home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Brugernes DM i FM2012 - Søger folk
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Brugernes DM i FM2012 - Søger folk  (Læst 7397 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brugernes DM i FM2012 - Søger folk
« Svar #15: 13 Okt 2011, 14:15 »

Det er en mulighed ja, men stadig ikke en bullet proof metode. Hvor går grænsen for om man har snydt eller ej ud fra den ene statistik?

Præcis.
Jeg gemmer personligt spillet meget ofte, det jeg er træt af uforudsete ting der kan ske; Crash dumps, strømafbrud osv.
Så jeg kan snildt have gemt mit spil 50 gange på en halvsæson.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #16: 13 Okt 2011, 14:43 »

Naturligvis er det ikke "bullet proof", men det er en gratis konkurrence, folk kan deltage som de har lyst til. Så skal det vist heller ikke gøres til et større problem, for challenges har jo fungeret i årevis på scenen.

Og grænsen.. tjah, man kan jo fx bede samtlige folk om at indsende et billede af den statistik - hvis der er nogle, der stikker voldsomt over gennemsnittet (også kontra spil-tid), så har man måske en løsning der.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #17: 13 Okt 2011, 15:25 »

Ideen er således: Vi spiller en række challenges, som har fungeret rigtig fint hidtil på FM scenen. De bedste går videre til en finale i netspil.

I netspil er der ingen snyd..

I challenges er det selvfølgelig muligt at snyde men her kan jeg gennemtjekke savegames ved mistanke af snyd.

Det er måden det vil blive opbygget på..

Så kan vi godt vælge at snakke projektet om snyd / ikke snyd men tager elementer der har fungeret ganske fint hidtil på scenen.

Hvis nogen vil lege med og hjælpe ville det være super fedt. Man kan også bare komme med forslag til eventuelle challenges her i tråden.

Skal vi så ikke lade snak om snyd være nu, for ligegyldig hvad så gennemfører jeg ideen, det er gjort før med succes og det håber jeg også sker denne gang.

Håber i er friske på ideen og klar til at smadre FMD og ML og vise FMF har de bedste FM-games  Smiley

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

blomvikings
Manager

« Svar #18: 13 Okt 2011, 15:37 »

Jeg glæder mig da til at se hvilke challenges der kommer Smiley For vil gerne deltage, men jeg har formentligt ikke en chance for at vinde da jeg ikke gider deltage i LLM-challenges Smiley Og dem går jeg ud fra der er en del af.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #19: 13 Okt 2011, 15:50 »

Ideen er utrolig god. Det vil selvfølgelig kræve en stor arbejdsindsats, men det ved du jo godt selv Wink

Mht snyderi vil det være svært at finde ud af, som plutonium skriver, hvor går grænsen?
Jeg er nu blevet ejer af en MacBook der fungere i topklasse med FM. Dog har jeg haft andre forhold til FM med mine to sidste computere. De havde det begge med at lukke ned af forskellige årsager og derfor gemte jeg mange gange for at undgå at skulle spille de samme kampe 4-5 gange.

Men hvis du mangler hjælp eller ideer til noget skal du være mere end velkommen til at skrive. Så vil jeg gøre mit bedste for at hjælpe dig Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #20: 13 Okt 2011, 15:53 »

Jeg glæder mig da til at se hvilke challenges der kommer Smiley For vil gerne deltage, men jeg har formentligt ikke en chance for at vinde da jeg ikke gider deltage i LLM-challenges Smiley Og dem går jeg ud fra der er en del af.

Det vil faktisk ikke blive så lange challenges som LLM kræver, dermed ikke sagt at der ikke kunne snige sig et LLM hold ind. Det vil meget blive korte challenges hvor der udspiller sig et scenarie.

Det bliver dog lidt sjovere hvis der er andre der brainstormer nogle ideer, så jeg ikke skal opfinde det hele selv.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #21: 13 Okt 2011, 16:04 »

Vil foreslå jer at kigge ind på Managerlife, hvor det er blevet prøvet af. Der kan i også se hvilke former for challenges Wester disker op med.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #22: 13 Okt 2011, 16:36 »

Interessant koncept, og efter FML blev lukket ned er Challenges nok den bedste metode til at vurdere folks FM evner.

Jeg har dog meget svært ved at se hvordan man slipper uden om problemer med at folk snyder. Jeg kan allerede komme på de første mange metoder til at snyde, save/reload selvfølgelig den nemmeste, men langt fra den eneste. Og ligegyldigt hvor meget man på forhånd sviner eventuelle snydere til skal der nok være en pæn andel af deltagerne der gør det, hvorved hele konceptet går i vasken.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #23: 13 Okt 2011, 16:52 »

Heldigvis er der en finale med netspil måske endda en semifinale hvis jeg har tiden til det, på den måde får man soteret eventuelle dårlige frø fra. Jeg tror dog på folk og konceptet, jeg har gennemført det før med ok succes, det håber jeg sker igen denne gang.

Lad os nu lege og ikke spilde tiden på eventuelle fjolser uden et liv der kunne finde på at snyde.

Nu er præmien heldigvis ud af min egen lomme og jeg står indenfor ideen og konceptet...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #24: 13 Okt 2011, 17:15 »

Nå men vil gerne tilbage til faktum jeg rigtig godt kunne bruge makker her fra FMF. Jeg kender jo ikke folk og siden så godt, så en wingman til projektet ville være nice..

Jeg skal nok tage det overordnet ansvar, stå for præmie osv. men lidt hjælp ville være så fedt..!

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #25: 13 Okt 2011, 17:31 »

Så har FMF leveret en wingman til projektet, JeppeA har meldt sig på banen. Sådan Jeppe, det er jeg sq glad for. Nu går vi så igang med at planlægge lortet og når FM12 lander så er vi forhåbentlig klar til en dyst hvor man kan kæmpe for sin egen og sit ynglings FM-sites ære om hvem der har den bedste FM-gamer...

Det bliver MEGA  Thumbs Up

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

cNorly
Ynglingespiller

« Svar #26: 13 Okt 2011, 19:36 »

Nu er jeg helt grøn på dette FM site, men min pasion for fodbold og FM er meget stor. Jeg vil med glæde være med til at spille sådan et par Challenges, men er i tvivl om hvordan sådan en Challenge er, og hvordan de udformer sig?

Kan nogle evt. komme med et par eksempler på Challenges?

Hilsen
Christian

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

Ariana Grande
Manager

« Svar #27: 13 Okt 2011, 19:38 »

Nu er jeg helt grøn på dette FM site, men min pasion for fodbold og FM er meget stor. Jeg vil med glæde være med til at spille sådan et par Challenges, men er i tvivl om hvordan sådan en Challenge er, og hvordan de udformer sig?

Hilsen
Christian

Inde på Managerlife kan du få et godt indblik i hvad challenges er Smiley
Her er et link hvor der ligger en del: http://managerlife.dk/challenges.php

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #28: 13 Okt 2011, 20:03 »

Hilsen
Christian

http://managerlife.dk/forum/viewforum.php?f=75

Her kan du se hvordan det kunne se ud... Det er samme projekt, denne gang er det bare på alle 3 danske FM-sites... Der vil blive lavet lidt om på det... Det giver dog et godt overblik over hvad vi snakker om...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #29: 15 Okt 2011, 13:16 »

Her er en lille teaser til årets udgave af DM i FM... Det er ikke den endelige udgave, der arbejdes stadig på projektet.. De 10 challenges er dog på plads...

Brugernes DM i FM2012
-Det er bare noget vi leger -

Hvad er DM i FM?

Brugernes DM i FM12 er en FM turneringen hvor brugerne fra de 3 danske FM-sites mødes til en venskabelig og uofficiel dyst om titlen som Danmark bedst FM-gamer. Det er en turnering, hvor du som bruger, kan kæmpe for din og dit ynglings FM-sites ære.

Kort sagt: Hvilket dansk FM-site har den bedste FM-gamer?

Ud over den ærefulde titel, så er der også et par gode præmie på højkant.

Turneringsopbygning

Gruppespil

Turneringen er delt op i 3 grupper: Gruppe FMD – Gruppe FMF – Gruppe ML

Man vælger selv hvilken gruppe man vil deltage i, man kan dog kun deltage i en gruppe. Så man skal vælge fra starten hvilket FM-site man vil repræsentere.

De 2-4 bedste går videre til semifinalen. Alt efter deltagerantallet.

Gruppespillet kører frem til 1. april 2012

Gruppespillet består af 10 challenges, hvor man kan tjene point til gruppestillingen.

De 10 challenges kan gennemføres i vilkårlig rækkefølge og præcis når du har tid og lyst, der er dog indbygget en deadline for indsendelse af gennemførte challenges.

Deadline 31.marts 2012 kl.23.59

Semifinalen

De 2-4 bedste i hver gruppe mødes internt i et netspil, hvor de kæmper om titel som bedste FM-gamer på eget site og selvfølgelig en plads i finalen.

Semifinalerne annonceres og forventes afviklet april/maj.

Finalen

Finalen er et netspil hvor de 3 semifinalist vindere mødes.

1., 2.vælger osv. afgøres efter hvor mange point man hentede i det indledende gruppespil.

Kan man ikke deltage på finaledagen, så tilfalder ens billet til næstbedst placeret i ens semifinalegruppe, indtil vi finder en repræsentant.

Finalen vil blive annonceres i god tid og forventes afviklet maj/juni.

Regler

Bla bla bla osv
« Seneste Redigering: 15 Okt 2011, 15:40 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010