home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 968 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 235651 gange)
JRex
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1545: 07 Aug 2012, 19:20 »

Hej alle :cr:kan i komme med nogle gode forslag til et hold som ikke spiller i den Engelske, franske, spanske , tyske, italienske,? Cool

Kender en som engang spillede meget med CSKA Moskva - det mente han vist var meget sjovt Wink

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #1546: 08 Aug 2012, 16:43 »

Da mit spil med Nottm blev kedeligt efter 2. sæson.. da jeg egentlig var blevet til Manchester City.. søger jeg et nyt save.

Det skal være underdogs i en eller anden sammenhæng, i love em!

Det skal gerne være inden for de 10 største ligaer i Europa.. gæt dig selv til hvilke Smiley
Det kan godt være en lavere liga end de store.. altså fx League 1 i England osv..

Økonomi er jeg stortset ligeglad med, skal nok få den bragt iorden i løbet af et par sæsoner! Wink

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1547: 08 Aug 2012, 16:51 »

Da mit spil med Nottm blev kedeligt efter 2. sæson.. da jeg egentlig var blevet til Manchester City.. søger jeg et nyt save.

Det skal være underdogs i en eller anden sammenhæng, i love em!

Det skal gerne være inden for de 10 største ligaer i Europa.. gæt dig selv til hvilke Smiley
Det kan godt være en lavere liga end de store.. altså fx League 1 i England osv..

Økonomi er jeg stortset ligeglad med, skal nok få den bragt iorden i løbet af et par sæsoner! Wink

Jeg er selv lige startet med Southampton i Championsship. De har et sindsygt spændene hold, med en masse talenter fra deres eget akademi, og de får mange gode ungdomsspillere senere hen grundet deres fremragende akademi og ungdomsfaciliteter. Jeg vil i hvertfald prøve at føre dem i Premier League igen, hvor fokus skal ligge på at gøre nogle af deres "egne" spillere til stjernerne på holdet Smiley
Økonomien er derudover også ganske glimrende. 

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #1548: 08 Aug 2012, 18:23 »

De er desværre allerede i prl da jeg spiller med update Smiley

Jeg valgte dog Bristol City istedet.. et godt hold i midten af tabellen i championship Smiley

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1549: 08 Aug 2012, 20:29 »

Hej,
Jeg leder et efter et hold fra den bedste liga i et land, som ikke er Spanien, England eller Italien. Holdet skal gerne have et godt ungdomsakademi. Planen med mit save er at spille med unge spilere, sælge dem, købe nye og rykke andre unge spillere op på førsteholdet osv.

Ps. Ajax er no go.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #1550: 08 Aug 2012, 20:30 »

Southampton

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1551: 08 Aug 2012, 20:52 »

Hej,
Jeg leder et efter et hold fra den bedste liga i et land, som ikke er Spanien, England eller Italien. Holdet skal gerne have et godt ungdomsakademi. Planen med mit save er at spille med unge spilere, sælge dem, købe nye og rykke andre unge spillere op på førsteholdet osv.

Ps. Ajax er no go.
PSG  Thumbs Up

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #1552: 09 Aug 2012, 12:32 »

Hej,

Ps. Ajax er no go.

feyenoord?
- de har nogle af de bedste ungdomsfaciliteter.

H A L A   M A D R I D!

RasmusXF
Lilleputspiller
*

« Svar #1553: 09 Aug 2012, 13:16 »

Hej,

Ps. Ajax er no go.

Dinamo fra Kroatien. Jeg har selv et save med dem. Fantastisk klub, hvor ligaen ikke er alt for svær, så man ikke skal være bange for at teste de unge. Faciliteterne er ganske udmærket, og der er rig mulighed for at udvikle dem i løbet af de første sæsoner (Jeg har udvidet ungdomsfaciliteter to gange og træningsfaciliteter en gang i starten af 3. sæson). Du starter med en række gode talenter i form af Vrsaljko, Badelj, Kovacic, Beciraj og Vida, så du har lidt af arbejde med fra start og tjene gode penge på senere. Derudover kræver det kun to år i Kroatien, før spillerne kan få statsborgerskab Smiley

Shakhtar kan også anbefales, det er ret nemt i ligaen, da holdet er stærkt, og klubben er økonomisk loaded pga. en rig og glad ejer.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2012, 13:59 af RasmusXF » Logged

MBC-Gunner
Lilleputspiller
*

« Svar #1554: 10 Aug 2012, 14:19 »

Det er altid et kæmpe dilemma at starte en ny karriere op i FM12 ..... Har I nogle gode idéer til et spændende hold jeg kunne være? Helst en mindre klub, altså en klub i midten eller lidt under midten i dens respektive liga.

På forhånd tak :-)

Gunners 4 Life <3 <3 <3

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #1555: 10 Aug 2012, 14:24 »

Watford!

Anfield Road
Manager

« Svar #1556: 10 Aug 2012, 14:25 »

Det er altid et kæmpe dilemma at starte en ny karriere op i FM12 ..... Har I nogle gode idéer til et spændende hold jeg kunne være? Helst en mindre klub, altså en klub i midten eller lidt under midten i dens respektive liga.

Cardiff  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

150797
Juniorspiller
**

« Svar #1557: 10 Aug 2012, 14:25 »

Hvad med Blackpool? De har over 400 mio kr. i klubkassen og er seedet til nr. 10 i npower Championship.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #1558: 10 Aug 2012, 15:58 »

Hey guys. Så er jeg her igen, leder stadig efter et save der rigtig fanger mig. Mit eneste krav med savet er, at det hold jeg vælger har gode muligheder for at udvikle store talenter. Dog skal det også gerne være i en af de store ligaer. Har selv tænkt lidt over Lille, eller Stade Rennes.

Nogle som der har erfaringer med nogle af de 2 hold? Eller som bare har et helt 3 hold at foreslå? Tak på forhånd!  Thumbs Up

Enzo
Manager

« Svar #1559: 10 Aug 2012, 17:09 »

Hey guys. Så er jeg her igen, leder stadig efter et save der rigtig fanger mig. Mit eneste krav med savet er, at det hold jeg vælger har gode muligheder for at udvikle store talenter. Dog skal det også gerne være i en af de store ligaer. Har selv tænkt lidt over Lille, eller Stade Rennes.

Nogle som der har erfaringer med nogle af de 2 hold? Eller som bare har et helt 3 hold at foreslå? Tak på forhånd!  Thumbs Up

Måske en Southampton?
Jeg ved godt at de ligger i Championship, men deres faciliteter er i top, og de får ret hurtigt nogle unge spillere op, som kan blive store stjerner ud i fremtiden.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010