home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM12
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 116 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM12  (Læst 236370 gange)
MichaelPaw
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være? FM12
« Svar #930: 30 Apr 2012, 19:12 »

Wolves eller Fullham ? Begrund tak! Opstemt
Q.P.R Opstemt jeg blev nummer 4 med dem i 3 sæson, man kan bygge et rigtig godt hold op med dem Opstemt

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #931: 30 Apr 2012, 20:45 »

Q.P.R Opstemt jeg blev nummer 4 med dem i 3 sæson, man kan bygge et rigtig godt hold op med dem Opstemt
Jo, det er en mulighed, men hvordan stiller du op med Qpr, har prøvet dem, men det gik ikke så godt...  Ubeslutsom

MichaelPaw
Gæst

« Svar #932: 01 Maj 2012, 18:45 »

Jo, det er en mulighed, men hvordan stiller du op med Qpr, har prøvet dem, men det gik ikke så godt...  Ubeslutsom
jeg spiller med en 4-2-3-1  Smiley den som jeg altid spiller med Opstemt

Anfield Road
Manager

« Svar #933: 02 Maj 2012, 15:50 »

nogen der har et godt hold at blogge om. gerne en meget lille klub med fremtidspotientale Smiley skal helst være dansk. hvis ikke så skyd bare løs Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Simon97
Lilleputspiller
*

« Svar #934: 02 Maj 2012, 16:36 »

nogen der har et godt hold at blogge om. gerne en meget lille klub med fremtidspotientale Smiley skal helst være dansk. hvis ikke så skyd bare løs Smiley
Nordvest FC eller FC Hjørring

MichaelPaw
Gæst

« Svar #935: 02 Maj 2012, 18:08 »

Viborg har vundet næsten alt med dem Smiley har fået spiller som Darren Gibson. Han blev en storspiller for mig i 6-7 år Opstemt Var med i CL- gruppespillet hver år efter 3 sæson Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #936: 02 Maj 2012, 18:13 »

tak for inputs Smiley hvilken database spillede du med michael?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #937: 02 Maj 2012, 18:20 »

Søger et hold med spillere der gør det muligt at spille flot fodbold, men det skal helst være subtop. Det skal være den bedste række i en af de store lande. :-)

Anfield Road
Manager

« Svar #938: 02 Maj 2012, 18:24 »

Søger et hold med spillere der gør det muligt at spille flot fodbold, men det skal helst være subtop. Det skal være den bedste række i en af de store lande. :-)
okay det er måske ikke helt en af de store ligaer men FCM kan spille rigtigt flot fodbold og vinde Smiley

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #939: 02 Maj 2012, 18:27 »

Swansea!

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #940: 02 Maj 2012, 18:52 »

Tak for svarene, men tror jeg tager Atletico. Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #941: 02 Maj 2012, 19:21 »

Hvem fanden skal jeg være??!?!?!!

Jeg går altid død efter en sæson, fordi jeg altid plejer at spille en fantastisk første sæson og derefter går det en smule ned af bakke i anden ift. mine forventninger.

Jeg har haft gang i spil med Vitesse og Bayern, og begge gange er jeg løbet med mesterskabet i første sæson og i andet tilfælde vandt jeg også pokalturneringen. Derefter kommer der transfervindue, også går jeg lidt død i den efter jeg har handlet spillere til holdet - mest af alt, fordi jeg ikke er den store shopper, så leder efter billige spillere og det er svært!

Så lige så langsomt spiller jeg mindre og mindre på spillet.. Men jeg kan godt li' at være storhold!

Jeg elsker at spille i Serie A, og det kunne nemt være min fremtidige karriere i FM. Men er også åben for andre ligaer og hold.

Skyd!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #942: 02 Maj 2012, 19:54 »

Fiorentina er virkelig fedt, og Jovetic er fantastisk. :-) Det er også en fin udfordring at skulle få dem til at spille med om mesterskabet, men er muligt inden for 2-3 sæsoner.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #943: 02 Maj 2012, 20:03 »

tak for inputs Smiley hvilken database spillede du med michael?
Stor samt, Danmark, England, frankrig, spanien, italien, Tyskland. og den nye patch  Thumbs Up

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #944: 02 Maj 2012, 20:35 »

Fiorentina er virkelig fedt, og Jovetic er fantastisk. :-) Det er også en fin udfordring at skulle få dem til at spille med om mesterskabet, men er muligt inden for 2-3 sæsoner.

Kan sige +1 her.

Adem Ljajic, Eduardo Vargas og Riccardo Montolivo er også gode. Khouma Babacar er også en dygtig spiller.

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 116 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010