger
jeg bliver nød til at være off i 5 minutter... min søn råber på mig... Han skal bare have et kys, så falder han i søvn igen

SS - FMD siger
i orden

Snowflake siger
helt okay

SS - FMD siger
lige nu er det ham der græder og råber og efter næste kamp er det Wester selv

Snowflake siger
Haha

Thomas Westermann siger


SS - FMD siger
Er mig du mindst vil tabe til af alle tror jeg Wester.
Ikk kun af os her i finalen

Thomas Westermann siger
Det vil jeg hade meget

SS - FMD siger
Heh ja
Og du vil næsten ikke blive drillet af nogen

Thomas Westermann siger
nej det magter min ære ikke..

SS - FMD siger
Nej du må hellere holde dig fra FMD en måneds tid så

Så var der ligesom lagt op til kamp 2.

SS - FMD siger
ja det vildt
1-0   Tevez

Thomas Westermann siger
Jahhhhhhhhhhh Berbatov... 1-1....
et mere så er jeg i finalen

Thomas Westermann siger
Berbatov igen og finalen er tæt på nu

SS - FMD siger
Omg
gal en chance

Thomas Westermann siger
Berbatov hattrick... Det er rent tyveri
4 chancer 3 mål

Snowflake siger
Flot Wester!

Thomas Westermann siger
13 chancer til City

SS - FMD siger
total ufortjent hva sker der
ej hvor er du heldig i kampen lige nu

Thomas Westermann siger
Ja

SS - FMD siger
Tillykke med sejren, ufortjent, men du lavede rigtige god taktiske ændringer som vendte kampen

Thomas Westermann siger
Ja skiftede til 4-4-2 og kom tilbage i kampen... Derefter til Diablo og kørte kontra... og så vandt jeg... Har heldigvis 3-4 taktikker klar.. men det var psyko ufortjent

SS - FMD siger
ja det var det, men du viste også hvor god du er taktisk

Thomas Westermann siger
og Snow er færdig.. Så ender den sq nok i Barcelona og FMF

Thomas Westermann siger
Jeg satsede forkert i starten af kampen, da sad tung på de første 30 minutter... og så var jeg mega heldig til sidst.

SS - FMD siger
sandt. men tillykke.
VIl hellere tabe til et taktisk geni, end tabe til held.

Thomas Westermann siger
ahh det var også held.. men kunne godt se at min 4-4-2 ville skabe lidt.. Så fik kanterne op mod dine backs som er meget alene i en 4-3-3

SS - FMD siger
Sandt

Snowflake siger
Go Wester!
Buuuuuhhh Barca

SS - FMD siger
Tak for DM i FM Wester, har været stort arbejde og hyggeligt med det her lille spil.
Håber jeg vi skal noget mere om det så er i DM i FM 13 eller andre spil.
Netspil er konge hygge

Nickmik siger
Lad os komme til finalen

FINALEN


Nickmik siger
4 karantæner

Thomas Westermann siger

så har du fået mange gule kort min ven.. 2 gule er lig med 1 dag på bænken..
Det stod i reglerne

Nickmik siger
TJa

Nickmik siger
5-1 i chancer
15 min

Snowflake siger
hvem spiller hjemme?

Thomas Westermann siger
sådan var det også mod SS... frygt min kontra

Nickmik siger
Barca hjemme
37 min 0-0

SS - FMD siger
Pas på Berbatov
jeg fokuserede på Rooney desværre, kom jeg til at fortryde

Nickmik siger
Kun et hold på banen

Thomas Westermann siger
Frygt min kontra
men dine 9 chancer er jo med 7 håbløse langskud

Nickmik siger
11-3 i chancer

Thomas Westermann siger
8 langskud
dem frygter jeg ikke...
så 3-3 i chancer
røde kort frygter jeg så

Nickmik siger
1-0 Puyol
14-3
Skulle mindst have scoret 3 mål

Thomas Westermann siger
hahaha hvordan slap Ferdinand for kort der

Nickmik siger
2-0   Fabregas

Nickmik dominerede totalt den første kamp og vandt 2-0. Det så næsten umuligt ud for Man Utd og undertegnet. Til finalen manglede Barcelona David Villa og Man Utd manglede Fletcher ellers var alle fit for fight. Og så en lille pause…

Thomas Westermann siger
jeg skal lige have en smøg før sidste kamp

Snowflake siger
Fy Wester!!!

Thomas Westermann siger
ja
men det er finalen.. så må jeg gerne

Nickmik siger
Fy Rooney - gult kort

Thomas Westermann siger
så kommer vi ikke i omkamp i hvert fald

Nickmik siger

0-1 Iniesta
Nej det bliver lidt svært

Thomas Westermann siger
så er der langt igen

Nickmik siger
Ja

Thomas Westermann siger
to kæmpe afbrændere af Rooney nu
3

Nickmik siger
Yes

Thomas Westermann siger
for helvede
Så er det ikke nemt

Nickmik siger
1-1

Thomas Westermann siger
ja tak... 3 mere af dem

SS - FMD siger
vi har set før at du kan

Thomas Westermann siger
ja men 3 mod Barca.. Hmm

Nickmik siger
Dommer altså

Thomas Westermann siger
Hmmmmmmm

Nickmik siger
5 min igen 1-1

Thomas Westermann siger
ja lidt af æren reddet der

Nickmik siger
2-1 man u

SS - FMD siger
Uhh

Nickmik siger
1   min

Thomas Westermann siger
Tillykke... Hmmm... Messi gjorde forskellen åbenbart

Nickmik siger
Mange tak. Ja verdens bedste spiller burde gøre en forskel

Thomas Westermann siger
Men æren reddet og jeg sluttede foran Snow og SS.. Så jeg er tilfreds

Nickmik siger
Ok, men det er vist på tide at komme i seng. Mange tak for den tid du har brugt til DM i FM og det har været en fornøjelse at deltage

SS - FMD siger
tillykke med det NickMik

Thomas Westermann siger
Tak for deltagelsen og håber jeg ser jer igen i FM13, hvor der vil komme meget mere netspil ind end der var i år...

Og vinderne er…


Danskmester i FM – Nickmik
Et stk. Football Manager 2013 på vej til ham

Trøstepræmien – Snowflake
Ja det kræver en længere forklaring. Barcelona vandt den indledende liga men tog også guldet, så præmien går videre til en anden end Nickmik. Den næste i rækken er taberen af finalen, det er undertegnet men da jeg ikke kan vinde nogle af præmierne i DM i FM, så går vi videre til næste. Det er Southside som blev nr.2 i ligaen men da hun er sponsoren af præmien så går vi endnu videre og lander på Snowflake. Så tillykke til ham og et stk. PS3 spil Asura's Wrath på vej til ham.

Tip en vinder - FernandoTorres9-1
Der var 7 der havde tippet Nickmik som vinder og den heldige vinder i lodtrækning blev FernandoTorres9-1 og et stk. PS3 spillet Binary-Domain er på vej til ham
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #118: 13 Okt 2012, 13:14 »

Glæd jer...


Så er DM i FM12 projektet officielt helt overstået, præmien til årets vinder er nemlig blevet sendt.

Vinder blev som i måske husker: Nickmik

Og jeg kan allerede afslører, at I får mulighed for at nappe den titel fra ham. DM i FM13 er nemlig færdig designet og uden at love for meget, så kan I godt glæde jer, for det bliver større og bedre end tidligere.

Undertitlen bliver: Nu er det blevet alvor

DM i FM13 vil spænde sig over hele FM13 sæsonen og vi starter allerede i november.

Denne gang handler det 100% om FM-skills og der satses på netspil.

Jeg håber I glæder jer, for det gør jeg....

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brugernes DM i FM12 - Info + Challenges
« Svar #119: 13 Okt 2012, 13:20 »

Skal "Den Største FMongol Ever" Være med?  Huh  Grin

Selvfølgelig skal jeg det... Jeg skal da have min 2.plads igen  Skuffet
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010