|
|
|
DeeRa
|
|
Det sjoveste er da at der står at han er 54 år og at han snart fylder 56 år, og ser man ude til højre er han 55 år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
kom til at tænke på hvad et jeres længste periode hvor i ikke har tabt en liga kamp ved mig var det 158 i et netværksspil med 2 venner jeg er Man U de andre 2 er henholdsvis Man city og Chelsea
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
kom til at tænke på hvad et jeres længste periode hvor i ikke har tabt en liga kamp ved mig var det 158 i et netværksspil med 2 venner jeg er Man U de andre 2 er henholdsvis Man city og Chelsea
Hvis du har et SS af den stime, så smid det ind i Rekordtråden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Det sjoveste er da at der står at han er 54 år og at han snart fylder 56 år, og ser man ude til højre er han 55 år.
Det havde jeg ikke lige lagt mærke til  . Det kan være at der er noget galt med hans pas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
 Udover det var en mega dejlig sejr over en rival (og jeg er bedre end Mølby!!  ), så var det sateme mange gule kort!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
klint
|
|
Det er da ikke så underligt når det er Michael Svendsen der dømmer kampen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Shiiit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Viste ikke lige hvor jeg skulle smide det hen, men ville lige dele det med jer.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zachar
|
|
Det er sgu en mand, der topper sent i sin karriere... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Viste ikke lige hvor jeg skulle smide det hen, men ville lige dele det med jer..  Er der noget specielt på billedet man skal ligge mærke til? (Kan godt være jeg er blind  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Er der noget specielt på billedet man skal ligge mærke til? (Kan godt være jeg er blind  ) Læg mærke til stigningen i hans stats. Jeg har aldrig oplevet en spiller er steget så meget, og endda i flere stats er han steget mere end en. Synes selv det er meget sjovt, også i forhold til hans alder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|