|
Enzo
|
|
 Nu også i fodbold Lars Hjortshøj kan mange ting Hahahahahaha 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Syntes ikke der er så underligt da de alle jo efterhånden godt kunne bruge en yngre målmand 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Syntes ikke der er så underligt da de alle jo efterhånden godt kunne bruge en yngre målmand  Men lige frem ham?  Han er jo ikke så go igen, Rensig er bedre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Hvis han har stået godt 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Hvis han har stået godt  Karakter på 6.89 for 29 kampe i Ligaen og 33 inkasseret og 10 rent bur. Så det er okay for hans kaliber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Synes han er ret god. Kan jo være de vil bruge ham som reserve 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Ja så har man da spillet dårligt, når man bliver kaldt skinke i pressen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Han spiller godt nok ringe ham her, det er gennemsnittet over 2 kampe  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Synes altså det er lidt mærkeligt de er interesseret i min målmand.   Det er der da absolut intet mærkeligt i. Det er en ung og lovende målmand. Alle hold har brug for en 2. målmand og en 3. målmand. United har da også lige købt Lindegaard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Han spiller godt nok ringe ham her, det er gennemsnittet over 2 kampe   Selvfølgelig har han ikke spillet til 0,0 over to kampe. Hvis en indskifter får mindre end et kvarter på banen så bliver han ikke bedømt. Så mit bud er at han er blevet skiftet ind i to kampe kort før tid, men at han normalt er fast mand på reserveholdet eller ungdomsholdet hvorfor man altså kan se hans form over hans sidste 5 kampe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
 Vil sige det rimeligt svagt at Busqets er Barcelonas topscorer.. EDIT: Efter ca. 30 kampe i ligaen. Kan godt lidt Villa er tvivlsom med en brækket fod 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|