home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 793 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 237341 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #300: 04 Jan 2012, 22:26 »

Paris og Malaga er muligheder. City tror jeg ville køre død i..  Hvad med Napoli? Eller Evian

Yessir
Manager

« Svar #301: 04 Jan 2012, 22:43 »

Paris og Malaga er muligheder. City tror jeg ville køre død i..  Hvad med Napoli? Eller Evian

Vitesse fra Holland eller Napoli som du selv nævner er andre gode opstartsklubber.

Naustratze
Gæst

« Svar #302: 04 Jan 2012, 22:45 »

Hvem skal jeg være?
Jeg har spillet FM siden det hed CM (Dengang med kunne bytte Kim Vilfort for Zidane+Ciro Ferrara), men grundet en dårlig computer og manglende lyst, har jeg ikke spillet FM de sidste 3.5 år. Nu har jeg dog fået købt ny computer og FM12
Hvilken klub er en god klub at starte med? Det må gerne være lidt "nemt", så får lyst til at spille spillet og ikke skal rodde rundt omkring nedrykning i de første par sæsonen. De må gerne en god/sjov klub med mange muligheder
Vil nok anbefale Ajax e.l, ved ikke om det er et ungt hold du søger, men Ajax er enormt fede. Ellers som der er sagt Napoli, eller nogle rige (Ikke City) hold må være en god start. Dog synes jeg man kører hurtigt træt i det med de rige hold.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #303: 04 Jan 2012, 23:07 »

Jeg skal bare have et hold til at komme igang med spillet. Finde ud af alle mulighederne inde i spillet og taktikkerne. Et hold som kan sætte mig ind i spillet. Pt, er jeg ret bagud mht at lave egne taktikker. Det var ikke så vigtigt dengang jeg spillede manager Wink

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #304: 06 Jan 2012, 23:34 »

Er ved at miste motivationen med FM, så vil gerne prøve at finde igen, ved at starte med et helt nyt hold. Har tænkt på at være en klub, hvor man ikke regner med at blive mestre indenfor de første par sæsoner, men med de rette indkøb godt kunne blive en titeludfordrer efter 3-4 sæsoner. Der er intet krav med ligaer udover, at det skal være i Europa. Har selv tænkt på Napoli, Atletico Madrid eller Tottenham, men når jeg hører jeres bud, vil jeg overveje alle mulighederne. Skriv gerne, hvorfor jeg skal vælge præcis den klub, som i anbefaler Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #305: 06 Jan 2012, 23:48 »

Er ved at miste motivationen med FM, så vil gerne prøve at finde igen, ved at starte med et helt nyt hold. Har tænkt på at være en klub, hvor man ikke regner med at blive mestre indenfor de første par sæsoner, men med de rette indkøb godt kunne blive en titeludfordrer efter 3-4 sæsoner. Der er intet krav med ligaer udover, at det skal være i Europa. Har selv tænkt på Napoli, Atletico Madrid eller Tottenham, men når jeg hører jeres bud, vil jeg overveje alle mulighederne. Skriv gerne, hvorfor jeg skal vælge præcis den klub, som i anbefaler Smiley
Napoli ser jeg tit vinde ligaen, så meget udfordring vil der ikke blive der. Atl. Madrid vil jo være svært, da Barcelona og Real Madrid er med.
Personligt har jeg selv overvejet Newcastle, da de har en solid trup og bare generelt en spændende klub! Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #306: 06 Jan 2012, 23:52 »

Napoli ser jeg tit vinde ligaen, så meget udfordring vil der ikke blive der. Atl. Madrid vil jo være svært, da Barcelona og Real Madrid er med.
Personligt har jeg selv overvejet Newcastle, da de har en solid trup og bare generelt en spændende klub! Smiley

Den med Napoli kan jeg måske godt se, men synes også, at de har en spændende trup med unge gode spillere! Men ellers overvejer jeg også meget Arsenal/Tottenham. Newcastle ligger desværre for langt væk fra toppen til jeg vil spille med dem Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #307: 06 Jan 2012, 23:57 »

Arsenal bliver måske for let. Tottenham har jeg selv et save med, og jeg blev nummer tre i første sæson. Der vandt Arsenal ligaen med 9 point til Manchester City. Smiley

Men hvad med et hold som Malaga i Spanien? De har jo fået en penge mand i ryggen. Se om du kan skaffe nogen store spillere til klubben, og måske indenfor 3-4 sæsoner slå Real Madrid og Barcelona af pinden? Smiley

Supra Societatem Nemo

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #308: 06 Jan 2012, 23:58 »

Hvis det skal være lidt "nemt" som du siger, er Manchester City, Paris SG og Malaga gode muligheder pga. deres transfer budgetter, og ingen af dem bør slutte under top 3.
Hvis det er pga transfer budgetter så burde du også nævne arsenal Smiley

Yessir
Manager

« Svar #309: 06 Jan 2012, 23:59 »

Både Tottenham & Napoli har gode muligheder for at slå til allerede allerede i 1. sæson, så vil du gerne have det skal tage et par år at komme helt op og spille om guld, skal du nok kigge efter andre klubber.

I den spanske liga kunne det være ethvert andet hold end Barca og Real.
I Italien kunne Sampdoria være spændende, specielt fordi man lige skal hive dem op fra Serie B først.
I Tyskland kunne man vælge Köln og bygge truppen op omkring Poldi, eller Hoffenheim med Gylfi.
Man kunne også tage til Frankrig og skaffe Toulouse det mesterskab de har været tæt på et par gange efterhånden, eller hive Monaco op i den bedste række hvor de hører hjemme.
Det engelske ligasystem findes der bare så mange fede klubber i, at man næsten kan sætte FM til at random vælge for en, og blive tilfreds uanset resultatet.

Held og lykke med at finde klubbben der passer til dine ambitioner.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #310: 07 Jan 2012, 00:01 »

Den med Napoli kan jeg måske godt se, men synes også, at de har en spændende trup med unge gode spillere! Men ellers overvejer jeg også meget Arsenal/Tottenham. Newcastle ligger desværre for langt væk fra toppen til jeg vil spille med dem Smiley
Hvad med et hold som Palermo? Smiley gode gamle og unge spillere Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #311: 07 Jan 2012, 00:11 »

Gode bud allesammen, men må sige, at Malaga (og Arsenal) er dem, som topper min liste for tiden. Men vil kigge PL igennem og La liga, for at finde nogle interessante klubber der Smiley Tak for hjælpen alle sammen, og i må endelig komme med flere bud. Det er super med mange muligheder Smiley

bobbefar
Gæst

« Svar #312: 07 Jan 2012, 00:55 »

en sjov klub at spille med i de mindre ligaer i England ?

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #313: 07 Jan 2012, 12:22 »

Jeg søger en klub fra Ligue 1.
Er åben for det meste, nogen forslag?
På forhånd tak Wink

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #314: 07 Jan 2012, 12:24 »

Jeg søger en klub fra Ligue 1.
Er åben for det meste, nogen forslag?
På forhånd tak Wink
Hel klart Lille. Har gode spillere i form af Eden Hazard, Joe Cole, og Sow.
Spiller CL.
og man skal allerede i første sæson kæmpe om titlen, hvor der er hård konkurrence fra PSG og Lyon, samt andre gode hold Smiley

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010