home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 1004 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 236021 gange)
daugaard
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #1260: 04 Jul 2012, 22:10 »

AB!

Anfield Road
Manager

« Svar #1261: 04 Jul 2012, 22:11 »

En klub hvor spillermaterialet er til at spille lidt ala Barca? Smiley

Ikke Bilbao eller Swansea Smiley

lyder måske lidt skørt, men du kan faktisk spille ganske flot spil med FC Midtjylland. i hvert fald med de rigtige indkøb  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #1262: 04 Jul 2012, 22:12 »

Ikke lige noget der siger mig noget umiddelbart, flere forslag? Smiley

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Arny
Juniorspiller
**

« Svar #1263: 04 Jul 2012, 22:14 »

Hey freaks Smiley
- jeg har et kæmpe problem, jeg er virkelig gået død i fm, kan overhovedet ikke finde nogle hold jeg kan få et ordenligt
spil med, det var måske 1-2 sæsoner så gider jeg ikke det mere da det bliver for let.
har sgu prøvet lidt at hvert, har været rundt i de store ligaer men også det små (serie b osv.).

er der ikke en levende sjæl/e der kan give mig lysten tilbage.

forhånd tak Smiley

Har du prøvet Aston Villa? jeg kan klart anbefale dem Smiley

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #1264: 04 Jul 2012, 22:21 »

kan du komme med en begrundelse? Opstemt

H A L A   M A D R I D!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #1265: 04 Jul 2012, 22:42 »

Et godt bud kunne være Ajax, som er et spændende hold at spille med især hvis du/man køber dansk ind og udfordringen består i at blive mester så mange gange i træk, som muligt og derefter føre dem ud i europa og blive vindere af Champions League...

Vh.Blackstone

Arny
Juniorspiller
**

« Svar #1266: 04 Jul 2012, 22:46 »

kan du komme med en begrundelse? Opstemt

De har et godt hold med nogle store talenter, de spiller i den hårdeste liga i verden, udfordringen er at få lavet et midterhold om til et tophold Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #1267: 05 Jul 2012, 14:07 »

Okay, nu har jeg virkelig snart været hele vejen rundt, og jeg synes slet ikke jeg kan få ordenligt gang i et spil!
Jeg har haft lange saves med Dortmund og Ajax, men har ikke kunne finde et hold som minder om dem, så jeg leder efter et hold som har lidt penge, eventuelt har en god talentspejder, også en klub som måske ikke er i de øverste rækker, samt der gerne må være spillere på holdet, som kan gøre sig gældene i den liga men eventuelt rykker op til.. HELP ME Skuffet

ChelseaMads
Lilleputspiller
*

« Svar #1268: 05 Jul 2012, 14:08 »

Hej derude!

Jeg søger inspiration til en ny klub. Denne nye klub, skal helst være kendt for at skabe talenter, der en dag, vil kunne bringe klubben ud i storhedstid.

Jeg har altid været lidt ala. Michael Laudrup i mine fm karrierer. Sælge dyrt - købe gratis (spillere som er på fri transfer eller kontrakt udløb inden 6 måneder) eller spillere som er billigt til salg.

Tænkte på at tage et hold, hvor man kan sælge godt ud i førsteholdstruppen (og evt. også reserveholdstruppen). Derefter har jeg så tænkt mig at beholde de absolut mest bærende spillere som er i deres gode år (23-28). Hvorefter jeg havde i tankerne planer om at hente en lille håndfuld spillere i alderen 33 og opefter, som skal kunne give de unge og talentfulde spillere i klubben en masse erfaring. Min førsteholdstrup skal hovedoversageligt bestå af 18-20 spillere, og hvis der så er skader, må jeg ned på reserveholdet og kigge. De allerbedste af ungdomsspillerne er med i førsteholdstruppen sammen med et par af de ældre spillere (mens de resterende ældre spillere er på reserveholdet.)

Hvilken taktik klubben spiller med, er såmænd ligegyldig. Der har jeg tænkte mig, jeg vil prøve at finde en taktik, som er en god blanding mellem Real Madrids nuværende spillestil (under Mourinho) og Chelsea's i tiden under Carlo  Ancelotti.

Klubben skal ikke spille med i toppen af nogen ligaer!   Thumbs Up

- Helst gerne en klub i de større ligaer (England, Spanien, Tyskland, Italien eller Frankrig) - Tyrkiet kunne også være fedt!   Wink Wink

ChelseaMads
Lilleputspiller
*

« Svar #1269: 05 Jul 2012, 14:10 »

Okay, nu har jeg virkelig snart været hele vejen rundt, og jeg synes slet ikke jeg kan få ordenligt gang i et spil!
Jeg har haft lange saves med Dortmund og Ajax, men har ikke kunne finde et hold som minder om dem, så jeg leder efter et hold som har lidt penge, eventuelt har en god talentspejder, også en klub som måske ikke er i de øverste rækker, samt der gerne må være spillere på holdet, som kan gøre sig gældene i den liga men eventuelt rykker op til.. HELP ME Skuffet

Prøv med Stade Malherbe Caen i Frankrig! Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #1270: 05 Jul 2012, 14:11 »

Det prøver jeg! :-)

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #1271: 05 Jul 2012, 14:17 »

Hej derude!

Jeg søger inspiration til en ny klub. Denne nye klub, skal helst være kendt for at skabe talenter, der en dag, vil kunne bringe klubben ud i storhedstid.

Jeg har altid været lidt ala. Michael Laudrup i mine fm karrierer. Sælge dyrt - købe gratis (spillere som er på fri transfer eller kontrakt udløb inden 6 måneder) eller spillere som er billigt til salg.

Tænkte på at tage et hold, hvor man kan sælge godt ud i førsteholdstruppen (og evt. også reserveholdstruppen). Derefter har jeg så tænkt mig at beholde de absolut mest bærende spillere som er i deres gode år (23-28). Hvorefter jeg havde i tankerne planer om at hente en lille håndfuld spillere i alderen 33 og opefter, som skal kunne give de unge og talentfulde spillere i klubben en masse erfaring. Min førsteholdstrup skal hovedoversageligt bestå af 18-20 spillere, og hvis der så er skader, må jeg ned på reserveholdet og kigge. De allerbedste af ungdomsspillerne er med i førsteholdstruppen sammen med et par af de ældre spillere (mens de resterende ældre spillere er på reserveholdet.)

Hvilken taktik klubben spiller med, er såmænd ligegyldig. Der har jeg tænkte mig, jeg vil prøve at finde en taktik, som er en god blanding mellem Real Madrids nuværende spillestil (under Mourinho) og Chelsea's i tiden under Carlo  Ancelotti.

- Helst gerne en klub i de større ligaer (England, Spanien, Tyskland, Italien eller Frankrig) - Tyrkiet kunne også være fedt!   Wink Wink

Der er jo southampton, men de er i den 2. bedste i England :-)

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #1272: 05 Jul 2012, 14:17 »

Hej derude!

De 15 største talentfabrikker:

1. Barcelona
2. Ajax
3. Arsenal
4. Athletic Bilbao
5. West Ham
6. Real Madrid
7. Sporting Lissabon
8. Auxerre
9. Atalanta
10. Manchester United
11. Udinese
12. Borussia Dortmund
13. Sevilla
14. Bayern München
15. Manchester City

Det er nok bedst hvis du vælger nogle af de ''små'' klubber, som f.eks Ajax, athletic bilbao, west ham osv.. Smiley

FC Barcelona - Mes que un club.

ChelseaMads
Lilleputspiller
*

« Svar #1273: 05 Jul 2012, 14:21 »

Der er jo southampton, men de er i den 2. bedste i England :-)

Perfekt, den næstbedste er også et godt sted at starte! Længere nede ville være for langt nede.  Wink

Prøver jeg  Thumbs Up

ChelseaMads
Lilleputspiller
*

« Svar #1274: 05 Jul 2012, 14:22 »

De 15 største talentfabrikker:

1. Barcelona
2. Ajax
3. Arsenal
4. Athletic Bilbao
5. West Ham
6. Real Madrid
7. Sporting Lissabon
8. Auxerre
9. Atalanta
10. Manchester United
11. Udinese
12. Borussia Dortmund
13. Sevilla
14. Bayern München
15. Manchester City

Det er nok bedst hvis du vælger nogle af de ''små'' klubber, som f.eks Ajax, athletic bilbao, west ham osv.. Smiley

Hælder nu mest til Atalanta  Thumbs Up

- Tak for forslaget! Smiley

Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010