home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMF Eliten Fifa 12 (Pro club) PS3
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FMF Eliten Fifa 12 (Pro club) PS3  (Læst 60570 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt

FMF Eliten Fifa 12 (Pro club) PS3
« : 12 Okt 2011, 21:14 »

Hej og velkomme til vores klub FMF Eliten. Vi lavede også klubben i Fifa 11, og nu laver vi den altså igen. Nedenunder kan du finde information om os, regler osv.

Klubben

Klubben hedder som sagt FMF Eliten, og vi er nogle gutter der efterhånden har spillet fifa sammen i rigtig lang tid. Vi hygger os og har det sjovt, men vi er også en rimelig seriøs fifa klub, og vi går efter at komme så højt op på ranglisten som overhovedet muligt.

Vi er pt. kun 4 personer i klubben, og kender hinanden fra FMFreaks.dk. Vi er alle over 20, så vi forventer at du er meget moden hvis du er under 18. Vi spiller ca. 4-6 gange om ugen og vi begynder hovedsageligt at spille fra 20:00 - 22:00 og slutter igen omkring midnat eller når vi bliver trætte i weekenderne. Der vil dog forhåbentligt blive flere kampe hvis vi bliver flere folk i klubben.

Når vi ikke har keeper spiller vi 5-2-1-2, og da vi ikke har nogen keeper pt., så anvender vi altid denne formation.

Udvalget

Klubben kommer til, at blive kørt på samme måde som sidste år, så vi har også et udvalg i denne klub, der bestemmer de overordnet linjer og ikke mindst tager stilling til folk, der kommer på prøve i klubben. De andre medlemmer der ikke er med i udvalget vil også blive hørt, men det er som sagt udvalget, der står med ansvaret.

Udvalget består pt. af undertegnet,  N17, sejeklovn og Dan60. Men det er pt. ikke så aktuelt da vi kun er os 4 i klubben i forvejen.

Optagelse

For at komme med i vores klub skal du have en Virtual Pro på mindst 85 i TOT på hans favoritplads. Og det forventes også, at han er trænet andre steder da man ikke altid kan regne med, at spille på sin favoritplads. Hvis du lever op til kravene og har lyst til, at være med så skriv en PB til undertegnet og så vil du komme på prøve.

Vi ligger selvfølgelig stor vægt på din aktivitet og så selvfølgelig også om du kan noget med en bold. Hvor lang tid man er på prøve kan være forskelligt. Det er udvalget der tager stilling til om man kommer ind eller ej baseret på prøvetiden, og nogle gang kan det være en lang prøveperiode og andre gange en kort. Det kommer an på, hvor god du er til, at overbevise os om dit niveau.

Målsætning

Som tidligere nævnt går vi efter, at komme så højt op på ranglisten som muligt.

Regler

- Vi forventer, at du kan spille andre pladser end lige din favoritposition. I forlængelse heraf kommer, at når man joiner, forhører man sig om, hvilke pladser der er frie. Først derefter vælger man sin egen plads.
- Sørg for at holde et fornuftigt aktivitetsniveau. Vi kræver ikke at du kan spille hver eneste eftermiddag, men vi ser gerne at du kigger forbi med jævne mellemrum.
- Såvel her som andre steder gælder almindelig pli. Så tal til andre i en pæn tone og behandl generelt andre som du gerne selv vil behandles. Vi gør alle vores bedste, men alle kan jo lave fejl Smiley
- Vi kommunikere via msn, så det forventer vi du har/bruger. Og det samme gælder med skype. Vi har en msn gruppe, hvor vi typisk organisere kampene og vi bruger så skype når vi spiller. Vi har også en facebook gruppe, hvor vi også organisere kampene. 
-Når der spilles kamp skal der mindst være 2 "faste" spillere tilstede. Dvs. der må ikke spilles 1 "fast" og 2 prøvespillere. Dette skal sikre et ordentligt niveau i de kampe vi spiller.

Truppen

Den forløbige trup ser således ud:

MedlemFavoritposition
Crazy-PoulEnhver/Angriber
Dan60Enhver/Angriber
sejeklovnCM/COM
N17Angriber

PrøvespillerFavoritposition

VentelistePrøveposition

« Seneste Redigering: 13 Jun 2012, 21:21 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

sejeklovn
Lilleputspiller
*

Sv: FMF Eliten Fifa 12 (Pro club) PS3
« Svar #1: 14 Okt 2011, 11:15 »

sejt

PSN: Sejeklovn

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #2: 15 Okt 2011, 13:33 »

Så er det første medlem fra vores prøveklub Time to Shine kommet over i Eliten. Det er Enged der er tale om og hans favoritplads er ude på venstre fløjen. Velkommen til Smiley

Din Vej 2019

Legenden
Manager

« Svar #3: 15 Okt 2011, 13:37 »

Flop køb. Han har bare ikke kvaliteterne til at spille på sådan et stor hold. Sidst vi så ham i Time To Shine, var det tydeligt at hans bundniveau var lavere end Brøndbys.

crazy

Men fedt at klubben er kommet op, og jeg vil da prøve at søge ind, når jeg bliver god nok selv. ;-)

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #4: 15 Okt 2011, 13:59 »

Flop køb. Han har bare ikke kvaliteterne til at spille på sådan et stor hold. Sidst vi så ham i Time To Shine, var det tydeligt at hans bundniveau var lavere end Brøndbys.

crazy

Men fedt at klubben er kommet op, og jeg vil da prøve at søge ind, når jeg bliver god nok selv. ;-)

Det må tiden jo vise, men vi regner da med han gør en god figur Grin

Du skal da være velkommen når du engang er klar Wink

Din Vej 2019

Enged
Gæst

« Svar #5: 15 Okt 2011, 14:42 »

crazy

Du har aldrig set mig spille. Tunge Desuden er du bare misundelig, fordi du ikke selv kan være med. Tunge

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #6: 15 Okt 2011, 15:26 »

Nogen friske Smiley?

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #7: 15 Okt 2011, 15:52 »

Så starter vi op inden længde. Undertegnet, flink, hansen og Enged spiller Smiley

EDIT: Og der kom klovn som er 90 i keeper, den nørd : Djævel
« Seneste Redigering: 15 Okt 2011, 15:55 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

sejeklovn
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 15 Okt 2011, 16:02 »

Så starter vi op inden længde. Undertegnet, flink, hansen og Enged spiller Smiley

EDIT: Og der kom klovn som er 90 i keeper, den nørd : Djævel

Du er altid så ond cp Skuffet

PSN: Sejeklovn

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #9: 15 Okt 2011, 16:12 »

Du er altid så ond cp Skuffet

Tough Love  Djævel

Din Vej 2019

Legenden
Manager

« Svar #10: 15 Okt 2011, 16:27 »

Du har aldrig set mig spille. Tunge Desuden er du bare misundelig, fordi du ikke selv kan være med. Tunge

Men nu er min mand snart god nok, spørgsmålet er så om jeg er lige så god :Q

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #11: 16 Okt 2011, 13:04 »

Der spilles nu.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #12: 16 Okt 2011, 17:17 »

Så fik vi i dag den første prøvespiller i klubben og det er Neymar der er tale om. Han har allerede spillet et par kampe for klubben og det ser da lovende ud so far  Wink

Din Vej 2019

HansenLFC
Gæst

« Svar #13: 16 Okt 2011, 17:18 »

Så fik vi i dag den første prøvespiller i klubben og det er Neymar der er tale om. Han har allerede spillet et par kampe for klubben og det ser da lovende ud so far  Wink

Kom han tilbage efter jeg var gået?  Shockeret (Det håber jeg)

Legenden
Manager

« Svar #14: 16 Okt 2011, 17:24 »

Nej, det gjorde jeg ikke. (Du er lidt dum)

Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010