home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Nekrologkonkurrencen, 2011
| | | |-+  Nekrolog 6
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nekrolog 6  (Læst 1604 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Nekrolog 6
« : 14 Okt 2011, 00:11 »

Space, space, space, space, space…. Du er som den kække sømand, der en gang om året kommer til min havn. Du formår det som intet andet kan. Du sætter mig i en tidslomme, et svævende univers hvor ingen andre er velkomne, et sted hvor du og jeg forelskes, og blot stirrer hinanden intenst i øjnene i skæret fra de 40 watt der stritter ned fra loftet. Som en anden Don Juan, forfører du mig, giver mig hjerter i øjnene, og lokker mig til at trykke på knapperne, time efter time, selvom dette af mange betragtes som det rene tidsspilde, og ødslen med livet. Men for mig er du livskvalitet, du er pusterummet fra trummerummet, du er en psykose, som ligger højt på min liste, til trods fra de mange skævende blikke.

Men til trods for denne åbenlyse romance er der noget der mangler. Min kærlighed til dig, er ikke som den altid har været. For selvom missionen om de store ører, VM-triumfen eller oprykning fra den tredje bedste række i Brasilien, stadigt er den samme, er det som om jeg mangler noget. Du forsøger for hvert år der går, at blive ung med de unge. Der kommer nye agendaer, nye tiltag, flere opgaver og mere realisme. Men i takt med at disse ting kommer til, dør den gode gamle livsånd ud. Den store charme du havde engang, med dine egne små kællende fejl, dør stille hen. Det er ikke længere som i fordums tid, dengang hvor alt stod med tekst, dengang hvor eneste tegn på en scoring var en blinkende søjle, disse ting er nærmest blevet utænkelige i takt med at dine romancer er blevet flere og flere. Nu skal alt være poleret og stilrent, der er ikke plads til charmerende fejl, man kan sige at den striktrøje du startede i, er skiftet ud med en steril sort smoking hvor man ikke længere går op i det store hele, men man nusser om de helt små detaljer.

Det første kys er altid det man husker bedst, et sådant kys kan man aldrig få tilsvarende

Til trods for disse ting, står jeg hvert år på kajen og venter på din hjemkomst. Jeg venter på dig i det store hele. Ikke kun de små nye fikse detaljer, men alt hvad du indebærer. For jeg elsker dig over alt i verden, du er den jeg tænker på når du ikke er der. Du er den jeg kan hade når vi er sammen. Men når alt kommer til alt er du det jeg elsker. Du er min Romeo, min Nikolaj, min Hamlet, MIT FM, og jeg står allerede klar på kajen klar til at byde dig velkommen hjem.

Skrevet af jskovc.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 20:45 af Muten » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010