|
henssel
Gæst
|
|
hvordan har du fået ham med i spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svart
Gæst
|
|
 Realistisk, at Esbjerg rykker ned i 1. division, men at de helt rykker ned i 2. division. Ufatteligt. Derudover, FC Roskilde som vinder. Satme utroligt, men fedt  Kunne man se et ss af Esbjergs hold i 2. division?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Den evige unge græker  Læg mærke til årstallene og alderen: 2010 og 14 år (men burde være 12):  2013 og stadig 14 år:  hans alder passer da på det sidste SS
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Præsidenten
|
|
Til gengæld er han ikke blevet ældre selvom der er gået to år ...
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Til gengæld er han ikke blevet ældre selvom der er gået to år ...
ja det er jo så det sære ved det hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Den evige unge græker  Læg mærke til årstallene og alderen: 2010 og 14 år (men burde være 12):  2013 og stadig 14 år:  Tror bare, at det er indbygget i spillet, at de ikke kan være under 14.. tror han bliver ældre næste gang. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Tror bare, at det er indbygget i spillet, at de ikke kan være under 14.. tror han bliver ældre næste gang.  hehe det tror jeg også for jeg fandt på en eller anden mærkelig måde den mindste Lukaku bror i Anderlecht (stav) og han var ifølge det jeg havde læst kun 12 år selvom spillet sagde 14år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
hvis du bruger FMTRE så kan du se at han kun er 12 i 2010, det vil sige at han først i 2014/2015 vil blive ældre hvis hans alder kan ændre sig. Jeg er dog ikke sikker på det, jeg har nemlig selv undret mig over at han var 14 i spillet men i FMTRE står der at han er 12.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Undre mig bare over hvordan det kan være han kun er med idet ene spil jeg har aldrig har set ham i nogle af mine.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobby112
|
|
Den evige unge græker  Læg mærke til årstallene og alderen: 2010 og 14 år (men burde være 12):  2013 og stadig 14 år:  han har vidst drukket af den hellige gral 
|
|
|
|
|
|
Bobby er blot mit dæknavn
|
|
|
|
|