home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1118 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPhone
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: iPhone  (Læst 93191 gange)
Seller95
Manager

Sv: iPhone
« Svar #300: 06 Feb 2012, 19:55 »

Arsenal <3

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #301: 07 Feb 2012, 22:59 »

Nej det koster omkring 600,- men hvis du gå ind med den det sted du har købt den, ombytter de den for 2400,-

Det er på en iPhone 3/3G det koster omkring 400/500,-

På en iPhone 4/4 S koster det kassen, da man også skal have ny digitizer.

Nogen der kender et sted for man kan få udskiftet skærm på Iphone 4S sort?

Helt et billigt sted? Smiley

EDIT: Der er en bruger på mobildebat.dk der hedder "dapb". Han er ekspert i rep af iPhones.
Han kan sætte nyt glas, digitizer og LCD i en iPhone 4 for 1100,- om det er det samme med iPhone 4 S tør jeg ikke sige.

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?164002-Reperation-af-iPhone-3G-3GS-og-4-tilbydes
« Seneste Redigering: 07 Feb 2012, 23:05 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #302: 01 Mar 2012, 16:33 »

Hej. Smiley

Jeg sidder og overvejer om jeg skal købe en Iphone 4, nogen der kender et billigt og sikkert sted at købe den? Wink

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #303: 01 Mar 2012, 16:57 »

Hej. Smiley

Jeg sidder og overvejer om jeg skal købe en Iphone 4, nogen der kender et billigt og sikkert sted at købe den? Wink
Du kan købe min billigt og sikkert. Smiley

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #304: 01 Mar 2012, 16:59 »

Du kan købe min billigt og sikkert. Smiley
For hvor meget? Smiley

Brøndby til jeg dør! <3

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #305: 03 Mar 2012, 13:29 »

Hej. Smiley

Jeg er ikke den store iPhone ekspert, har det noget at sige hvor mange GB plads iPhonen har udover den plads der er på den? Wink

Og kan folk nævne hvilke forskelle der er på iPhone 4'eren og 4s'eren? Grin

Brøndby til jeg dør! <3

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #306: 03 Mar 2012, 14:21 »

Hej. Smiley

Jeg er ikke den store iPhone ekspert, har det noget at sige hvor mange GB plads iPhonen har udover den plads der er på den? Wink

Og kan folk nævne hvilke forskelle der er på iPhone 4'eren og 4s'eren? Grin

Det første du har skrevet, giver ikke rigtig mening... Så vidt jeg ved, kan man få den med enten 16 GB, 32 GB eller 64 GB. Det er det eneste hukommelse, der er på den. Det er også på den plads, styresystemet er installeret.

Forskellene er vel mere eller mindre et meget bedre kamera, meget bedre processor, en meget bedre antenne og Siri.

Aldrig alene!

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #307: 03 Mar 2012, 14:34 »

Det første du har skrevet, giver ikke rigtig mening... Så vidt jeg ved, kan man få den med enten 16 GB, 32 GB eller 64 GB. Det er det eneste hukommelse, der er på den. Det er også på den plads, styresystemet er installeret.

Forskellene er vel mere eller mindre et meget bedre kamera, meget bedre processor, en meget bedre antenne og Siri.
Hov det jeg mener er om det har noget at sige med pladsen der er på den. Gør det den hurtigere efter hvor meget plads der er på den. Det påstår en af mine venner nemlig Smiley

Brøndby til jeg dør! <3

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #308: 03 Mar 2012, 14:57 »

Hov det jeg mener er om det har noget at sige med pladsen der er på den. Gør det den hurtigere efter hvor meget plads der er på den. Det påstår en af mine venner nemlig Smiley

Det tror jeg godt nok ikke.. Men, hvis den er tæt på at være fyldt, kan den måske godt blive lidt langsom af det Smiley

Aldrig alene!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #309: 22 Mar 2012, 16:34 »

Dum som jeg er, vælger jeg at synkronisere min Ihone med Itunes på en anden computer end den normale. Dette resultere så i at næsten alle mine apps, alt musik og bøger osv. er pist væk. Hvad kan jeg gøre for at få det tilbage? På den computer som jeg normalt synkroniserede med, havde jeg den til at synkronisere til skyen, men jeg kan sku finde noget om det på icloud.com...?

:-)

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #310: 22 Mar 2012, 16:39 »

hvis jeg ikke husker helt forkert kan du vel bare hente det i App. Store under "Updates" --> Købt/Purchased Opstemt

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #311: 22 Mar 2012, 16:58 »

Altså i Itunes?

Enged
Gæst

« Svar #312: 22 Mar 2012, 17:28 »

MEGET bedre? Nu må du liiiiiige. Jeg kan nærmest ikke mærke forskel på om jeg bruger den ene eller den anden. Derudover synes jeg altså ikke, at antennen er noget problem anyway. Det eneste tidspunkt jeg mister signal på er, hvis jeg går ned i en kælder eller noget i den dur. Det er endda som regel kun ude på mit arbejde, hvor der af en eller anden årsag i forvejen er pisse dårligt signal i forvejen, og det er for alle, ikke blot iphones.

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #313: 22 Mar 2012, 18:03 »

Altså i Itunes?

Mente nu i App. Store på iPhone, men prøv da også lige at tjekke på iTunes Opstemt

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #314: 22 Mar 2012, 19:41 »

Mente nu i App. Store på iPhone, men prøv da også lige at tjekke på iTunes Opstemt

Jeg kan godt gå ind og hente mine apps ned fra appstore på telefonen, ja - dette kommer dog til at tage en krig da jeg havde mange apps. Men forstår ikke den skide sky så.. Hvad er ideén i den, hvis jeg ikke kan få fat i den backup jeg automatisk lavede på min normale computer?

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010