Du tager bare den tid det tager 
 Jeg regner med og starte et save op med dem idag, også skriver jeg nok i arsenal tråden imorgen engang efter træning 
 Først lidt transfer historie, men må dog indrømme at jeg har brugt for mange penge hele vejen igennem, men til gengæld har jeg også haft en række af suveræne sæsoner, så helt af h! til er det jo ikke. Men jeg burde nok have undladt nogle transfers.

Fik forstærket de vigtigste punkter på holdet: MM, CB og MC... Rensing hentede jeg kun fordi jeg håbede han ville have samme succes som jeg havde med ham i fm10 hvor han havde et par gode sæsoner(det her er det første save i fm11, som jeg senere er vendt tilbage til). Tevez blev uvenner med ledelsen i Man City og kom derfor til Arsenal, og har ageret målmager siden da 

Fik hentet et par klassespillere ind. Dog slog Hamsik aldrig helt til :S

En masse marginalspillere røg ud, og fik hentet Hazzard, som min plan var, men så fik jeg tilbudt Alonso, som gerne ville til min klub, og han har været super efter jeg hentede ham. Han har lavet en del langskudsmål, når der var behov for det 

Udelukkende tallenter og frie transfers jeg lavede her. Desværre var der ingen hold der benyttede deres køboption på den spiller de lejede.

Måtte sælge en masse reserver ud, således at økonomien fik et lille løft, men mit lønbudget  er stadig for massivt.

Nuværende sæson hvor jeg ikke har handlet endnu, grundet mine begrænsninger fra en mulig overtagelse.
Og så til mit nuværende hold, som står over for en del udskiftning især på midten hvor Alonso og Palombo begge er 33 og derfor ved at være ret så gamle, og desuden har jeg efterhånden nogle ungdomsspillere som jeg gerne så afprøvet i kamp. Spillet har været mest gavmild med angrebstalenter. Derfor skal jeg også have ryddet ud i mine snart alt alt for mange angribere. Men her er holdet:

Men som du kan se på det hele, så har jeg beholdt nogle af tallenterne og de oprindelige Arsenal spillere. Jeg har desuden erfaret at nogle af dem jeg har solgt af de rigtige tallenter har slået sig fast som stjerner på deres respektive hold