|
Fogt
|
|
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
de to som står der hygger sig sikkert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Oplevede præcis samme ting i Premier League under sæsonen 17/18, må være en generelt fejl.
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Jeg går udfra det er i Island man finder den fankultur der. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Jeg går udfra det er i Island man finder den fankultur der.  Korrekt! Dog er det heldigvis mig der er hjemmeholdet! ;-)
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
HAHAH grinern navn ! xD
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
til chackpersoms billed. "hovedstaden er København, der ligger i det danske hovedstadsområdet" det er da godt at det lige blev slået fast, for os der var i tvivl om hvor hovedstaden ligger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chackpercom
|
|
til chackpersoms billed. "hovedstaden er København, der ligger i det danske hovedstadsområdet" det er da godt at det lige blev slået fast, for os der var i tvivl om hvor hovedstaden ligger  haha  ej det havde jeg slet ikke set 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
HAHAH grinern navn ! xD Hvorfor må vi ikke se du er manager for Barca? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Så gad de to brødre sgu ikke mere. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Så gad de to brødre sgu ikke mere.  hehe genialt
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Hvorfor må vi ikke se du er manager for Barca?  Spøger jeg også om  Kan forstå hvis du ikke har lyst til at vise dit eget navn, men at du heller ikke vil vise du er manager for Barca  Hmm, men man kan ihvertfald tydeligt se det ved din assistent-manager og fan-favoritten Frank Rijkaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Hvorfor må vi ikke se du er manager for Barca?  Har lavet navnet om til mit navn. Altså mit fulde navn irl 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|