home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1151 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 93114 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: iPhone
« Svar #135: 21 Jul 2011, 23:16 »

Var også selv mest for at købe med abonnement, men har fundet ud af at min mor ikke vil betale mere end det abonnement hun betaler nu, og vil helst have hende til at betale abonnementet. Men hvis jeg køber en iPhone uden abonnement, kan jeg vel godt bruge mit gamle simkort/gamle abonnement? Smiley
Du skal bestille nyt simkort, med mindre det selvfølgelig er en iPhone du i forvejen har. Deres simkort er mindre end hvad de andre telefon-producenter bruger.

Det skulle dog også være muligt at klippe sit nuværende til, men hos langt de fleste teleselskaber, så koster det ikke noget eller hvert fald et meget lille beløb at få et mini-simkort fremfor det almindelige simkort.

Dit gamle abbonnement kan du sagtens bruge. Du skal dog være opmærksom på dit dataforbrug, hvis dette ikke er en del af dit abbonnement. Hvis man ikke tænker over det, så skulle ens dataforbrug nemt kunne komme til at koste en del penge med smartphones.

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #136: 21 Jul 2011, 23:51 »

Efter jeres mening, hvad er så den bedste måde at betale Iphonen på? Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #137: 22 Jul 2011, 00:12 »

Efter jeres mening, hvad er så den bedste måde at betale Iphonen på? Smiley

Altså, hvis det var op til mig, så havde jeg helt sikkert købt den med abonnement. Det plejer nogenlunde at blive samme resultat hvis man siger: købt iPhone med abonnement + abonnement i seks måneder(600 kr./måneden normalt) = købt iPhone uden abonnement.
Jeg kan huske, at det for mit vedkommende blev omkring 5000 kr., og du kan jo frit skifte abonnement og teleselskab efter seks måneder.

Ifølge mig, ville det være billigere at købe den med abonnement... Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #138: 22 Jul 2011, 00:34 »

Okay, tak for hjælpen Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #139: 22 Jul 2011, 13:41 »

Hey boys.

Jeg har netop modtaget en 4er i gave. Jeg modtager mit nye simkort imorgen...

Beskyttelse nogen som kan anbefalde noget der? Eller andre ting som skal bestilles hjem?

Kom gerne med gode råd Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #140: 22 Jul 2011, 14:40 »

Hey boys.

Jeg har netop modtaget en 4er i gave. Jeg modtager mit nye simkort imorgen...

Beskyttelse nogen som kan anbefalde noget der? Eller andre ting som skal bestilles hjem?

Kom gerne med gode råd Smiley

Du skal i hvert fald have noget film til skærmen. Derudover er det jo op til dig om du vil pakke den helt ind, så man ikke har nogen chance for at se, hvilken telefon det er Wink

Aldrig alene!

Enged
Gæst

« Svar #141: 22 Jul 2011, 14:45 »

Noget film til skærmen? Hvorfor i al verden dog?

HansenLFC
Gæst

« Svar #142: 22 Jul 2011, 14:45 »

Du skal i hvert fald have noget film til skærmen. Derudover er det jo op til dig om du vil pakke den helt ind, så man ikke har nogen chance for at se, hvilken telefon det er Wink

Film?

Jamen hvad er bedst?

Er helt ny inden for denne verdenen   crazy

Enged
Gæst

« Svar #143: 22 Jul 2011, 14:53 »

Det kommer vel an på, hvor klodset du selv føler at du er. Hvis du har en historik for at tabe din telefon, så ville det være en rigtig god idé at anskaffe dig et gummicover. Mht. kvaliteten af disse, så tror jeg ikke at det svinger ret meget. Jeg kender mange, der bare har købt et til 20-30 kroner, og som er fint tilfredse. Jeg har ikke selv noget på min.

HansenLFC
Gæst

« Svar #144: 22 Jul 2011, 14:57 »

Jeg vil sådan set kun være nervøs for at tabe den, i påvirket tilstand.

Men kan den slet ikke tåle at ramme gulvet?

Det film han snakker om, hvad gør det?

Enged
Gæst

« Svar #145: 22 Jul 2011, 15:02 »

Filmen aner jeg overhovedet ikke, hvad skulle gøre.
Min røg ned fra en vindueskarm forleden, der skete heldigvis ikke noget, men generelt set så er den ikke glad for en tur i gulvet. Det er som regel skærmen der flækker, og den gør det gerne over flere gange, har jeg kunne se hos de klodsede piger fra min klasse.
Desuden kan jeg sige, at det er næsten umuligt at formulere noget som helst på en touch screen når man er fuld.

Jilech
Gæst

« Svar #146: 22 Jul 2011, 15:03 »

Jeg vil sådan set kun være nervøs for at tabe den, i påvirket tilstand.

Men kan den slet ikke tåle at ramme gulvet?

Det film han snakker om, hvad gør det?

Den kan sagtens tåle at ramme gulvet. Men du kan også være uheldig og den rammer forkert og flækker.

Film, er et styk folie der sættes på skærmen og minimere fedtfingre og evt. ridser. Behøves dog ikke, jeg havde ikke problemer med min iPhone 4 uden film på.

Men, det kan klart anbefales at komme et bagcover på, for bagsiden er utrolig følsom for ridser.

HansenLFC
Gæst

« Svar #147: 22 Jul 2011, 15:04 »

Men køber man sådan en gummicover, så vil der intet ske ved den ryger i gulvet f.eks? Med mindre noget ligger der og rammer direkte ind i skræmen?

Enged
Gæst

« Svar #148: 22 Jul 2011, 15:08 »

Den kan ikke rigtigt ramme med skærmen ned, da det er en hel "kuppel", der kommer på, så der er omkring 5mm fra skærmen og ud til "luften", hvis du kan forstå, hvad jeg mener?

HansenLFC
Gæst

« Svar #149: 22 Jul 2011, 15:11 »

Den kan ikke rigtigt ramme med skærmen ned, da det er en hel "kuppel", der kommer på, så der er omkring 5mm fra skærmen og ud til "luften", hvis du kan forstå, hvad jeg mener?

Jeg forstår.

Så det sikreste vil være at få sådan et cover på. Vil være rigtig træt af at flække skræmen eller andet inden for kort tid.

Har i nogle link til nogle gode sider? Hvor i selv har erfaringer fra.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010