home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 237573 gange)
rasmusskovbo
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #120: 15 Nov 2011, 16:31 »

Er kommet lidt tættere på hvad jeg vil vælge.. En klub i PL som ikke er: Arsenal, City, UTD, Everton, Liverpool, Chelsea. Men et hold med god økonomi

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #121: 15 Nov 2011, 16:38 »

Tottenham har en fin økonomi Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #122: 15 Nov 2011, 16:39 »

Et hold med lidt mere udfordring end Tottenham vil være Sunderland Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #123: 15 Nov 2011, 17:24 »

Enig med JeppeA

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #124: 15 Nov 2011, 17:40 »

kan jeg ikke snart få et svar. Ikke for at være utolmodig men synes jeg har ventet lidt tid nu

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 15 Nov 2011, 21:14 »

Har haft en masse forskellige save i FM12 indtil videre, er ikke blevet bidt af nogle af dem.
Derfor spørger jeg om forskellige forslag, som kunne være spændene at spille med, hvor man allerede fra første sæson kan overraske og spille internationalt.
Ligaer i Danmark, Spanien, Italien, England, Tyskland.
Er også åbne for forslag med hold man kan rykke op med?

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 17 Nov 2011, 15:34 »

Jeg har som manden lige over mig haft mange forskellige saves, desværre har jeg ikke kunne holde ved nogle af dem, hvilket ikke var et problem i FM 11.. Jeg har nu brug for noget hjælp, jeg søger nemlig et hold i enten Italien, Spanien eller Tyskland. Det skal være et hold med en fin økonomi, og med et stort potentiale. Jeg har dog bare haft et problem med hold med et stort potentiale, fx. med Napoli vandt jeg ligaen i første sæson, og det vil jeg gerne undgå. Så lige for at remse op:

- Et hold i Tyskland, Spanien eller Italien
- Et hold med stort potentiale, dog ikke hvor man går op og vinder ligaen i første sæson (helst selvfølgelig)
- Fin økonomi

Bare giv det et skud !!

blomvikings
Manager

« Svar #127: 17 Nov 2011, 15:45 »

Jeg har som manden lige over mig haft mange forskellige saves, desværre har jeg ikke kunne holde ved nogle af dem, hvilket ikke var et problem i FM 11.. Jeg har nu brug for noget hjælp, jeg søger nemlig et hold i enten Italien, Spanien eller Tyskland. Det skal være et hold med en fin økonomi, og med et stort potentiale. Jeg har dog bare haft et problem med hold med et stort potentiale, fx. med Napoli vandt jeg ligaen i første sæson, og det vil jeg gerne undgå. Så lige for at remse op:

- Et hold med stort potentiale, dog ikke hvor man går op og vinder ligaen i første sæson (helst selvfølgelig)
- Fin økonomi

Bare giv det et skud !!

Malaga
Malaga
Malaga
Smiley

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #128: 17 Nov 2011, 15:47 »

- Fin økonomi

Bare giv det et skud !!

Leverkusen, Malaga, Mainz.

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #129: 17 Nov 2011, 16:21 »

Tak for forslagene. Hvor meget får de sikkert i transferbudget? Og lige til at tilføje en ekstra ting, så ønsker jeg også at mesterskabet er muligt inde for 2-3 år Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #130: 17 Nov 2011, 16:30 »

Tak for forslagene. Hvor meget får de sikkert i transferbudget? Og lige til at tilføje en ekstra ting, så ønsker jeg også at mesterskabet er muligt inde for 2-3 år Smiley
Ca 135 mio med malaga, og mesterskab er muligt i 2/3 sæson alt efter hvordan og hvor godt du forstærker dig Smiley Jeg selv regner kraftigt med at slås om guld i anden sæson, mangler 6 kampe af første, og slås med Real om 2. Pladsen.. Barca er smuttet Smiley

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 17 Nov 2011, 16:36 »

- Fin økonomi

Bare giv det et skud !!

Fiorentina!, et hold som har masser af potentiale, men ikke har økonomien til at hamle op med de andre i Italien. Dette bliver udfordringen på sigt, at skaffe dem en god økonomi, lave fornuftige handler etc.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 17 Nov 2011, 21:02 »

Har det problem at jeg rigtig gerne vil spille FM, man kan virkelig ikke finde ud af hvem jeg skal spille med Smiley
søger et hold man virkelig bliver bidt af, og man kan se forbedringer Smiley

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #133: 17 Nov 2011, 21:20 »

Har det problem at jeg rigtig gerne vil spille FM, man kan virkelig ikke finde ud af hvem jeg skal spille med Smiley
søger et hold man virkelig bliver bidt af, og man kan se forbedringer Smiley

Hejsa! Jeg kan, ud for egne erfaringer, fortælle, at hvis man mangler det der drive i et spil, er det bedst enten at tage et hold som har nemt ved succes, eller et hold, som man kan gøre helt sit eget.

Dvs., at du enten kan tage en kendt klub, som du bare skal give det sidste skub, eller tage et mindre kendt, som du kan omstrukturere fuldstændig.

Jeg håbet det hjælper lidt :-)

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

vikt1115
Ynglingespiller

« Svar #134: 18 Nov 2011, 19:30 »

Jeg kan varmt anbefale Sundeland til alle.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010