home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 193 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2012  (Læst 46393 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #165: 21 Jun 2012, 22:46 »

Den kommer i aften som lovet. Smiley


Hmmmm... Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #166: 21 Jun 2012, 22:47 »


Hmmmm... Smiley

Aftenen er jo ikke slut endnu, men du har ret mathiasnh... vi sidder alle og venner på årets bedste blog!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #167: 21 Jun 2012, 22:48 »

Aftenen er jo ikke slut endnu, men du har ret mathiasnh... vi sidder alle og venner på årets bedste blog!

haha, netop. Der er godt en time tilbage nu Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #168: 21 Jun 2012, 22:53 »

Der er jo pres på nu, men ja, jeg skulle lige se Ronaldo brillere i aftenens kamp, og jeg har noget klar inden midnat.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #169: 21 Jun 2012, 23:03 »

Der er jo pres på nu, men ja, jeg skulle lige se Ronaldo brillere i aftenens kamp, og jeg har noget klar inden midnat.

Du trækker den virkelig Daniel, nu har jeg sat til studenterfest hele aftenen og forventede at komme hjem til et brag inden sengetid, men nej.  Rullende Øjne
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #170: 24 Jun 2012, 14:54 »

Jeg er blevet en del inspireret af g00n's blog Minimalistic, hvor han nærmest kun kommer med en års update. Jeg vil gerne fortælle om mit spil med Arsenal, så jeg tror jeg starter en blog der minder om den. Jeg vil dog forsøge at komme med nogen lange opdateringer hver eneste gang jeg er færdig med en sæson blandet med billeder, screenshots og en masse tekst.

Jeg er i gang med tredje sæson, og når jeg er færdig med den skriver jeg lige en gennemgang af de tre sæsoner - også begynder jeg bloggen med det indlæg.

Jeg håber I glæder jer til at høre om mit spil i Arsenal, hvor jeg vil forsøge at få gjort klubben til den bedste nogensinde!
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #171: 24 Jun 2012, 14:57 »

Jeg er blevet en del inspireret af g00n's blog Minimalistic, hvor han nærmest kun kommer med en års update. Jeg vil gerne fortælle om mit spil med Arsenal, så jeg tror jeg starter en blog der minder om den. Jeg vil dog forsøge at komme med nogen lange opdateringer hver eneste gang jeg er færdig med en sæson blandet med billeder, screenshots og en masse tekst.

Jeg er i gang med tredje sæson, og når jeg er færdig med den skriver jeg lige en gennemgang af de tre sæsoner - også begynder jeg bloggen med det indlæg.

Jeg håber I glæder jer til at høre om mit spil i Arsenal, hvor jeg vil forsøge at få gjort klubben til den bedste nogensinde!
Lyder spændende, jeg glæder mig til at følge med. Frygter dog, at jeg ikke får lagt mærke til den - gør mig en tjeneste, og giv mig lige et hint i god tid. Thumbs Up
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #172: 24 Jun 2012, 14:58 »

Lyder spændende, jeg glæder mig til at følge med. Frygter dog, at jeg ikke får lagt mærke til den - gør mig en tjeneste, og giv mig lige et hint i god tid. Thumbs Up

Lækkert at høre man allerede inden man går i gang, har en person som glæder sig til det.

Tusinde tak.

Det vil jeg med glæde gøre.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #173: 05 Jul 2012, 21:23 »

Er der interesse for en Malaga blog? Sidder nemlig og overveje at poste det jeg har skrevet indtil videre, men ville lige høre først om der var interesse fra brugerne på sitet Smiley
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #174: 05 Jul 2012, 21:27 »

Hvad blev det til med din idé, Cesc? Lyder interessant, og jeg vil gerne følge med, hvis du fik projektet op at køre.

Gungner:
- Hvordan forestiller du dig, at bloggen skal bygges op?  Smiley
Logged

Simply Arsenal.

Gungner
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #175: 05 Jul 2012, 21:32 »

Hvad blev det til med din idé, Cesc? Lyder interessant, og jeg vil gerne følge med, hvis du fik projektet op at køre.

Gungner:
- Hvordan forestiller du dig, at bloggen skal bygges op?  Smiley

Som alle mine tidligere blogs, fristes jeg til at sige  Tunge
En lille indledning, og så måned til måned updates med fokus på kampene.
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #176: 05 Jul 2012, 21:37 »

Som alle mine tidligere blogs, fristes jeg til at sige  Tunge
En lille indledning, og så måned til måned updates med fokus på kampene.

Er først begyndt at bruge fmfreaks meget mere nu end tidligere, så har ikke læst dine tidligere blogs. Men jeg vil, uden tvivl, følge med.
Logged

Simply Arsenal.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #177: 05 Jul 2012, 22:03 »

Hvad blev det til med din idé, Cesc? Lyder interessant, og jeg vil gerne følge med, hvis du fik projektet op at køre.

Jeg er blevet lidt i tvivl om jeg ønsker at lave en blog.. Men jeg tror, at jeg laver et MEGET anderledes blog indlæg på et tidspunkt omkring spillet. Dét har jeg lidt i tankerne. Der går dog nok et godt stykke tid før det sker! Jeg skal lige nå 1000 kampe i spidsen for Arsenal - netop nu har jeg lidt over 220.

Men det er bare SÅ fedt det save - så jeg er bange for jeg kan komme til at miste interessen, hvis jeg skal til at fortælle om det og ikke bare kan komme videre og videre!

 Opstemt

Men kan da fortælle, at jeg lige har solgt Robin van Payme for 200 millioner til Juventus.. Han har været fremragende - dog meget skadet - men efter i går, kan jeg ikke spille med ham i FM!  Wink
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #178: 19 Jul 2012, 02:21 »

Jeg tør ikke sige en dato, for jeg er så dårlig til at overholde det alligevel, men min lyst til at gå på blogscenen igen er meget stor. Som det ser ud lige nu, vil bloggen omhandle Valencia. Vanen tro vil der være en sidehistorie i bloggen. Jeg vil ikke røbe meget mere.
Logged

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #179: 25 Jul 2012, 19:34 »

Hey FMFreaks!

Jeg har i sinde at lave en blog, men hvilken klub kunne være spændende at starte med?

Jeg har bare til krav at økonomien eller medieprognosen i klubben hverken må være helt i top eller helt i bund. Så altså en form for "middelmådig" klub i sin liga.
Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010