|
|
|
Thore
|
|
"Kontrollørerne har svært ved at holde dem tilbage!"   Awesome 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
Laziofan
|
|
Jeg må bare ud med det har dog ikke billede. Har lige tabt min første kamp i 5 sæsoner på hjemmebane incl alle turneringer. FML
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laziofan
|
|
Tak vidste ikke en sådan tråd eksisterede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rasmussidelmann
|
|
Lindegaard kommer da bare aldrig til at få fast spilletid i den klub :-P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
 Hm.. Det er hvad jeg kalder en alternativ startopstilling. Det skal lige siges at jeg er Toronto FC. Chicago har da også tabt alle kampe indtil videre i sæsonen, og det er måske ikk så mærkeligt, når man ser hvordan de stiller op Det sjoveste jeg lige umiddelbart lægger mærke til(udover den med de 10 mand hos det ene hold  ) er, at Chicagos defensive midtbanespiller hedder Pause til efternavn.. hvordan kan man have en spiller på banen der hedder Pause? Døøøh 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Nu er resten af holdet jo ikke ligefrem af stærkeste kaliber. Mon ikke de har haft en Ligacup eller FA Cup-kamp hvor han skulle have noget spilletid.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Thore
|
|
 En engelsk spiller udtaget til ungdoms VM fra mit Aarhus Fremad hold.. I like it, kunne være han skulle have chancen på første holdet  Uanset hvor god han bliver, så kommer han ikk til at spille på mit hold, med det navn der.
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Fantastisk samarbejdsaftale New England har fået lavet sig! http://oi51.tinypic.com/p9mit.jpg Læg mærke til det høje beløb Liverpool betaler til New England årligt. Har i set så højt et beløb mellem samarbejdsklubber?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Fantastisk samarbejdsaftale New England har fået lavet sig! http://oi51.tinypic.com/p9mit.jpg Læg mærke til det høje beløb Liverpool betaler til New England årligt. Har i set så højt et beløb mellem samarbejdsklubber? Nej, det var godt nok voldsomt. Personligt har jeg kun set beløb på under 1 million 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Fantastisk samarbejdsaftale New England har fået lavet sig! http://oi51.tinypic.com/p9mit.jpg Læg mærke til det høje beløb Liverpool betaler til New England årligt. Har i set så højt et beløb mellem samarbejdsklubber? Ja sådanne tilbud kan du få hvis du vælger en rugekasseklub der kan øge din profit i andet land 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Ja sådanne tilbud kan du få hvis du vælger en rugekasseklub der kan øge din profit i andet land  Ja det må jo have noget at gøre med salget af Merchandise som Liverpool kommer til at sælge i USA ved den venskabs kamp/ i det hele taget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yohemming
|
|
Kunne man se et ss af Esbjergs hold i 2. division?
 Havde ikke set din forespørgsel før nu, men her er det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|