home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 237490 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #180: 26 Nov 2011, 14:27 »

Hey freaks

Jeg søger et hold i den næste eller den anden bedste række. holdet må gerne have lidt penge, de må også gerne have et par talenter.

kom med et par bud til at hjælpe mig igang

HIT ME

Er selv i 3. sæson med Sheffield Wednesday. De ligger i League 1, men man skal være ret ringe, hvis man ikke rykker op i 1. sæson. De har hele 70 millioner på bankbogen fra start (hvilket er væsentligt mere end de øvrige i den liga), ingen gæld, godt spillermateriale og de bedste træningsfaciliteter (3 stjerner) i League 1. Og så har de jo altså også Hillsborough med plads til 32.000 tilskuere. Udfordringen kommer så når du er oppe i Championship. Det lykkedes mig ikke at rykke op i første sæson, hvor jeg blev nummer 10, men regner stærkt med at finde en playoff-plads om oprykning i denne sæson.

Man går ofte i stå, hvis det går afhelvedes til i første sæson - det kommer det ikke til med Sheff Wed og så har man som regel gang i et godt save. Kan anbefales.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2011, 14:29 af Njaourinho » Logged

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #181: 27 Nov 2011, 16:07 »

Hej drenge.
Jeg søger et hold med en masse penge, og med en masse forskellige nationaliteter. En klub hvor alle udlændingene skal sælges, og hvor der skal hentes spillere af klubbens nationalitet.

Tak på forhånd.

Tænker at Arsenal er ganske oplagt. Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #182: 27 Nov 2011, 16:11 »

Hej drenge.
Jeg søger et hold med en masse penge, og med en masse forskellige nationaliteter. En klub hvor alle udlændingene skal sælges, og hvor der skal hentes spillere af klubbens nationalitet.

Tak på forhånd.

PSG, Anji.

ELS
Ynglingespiller

« Svar #183: 28 Nov 2011, 17:52 »

Jeg kunne godt tænke mig et hold i Premier League. Hvem har de fleste talenter? Man City, Man Utd, Chelsea, Liverpool, Tottenham og Arsenal er ikke med i overvejelserne.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2011, 18:43 af ELS » Logged

RasmusL
Lilleputspiller
*

« Svar #184: 28 Nov 2011, 21:06 »

Hej Freaks!

Jeg søger et hold som har haft en tid i den bedste liga, men hvor resultaterne har manglet hvilket er resulteret i nedrykning til de lavere divisioner.

F.eks. Bielefeld.

Tak på forhånd! Smiley

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #185: 28 Nov 2011, 21:07 »

Hej Freaks!

Jeg søger et hold som har haft en tid i den bedste liga, men hvor resultaterne har manglet hvilket er resulteret i nedrykning til de lavere divisioner.

F.eks. Bielefeld.

Tak på forhånd! Smiley
Viborg?

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

RasmusL
Lilleputspiller
*

« Svar #186: 28 Nov 2011, 21:14 »

Viborg?

Det skal da stærkt overvejes! Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #187: 28 Nov 2011, 23:40 »

Hej Freaks!

F.eks. Bielefeld.

Tak på forhånd! Smiley

Jeg kan varmt anbefale Southampton Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #188: 06 Dec 2011, 03:47 »

Først og fremmest vil jeg gerne nominere denne tråd til en "sticky" da der er en der går langt væk fra de fleste andre tråde i denne del af forummet (klubsøgning og erfaring) netop fordi denne handler om søgning i stedet for erfaringer. Lidt træls at skulle lede efter den!

Dernæst ville det efter min mening være fedt hvis man kunne linke til de klubber man anbefaler til folk (fra erfaringsdelen). Dette er naturligvis ikke noget der er nødvendigt som sådan, men det kunne give nogle hold en fair chance, hvis man eksempelvis leder efter et tophold i frankring og nogen så smed PSG, LYON og Auxerre på listen, sammen med 3-4 andre hold der sagtens kan blande sig i toppen, for der tror jeg personligt tit den falder ud til de hold man har hørt om før.

Nu til det min post i virkeligheden handler om!
Jeg søger et hold at kaste mig ud i, dette hold skal gerne opfylde nogle få krav: Hvis det er i England skal holdet være fra under premier league, have en acceptabel økonomi (et sted over 25 mil dkr. til indkøb). Ellers i Spanien, Belgien, Tyskland, Frankrig, Brasilien, Argentina, Mexico eller Italien, skal holdet blot være et sted mellem midten af den bedste række og bunden af liga systemet. dog med det krav at der skal være minimum 25 mil dkr. til indkøb, og der må ikke være lukket for tilførslen af udlændinge i truppen (der må dog gerne være begrænsninger).
Det ville være en bonus hvis: holdet ikke spillede i stribede trøjer, hvidt, sort(med lyse kontraster) eller rødt/blåt(i store mængder og lyse nyancer), da dette er farver der virker irreterende på mine øjne om aftnen/natten. - vil dog ikke udelukke disse hold da der jo er mulighed for at indstille lys/kontrast til at det ikke føles for provokerende for øjnene Smiley

Hit me!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

blomvikings
Manager

« Svar #189: 06 Dec 2011, 08:17 »

Først og fremmest vil jeg gerne nominere denne tråd til en "sticky" da der er en der går langt væk fra de fleste andre tråde i denne del af forummet (klubsøgning og erfaring) netop fordi denne handler om søgning i stedet for erfaringer. Lidt træls at skulle lede efter den!

Dernæst ville det efter min mening være fedt hvis man kunne linke til de klubber man anbefaler til folk (fra erfaringsdelen). Dette er naturligvis ikke noget der er nødvendigt som sådan, men det kunne give nogle hold en fair chance, hvis man eksempelvis leder efter et tophold i frankring og nogen så smed PSG, LYON og Auxerre på listen, sammen med 3-4 andre hold der sagtens kan blande sig i toppen, for der tror jeg personligt tit den falder ud til de hold man har hørt om før.

Nu til det min post i virkeligheden handler om!
Jeg søger et hold at kaste mig ud i, dette hold skal gerne opfylde nogle få krav: Hvis det er i England skal holdet være fra under premier league, have en acceptabel økonomi (et sted over 25 mil dkr. til indkøb). Ellers i Spanien, Belgien, Tyskland, Frankrig, Brasilien, Argentina, Mexico eller Italien, skal holdet blot være et sted mellem midten af den bedste række og bunden af liga systemet. dog med det krav at der skal være minimum 25 mil dkr. til indkøb, og der må ikke være lukket for tilførslen af udlændinge i truppen (der må dog gerne være begrænsninger).
Det ville være en bonus hvis: holdet ikke spillede i stribede trøjer, hvidt, sort(med lyse kontraster) eller rødt/blåt(i store mængder og lyse nyancer), da dette er farver der virker irreterende på mine øjne om aftnen/natten. - vil dog ikke udelukke disse hold da der jo er mulighed for at indstille lys/kontrast til at det ikke føles for provokerende for øjnene Smiley

Hit me!

Det lyder virkelig som om du skal prøve et spil med Vitesse, selvom Holland ikke var på listen ! Smiley Jeg spiller selv med dem, og er halvvejs igennem første sæson.
Det er et super fedt hold, der har en solid økonomi grundet den fremtrædene sugardaddy de har. Derudover har de en klasse angriber i Wilfried som, hvis du kan holde ham skadesfri, er god for omkring 20-25 mål pr sæson. Men din økonomi giver dig også plads til at forbedre din trup.
De er seedet 5'er og er ikke med i nogle europæiske turneringer fra start.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #190: 06 Dec 2011, 17:02 »

Vitesse lyder egentlig fint.. vil prøve at give truppen et kig!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #191: 06 Dec 2011, 17:18 »

Mangler et fedt hold og være Opstemt Kom med det længste og sjoveste hold Opstemt

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #192: 06 Dec 2011, 18:41 »

Mangler et fedt hold og være Opstemt Kom med det længste og sjoveste hold Opstemt
Prøv Cardiff Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

JesperMuller
Ynglingespiller

« Svar #193: 06 Dec 2011, 19:19 »

Prøv!!! Leicester Opstemt !! De har penge, og gode spillere (til at starte med).
Jeg har det vildeste save med dem Wink! Kan helt sikkert anbefales.

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #194: 11 Dec 2011, 21:18 »

Jeg mangler en god udfordring efter at have vundet alt med potentielle tophold, og mistet lysten i de laveste rækker..

Udfordringen kan være af enhver karakter, men jeg er især interesseret i hold med godt talentarbejde.

HIT ME

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010