home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMF Eliten Fifa 12 (Pro club) PS3
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FMF Eliten Fifa 12 (Pro club) PS3  (Læst 60558 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: FMF Eliten Fifa 12 (Pro club) PS3
« Svar #15: 16 Okt 2011, 17:36 »

Nå okay, synes bare lige at Crazy Poul virkede begrejstrede, men det jo ikke passe så. (Jeg ved du kan li mig)

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #16: 16 Okt 2011, 20:28 »

Nogen friske i aften Smiley?

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HansenLFC
Gæst

« Svar #17: 16 Okt 2011, 22:28 »

SørenA som præsident!!

Hvornår ser vi dit ansigt?  Forlegen

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 17 Okt 2011, 01:46 »

Vil gerne på prøve, godt nok er jeg kun 76 men det går op af jeg er en hurtig men også stærk fysisk højre kant min spille stil miner meget om Bolanos, jeg vil gerne frem af på banen men også være med i det defensive. Jeg er god til at lave indlæg og god til at komme forbi min modstander og udfordre ham på forskelige steder. Mange har svært ved at spille den i dybden på mig netop fordi jeg er en sprinter som for det meste når de lange stikninger før modstanderen skriv endelig tilbage hvis der er en prøvetid ^^
« Seneste Redigering: 17 Okt 2011, 01:49 af fckfanen4ever » Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #19: 17 Okt 2011, 02:00 »

Vil gerne på prøve, godt nok er jeg kun 76 men det går op af jeg er en hurtig men også stærk fysisk højre kant min spille stil miner meget om Bolanos, jeg vil gerne frem af på banen men også være med i det defensive. Jeg er god til at lave indlæg og god til at komme forbi min modstander og udfordre ham på forskelige steder. Mange har svært ved at spille den i dybden på mig netop fordi jeg er en sprinter som for det meste når de lange stikninger før modstanderen skriv endelig tilbage hvis der er en prøvetid ^^
Så du er på mange måder, den komplette fodboldspiller?

Lavezzi
Gæst

« Svar #20: 17 Okt 2011, 02:00 »

Personligt ville jeg ikke stole på en FCK-fan med navnet, fckfanen4ever, og et HB Køge logo som avatar

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #21: 17 Okt 2011, 02:02 »

Jeg tror, at han bliver en værdifuld free transfer for jer! Sign ham!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 17 Okt 2011, 02:13 »

Personligt ville jeg ikke stole på en FCK-fan med navnet, fckfanen4ever, og et HB Køge logo som avatar

Forstår godt din mening men nu spiller jeg i HB køge ^^

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Legenden
Manager

« Svar #23: 17 Okt 2011, 11:33 »

Puha, jeg tror det bliver svært for dig at få tid på højrekant, når de allerede har en på prøve, der er en blanding af Ronaldo, Messi og de Jong.  Hævet Øjenbryn Tunge

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

N17
Manager

« Svar #24: 17 Okt 2011, 13:29 »

Puha, jeg tror det bliver svært for dig at få tid på højrekant, når de allerede har en på prøve, der er en blanding af Ronaldo, Messi og de Jong.  Hævet Øjenbryn Tunge

Men som hverken kan drible, skyde eller tackle... Det er så næsten det værste Opstemt

Det værste er at vi har en angriber, som ligner Andy Carroll... Fy for !

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst

« Svar #25: 17 Okt 2011, 13:42 »

Hahahaha

Legenden
Manager

« Svar #26: 17 Okt 2011, 13:51 »

Men som hverken kan drible, skyde eller tackle... Det er så næsten det værste Opstemt

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

asj89
Gæst

« Svar #27: 17 Okt 2011, 15:31 »

Troede du spillede for os? Tunge

N17
Manager

« Svar #28: 17 Okt 2011, 16:51 »

Er sikker på du er velkommen til at søge igen, når du er over 85 på din favoritplads Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SørenA
Gæst

« Svar #29: 17 Okt 2011, 17:53 »

SørenA som præsident!!

Hvornår ser vi dit ansigt?  Forlegen

Jeg vil gerne starte med at undskylde, for min manglende tilstedeværelse, det er yderst skuffende.. Jeg vil dog forklare den med mangel på tid, samt en ( lige nu ) større lyst til at spille vs-mode..

Desuden har jeg ikke haft den fornødne tid til at træne min mand ( ja, det er noget sværere at nå 85 i forsvaret) til at han har et niveau hvor han kan gøre sig gældende..

Til sidst vil jeg godt sige at jeg følger stærkt med herinde, og i de resultater der bliver lavet på banen Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010