home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Dit indtryk ud fra demoen ?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Dit indtryk ud fra demoen ?  (Læst 27961 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #105: 10 Okt 2011, 14:35 »

Jeg må sige jeg er rigtig godt tilfreds med demoen indtil videre.
Elsker simpelthen den nye måde at styre ens taktikker. Og den nye måder man kan interagere med spillere, via teamtalk eller holdmøder.
Glæder mig virkelig mere og mere, til at komme til at spille det fuldendte spil. Kunne være man skulle droppe ud af Uni, det tager jo alt ens tid Grin

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #106: 10 Okt 2011, 14:35 »

Men nu kan jeres ejer vidst heller ikke betragtes som den mest pålidelige heh ? :p så sådan et udsagn skal vel tages med et gran salt.

Jo jo, men det er jo trods alt en udtalelse fra ens manager og pengene er vel kommet ind i klubben, synes £8m i transferbudget er for lidt i hvert falde...

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #107: 11 Okt 2011, 18:57 »

Mit indtryk er, at jeg simpelthen ikke kan tage mig sammen til at komme rigtig igang med et spil, når jeg ved det slutter om 6 måneder. Og at der ikke er nogen spillere med når man starter et spil op. Demoen har ihvertfald ikke overbevist mig om at jeg skal købe det endelige produkt.

Ariana Grande
Manager

« Svar #108: 11 Okt 2011, 18:58 »

Mit indtryk er, at jeg simpelthen ikke kan tage mig sammen til at komme rigtig igang med et spil, når jeg ved det slutter om 6 måneder. Og at der ikke er nogen spillere med når man starter et spil op. Demoen har ihvertfald ikke overbevist mig om at jeg skal købe det endelige produkt.

De ting du nævner er vel heller ikke dem der skal komme an på hvor vidt du skal have det nye produkt da det alle er ting der vil være anderledes i det endelige produkt? (Altså med 6 måneder og antal spillere)

Søgaard
Gæst

« Svar #109: 11 Okt 2011, 19:18 »

De ting du nævner er vel heller ikke dem der skal komme an på hvor vidt du skal have det nye produkt da det alle er ting der vil være anderledes i det endelige produkt? (Altså med 6 måneder og antal spillere)
Så er det jo svært at vide hvilket produkt du eventuelt køber. Det er svært at teste det fulde spil uden at købe det..

Jeg har spillet en halv sæson i demoen, hvor jeg bare kiggede spillet igennem og testede de nye features. Jeg har ikke planer om at skulle spille demoen mere og det savegame man laver i demoen bør man jo selvfølgelig ikke bruge i den fulde udgave og derfor kørte jeg også bare en halv sæson hurtigt igennem uden at tænke alt for meget over mine handlinger. Jeg sagde f.eks. nej tak til samtlige pressemeddelelser med undtagelse af den første, da jeg kunne se at dette ikke var et område, hvor der var sket meget ændring til i år.

Så hent da demoen og få spillet en halv sæson med et random hold. Det behøver jo ikke at være holdet, som du har planer om at spille den fulde udgave med. Demoen er jo en appetitvækker, som skal øge din lyst til at gå ud at købe den fulde udgave og hvor du hurtigt kan teste spillets features.

JKJ
Gæst

« Svar #110: 11 Okt 2011, 20:49 »

Er i store træk enig.

Jeg gider heller ikke bruge tid på at spille en halv sæson.
Men jeg bruger allligvel en del tid på at tjekke demoen ud med de nye futures der er kommet, tjekke hold, opstilling, taktik, træning, køb og salg osv osv. Alt det man normalt skal bruge masser af tid på når spillet kommer ud.
På den her måde er jeg så godt forberedt og skal ikke bruge en masse tid på det fra dag 1.

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #111: 11 Okt 2011, 21:18 »

Kan rigtig godt lide det nye layout, og de mange nye features selvom det var en smule forvirrende i starten. Så er positiv overrasket over spillet i år, og ser frem til den 21. oktober. Smiley

Dog har jeg fundet en del fejl, og ved godt at det kun er en demo, men vil lige høre om sådanne fejl vil være rettet i den endelige udgave. Foreksempel hedder Citys stadion ikke Ethihad Stadium, samt nogle trøjer matcher ikke dem holdene har i virkeligheden, vil sådanne fejl blive rettet i den endelige udgave?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #112: 11 Okt 2011, 21:47 »

Kan rigtig godt lide det nye layout, og de mange nye features selvom det var en smule forvirrende i starten. Så er positiv overrasket over spillet i år, og ser frem til den 21. oktober. Smiley

Dog har jeg fundet en del fejl, og ved godt at det kun er en demo, men vil lige høre om sådanne fejl vil være rettet i den endelige udgave. Foreksempel hedder Citys stadion ikke Ethihad Stadium, samt nogle trøjer matcher ikke dem holdene har i virkeligheden, vil sådanne fejl blive rettet i den endelige udgave?

Kun hvis der er nogen der har indrapporteret dem. ellers ikke.
Derudover så har City faktisk solgt stadion navnet, så jo det hedder Ethihad stadium

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #113: 11 Okt 2011, 22:28 »

Kun hvis der er nogen der har indrapporteret dem. ellers ikke.
Derudover så har City faktisk solgt stadion navnet, så jo det hedder Ethihad stadium

Han skriver jo også at det IKKE hedder Ethihad stadium Wink

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Saemala
Lilleputspiller
*

« Svar #114: 13 Okt 2011, 05:00 »

FM12 ser generalt ud til at være rigtig fedt so far!
Dog er transfer-summerne alt alt for store!
Solgte Juelsgaard til 27m, Salami til 18m, Rilwan til 17m og Danny O. til 14m.
Og så ser det ud til at sværhedsgraden er blevet sat ned, hvilket er et kæmpe minus!
-Har haft 4-5 sejre med +5 mål, og og jeg ligger à point med FCK efter den halve sæson med FCM.

Enzo
Manager

« Svar #115: 13 Okt 2011, 17:36 »

Jeg kan ikke lide det nye design.
- Det fjerner lysten til at købe 2012'udgaven...  ticked off

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

Kvaliteten af design på demo 2012.
« Svar #116: 13 Okt 2011, 20:30 »

Efter at jeg har fået downloadet demoen, måtte jeg simpelthen slette den igen. Designet og selve teksten i spillet er så synderligt dårligt, at jeg helt mister lysten til at gå ud og købe spillet, til den tid. Er jeg den eneste som har denne tanke?  Huh

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #117: 13 Okt 2011, 20:53 »

Jeg synes det er udmærket med noget lidt nyt i forhold til den tidligere udgave ... og tror nu alligevel at men vender sig til det rimelig hurtigt Wink

FC Barcelona

Ariana Grande
Manager

Sv: Kvaliteten af design på demo 2012.
« Svar #118: 13 Okt 2011, 20:58 »

Efter at jeg har fået downloadet demoen, måtte jeg simpelthen slette den igen. Designet og selve teksten i spillet er så synderligt dårligt, at jeg helt mister lysten til at gå ud og købe spillet, til den tid. Er jeg den eneste som har denne tanke?  Huh

Ja...

Jeg synes bare man skal vende sig til det.

MichaelPaw
Gæst

Sv: Kvaliteten af design på demo 2012.
« Svar #119: 13 Okt 2011, 21:40 »

Har det på samme måde. MEN det er jo næste det samme hver år. det tager bare lidt tid før man vender sig til det  Peace

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010