home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 235929 gange)
150797
Juniorspiller
**

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1320: 15 Jul 2012, 23:24 »

Har brug for et nyt hold.. De skal spille i den bedste liga i enten Spanien, England, Italien, Tyskland, Frankrig eller måske Holland. De skal helst ligge lidt under toppen og have god økonomi.. Håber nogen kan hjælpe Smiley

bobbefar
Gæst

« Svar #1321: 15 Jul 2012, 23:25 »

Har brug for et nyt hold.. De skal spille i den bedste liga i enten Spanien, England, Italien, Tyskland, Frankrig eller måske Holland. De skal helst ligge lidt under toppen og have god økonomi.. Håber nogen kan hjælpe Smiley

Tottenham !
Rigtig fedt hold og de har også gode penge.
Kig eventuelt i Tottenham tråden.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1322: 15 Jul 2012, 23:45 »

Real Betis har en fin økonomi og er en spændende klub, som faktisk først lige er rykket op i landet bedste række i spillets begyndelse, men det er en traditionsklub med store ambitioner og der er også fint potentiale i holdet, hvis man spiller sine kort rigtigt.

150797
Juniorspiller
**

« Svar #1323: 16 Jul 2012, 00:03 »

Tak begge to! Vil kigge på dem begge Smiley har dog også overvejet Vitesse.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1324: 16 Jul 2012, 00:26 »

Tak begge to! Vil kigge på dem begge Smiley har dog også overvejet Vitesse.
You're welcome. :-)

Vitesse har jeg aldrig selv prøvet, men har også hørt, at det skulle være et spændende hold, så det kunne du prøve, ja. Jeg har en god håndfuld klubber, som jeg synes er rigtig spændende, så du siger bare til, hvis du stadigvæk har svært ved at finde et hold, der kan fange dig.

150797
Juniorspiller
**

« Svar #1325: 16 Jul 2012, 01:03 »

You're welcome. :-)

Vitesse har jeg aldrig selv prøvet, men har også hørt, at det skulle være et spændende hold, så det kunne du prøve, ja. Jeg har en god håndfuld klubber, som jeg synes er rigtig spændende, så du siger bare til, hvis du stadigvæk har svært ved at finde et hold, der kan fange dig.

Okay tror jeg starter med Vitesse så og hvis det ikke er noget spørger jeg dig igen Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1326: 17 Jul 2012, 08:56 »

Jeg har lige haft et save, hvor jeg er nået til 2040. Jeg har været Fürth, Dortmund, Bayern, Blackpool, Cardiff, Wolves, Manchester United, Osasuna, Betis, Barcelona og Juventus.

Så selvsagt skal jeg ikke være de hold. Jeg leder efter et hold, der gerne må ligge nede i rækkerne. De må gerne have et pænt udviklingspotential e. Men de må også godt være et hold, man selv kan bygge op helt fra bunden. De skal spille i Europa, og det må gerne være i et af de "større" lande (altså ikke Kroatien, Tjekkiet, Albanien osv.).

Og der må gerne være et eller andet bestemt, der gør, at det er netop dem, jeg skal spille med.

Alt fra hold som Novara til Blyth er en mulighed.

Hjælp.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

« Svar #1327: 17 Jul 2012, 10:13 »

Et af de hold, jeg ville foreslå er Leicester City. De har på forhånd en god trup og gode ungdomsspillere, så der er nok at bygge op af. Pengene er også i orden - hvis du skulle ud og forstærke truppen.

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1328: 17 Jul 2012, 11:03 »

Et af de hold, jeg ville foreslå er Leicester City. De har på forhånd en god trup og gode ungdomsspillere, så der er nok at bygge op af. Pengene er også i orden - hvis du skulle ud og forstærke truppen.

Jeg tror, Leicester er for gode. Jeg leder nok snarere efter noget nede omkring Blue Square-rækkerne, hvis det er i England.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #1329: 17 Jul 2012, 11:08 »

Darlington

RasmusXF
Lilleputspiller
*

« Svar #1330: 17 Jul 2012, 11:26 »

Verdens ældste klub - Notts County - er altid en god udfordring. Ellers Nottm Forest, de har både en stor historie og gode muligheder for at udvikle gode spillere.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1331: 17 Jul 2012, 11:34 »

Verdens ældste klub - Notts County - er altid en god udfordring. Ellers Nottm Forest, de har både en stor historie og gode muligheder for at udvikle gode spillere.

Notts County er en mulighed. Er der ingen, der har forslag til nogle små italienske klubber?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1332: 17 Jul 2012, 11:38 »

Notts County er en mulighed. Er der ingen, der har forslag til nogle små italienske klubber?

Hvad med Como? Så sent som i 2002 var de i Serie A, men led efterfølgende 3 nedrykninger i træk. Efter økonomiske problemer blev de endda sendt helt ned i Serie D, men er nu at finde i Serie C1.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #1333: 17 Jul 2012, 11:45 »

Hvad med Como? Så sent som i 2002 var de i Serie A, men led efterfølgende 3 nedrykninger i træk. Efter økonomiske problemer blev de endda sendt helt ned i Serie D, men er nu at finde i Serie C1.

Det lyder måske lidt bedre. Perugia er vel i nogenlunde samme situation i spillet, er de ikke?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1334: 17 Jul 2012, 11:49 »

Det lyder måske lidt bedre. Perugia er vel i nogenlunde samme situation i spillet, er de ikke?

Vist ikke helt det samme, men noget lignende ja. Så vidt jeg kan se gik AC Perugia konkurs og blev opløst i 2010, hvorefter en ny klub (Perugia Calcio) blev dannet og startede i Serie D. Sidste år skiftede de så navn til AC Perugia Calcio, og rykkede op i Serie C1.

EDIT: I FM12 må de jo så starte i Serie C2.

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010