home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:38:54 OLanesag Baren Online manager spil
I dag kl. 09:30:07 EarnestGet Baren Fodbold Podcasts
I dag kl. 08:58:58 Lhanesag Baren FmFreaks NFL Fantasy 2022
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Indlæg: 1133931 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 48872 gange)
El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #195: 22 Jun 2012, 23:45 »

Jeg har i mine første tolv kampe med arsenal lukket 15 ind, så ja det bliver til en del, dog har jeg endnu ikke tabt Smiley det er måske i lige så høj grad grundet spillermaterialet, men taktikken fungere, og jeg scorer masser af mål! Smiley hvordan kan jeg gøre den bedre defensivt, uden at rode alt for meget ved det hele?

Sæt din fremskudte playmaker til Dybdeliggende playmaker forsvar, din centrale midtbane til automatisk, og sæt hele dit hold til at presse hele banen. :-)

Og måske lade være med at have Moura som både targeman og playmaker. ;-)
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #196: 23 Jun 2012, 00:05 »

Sæt din fremskudte playmaker til Dybdeliggende playmaker forsvar, din centrale midtbane til automatisk, og sæt hele dit hold til at presse hele banen. :-)

Og måske lade være med at have Moura som både targeman og playmaker. ;-)
Problemet er bare, at jeg så ikke vil score lige så mange mål Smiley
Mht. Lucas Moura fungerer han rigtig godt i begge roller samtidig, og laver en hel del assist Wink
EDIT: Jeg prøvede de indstillinger du beskrev i en udekamp mod United og slog dem 3-0! Smiley Det kan være de skal tages i brug ude mod de store hold Wink
« Seneste Redigering: 23 Jun 2012, 13:02 af Nhg93 » Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010