|
AFC
|
|
 En der ikke mener han er færdig med top fodbold  Han har overraskende gode stats faktisk, hvis man tænker på at han er 42 år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Han har overraskende gode stats faktisk, hvis man tænker på at han er 42 år.
Ja han er lidt vild 
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Nope de har polsk manager..   De har også sendt mange polakker retur! Det må være et cover for den polske mafia  Men de ser da ud til at have klaret sig udemærket
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
 FA Vase pokalen i England. Jeg er Nuneaton Griff. Da Neil Mackenzie bliver skadet i 85. minut har jeg allerede brugt alle 3 udskiftninger! Så napper jeg lige 3 røde kort, men alligevel formår min modstander at score selvmål 1 min før tid i ekstra tiden  Fårk jeg er tilfreds lige nu!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Det må være et cover for den polske mafia  Men de ser da ud til at have klaret sig udemærket Har de skam også. Dog er det endnu mere imponerende det Hobro har gang i, det er blevet opkøbt og er den klub med mest værdi/bedst økonomi efter FCK. Dehar spillere med en løn op til 100k om ugen ;-)
|
|
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
hahahahahahhaa 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Det er jo bare awesomeheden selv 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
ralmeing
|
|
Det har de også i mit spil 
|
|
|