home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1048 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 93013 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: iPhone
« Svar #90: 08 Feb 2011, 16:20 »

Hej! Smiley

Jeg har lige smadret min iPhone 3GS i dag. Det plastik(touch) der sidder og beskytter den rigtige skærm er slået i stykker. Men indenunder er der ingen skader. Nogen der ved om den kan reddes og hvad det evt. koster?

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #91: 08 Feb 2011, 16:52 »

Det er dyrt.. :-)

Men prøv og find nogle som laver det, så du slipper at skulle aflevere den hos dit telefonskab, der kan det bedre betale sig og købe en ny (næsten)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #92: 08 Feb 2011, 16:57 »

Det er dyrt.. :-)

Men prøv og find nogle som laver det, så du slipper at skulle aflevere den hos dit telefonskab, der kan det bedre betale sig og købe en ny (næsten)

Nu er det sådan, at jeg købte den brugt fra en kammerat. Men den har taget så meget skade, at den ikke reagere når man trykke på den. Er det så ikke selve LCD-skærmen der er i stykker?

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #93: 08 Feb 2011, 16:59 »

Da jeg smadrede min HTC Desire's skærm (ved godt det ikke er det samme, men mon ikke det koster ca. det samme at fixe det), der kostede det lidt over 1000 kr. at få det lavet og der virkede touch funktionen stadig, det var kun selve skærmen, hvor der var revner over alt i.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #94: 08 Feb 2011, 17:10 »

Da jeg smadrede min HTC Desire's skærm (ved godt det ikke er det samme, men mon ikke det koster ca. det samme at fixe det), der kostede det lidt over 1000 kr. at få det lavet og der virkede touch funktionen stadig, det var kun selve skærmen, hvor der var revner over alt i.

Okay Smiley

Men det er det der er problemet, i området omkring skaden virker skærmen slet ikke. Og den virker kun delvist på det resterende område...

Jilech
Gæst

« Svar #95: 08 Feb 2011, 20:13 »

Hej! Smiley

Jeg har lige smadret min iPhone 3GS i dag. Det plastik(touch) der sidder og beskytter den rigtige skærm er slået i stykker. Men indenunder er der ingen skader. Nogen der ved om den kan reddes og hvad det evt. koster?

Kan klart anbefale at gå ind på mobildebat.dk og snak med brugeren der hedder dabp. Han er yderst flink og hjælpsom, og "expert" i rep af iPhones.

Her er link til hans rep-tråd. Af hvad jeg lige kan se skulle det koste 500-600 for at reppe skærmen.

Men tag en snak med ham...

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #96: 08 Feb 2011, 20:21 »

Kan klart anbefale at gå ind på mobildebat.dk og snak med brugeren der hedder dabp. Han er yderst flink og hjælpsom, og "expert" i rep af iPhones.

Her er link til hans rep-tråd. Af hvad jeg lige kan se skulle det koste 500-600 for at reppe skærmen.

Men tag en snak med ham...

Tak - tjekker det lige  Thumbs Up

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #97: 08 Mar 2011, 15:59 »

Hey.

Har et lille problem med min iphone.
problemet går ud på at jeg ikke kan sende sms'er til folk som har telia, (har selv 3)? det har stået på siden i søndags nu, har prøvet alt med min iphone, men intet hjælper, for kan godt modtage sms'er fra folk med telia, kan også godt skrive til alle andre.

Andre som har haft det problem siden i søndag? Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #98: 31 Mar 2011, 19:56 »

Min søsters kæreste har købt en helt ny iphone 4 men der står bare INGEN TJENESTE oppe i venstre hjørne af mobilen .

nogle der kan hjælpe?

Vi skal alle være her.

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #99: 31 Mar 2011, 20:03 »

Min søsters kæreste har købt en helt ny iphone 4 men der står bare INGEN TJENESTE oppe i venstre hjørne af mobilen .

nogle der kan hjælpe?
Hvornår købte han den?

Har selv en iPhone, og den gjorde det samme, men det var fordi min simkort først skulle aktiveres.
Han kan også prøve at kontakte det sted han købte den, og hører om de kan gøre noget ved det. Smiley

FC Barcelona - Mes que un club.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #100: 31 Mar 2011, 20:04 »

Hvornår købte han den?

Har selv en iPhone, og den gjorde det samme, men det var fordi min simkort først skulle aktiveres.
Han kan også prøve at kontakte det sted han købte den, og hører om de kan gøre noget ved det. Smiley

Han købte den igår i en 3 butik i Lyngby storcenter

Vi skal alle være her.

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #101: 31 Mar 2011, 20:21 »

Han købte den igår i en 3 butik i Lyngby storcenter

Mit bedste bud ville være, at simkortet ikke er blevet aktiveret endnu.
Simkortet skulle gerne være aktiveret inden for 24 timer, hvis ikke det er sket, så skal han nok kontakte 3 butikken igen (:

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #102: 31 Mar 2011, 20:22 »

Hvad er det der Jailbreak ?

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 31 Mar 2011, 20:26 »

Det gør så du kan få alle programmer fra App-storen gratis.

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #104: 31 Mar 2011, 20:29 »

Hvad er det der Jailbreak ?
Det er så der ikke rigtig er nogle begrænsninger på iphonen/iPod osv..
Du kan hente næsten alle spil gratis i et program der hedder 'installeous', når du har jailbreaket den.
Du kan stadig bruge App store, men der skal du betale for app'sne, og det skal du ikke i installeous

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010