home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jan 2025, 09:20 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 39801 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea FC
« Svar #135: 17 Maj 2012, 15:12 »

Fedt at du også lige er startet RVM. Jeg har haft Torres, Drogba, Sturridge og Lukaku skadet på samme tid, Kalou spillede så på toppen, og blev skadet i den kamp. Jeg synes at jeg har været med uheldig i det offensive, derfor er min målscore nok også kun 9-2 efter 7 kampe.
Begge manchester klubber er allerede stukket lidt af, så de bliver svære at hente, så lige pt håber jeg på en 3 plads.

Du spiller også uden tranfers i første vindue ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 17 Maj 2012, 15:56 »

Nej ikke helt. Jeg har hentet Iker Muniain ind. Han kan spille både den offensivemidt samt den venstrekant. Han på mange punkter lig Mata og Lampard. Har fået Lampard tll at lære ham op, og på sigt er det også meningen at han skal overtage den offensivemidtbane. I øjeblikket bliver han brugt som erstatning for Mata og Lampard, samt når jeg nogle gange rykker Lampard ned på den centrale midt.

Uheldigt med alle skaderne. Håber det vender igen! Men ja de to Manchester klubber er også klart bedre end resten af ligaen i mit spil, sammen med Liverpool.. Tror det bliver svært at nå den top 3 jeg går efter, men det skal da forsøges. Tror dog at mit hold på sigt kan blive blandt de bedste i verden.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 17 Maj 2012, 16:00 »

Kan kun anbefale at få nogle af spillerne fra førsteholdet til at lære de yngre spillere op. Langt de fleste af dem har +16 i målrettethed/determination, så mine ungdomsspillere udvikler sig med rekord fart!
Har bla. fået John Terry til at lære Chalobah op. Terry har 20 i målrettethed mens Chalobah havde omkring en 10-11 stykker.. kan ikke huske det helt præcist. Men her efter en måned er Chalobah steget til 15 og derudover har resten af hans stats også rykket et godt stykke op ad! Det er generelt noget der går meget igen hos de spillere der bliver oplært. Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #138: 18 Maj 2012, 10:35 »

Så er jeg kommet til 1 januar og har dermed spillet halvdelen af Premier League.

Ligesom i virkeligheden så vil der blive en tæt kamp om 3 og 4 pladsen. Manchester Utd og City er væk.

Top 7:
1) Man Utd 52 (53-10)
2) Man City 45 (47-13)
3) Chelsea 37 (31-10)
4) Tottenham 37 (35-20)
5) Liverpool 33 (32-18)
6) Arsenal 33 (31-23)
7) WBA 32 (31-27)

Jeg har mistet nogen dumme point til Stoke, var foran 2-0, men tabte 3-2. Har spillet uafgjort mod WBA og Blackburn. TIl gengæld fik jeg 0-0 ude mod City og vandt 1-0 ude mod Liverpool. Min defensiv står meget stabilt, offensivt brænder jeg alt for mange chancer. Jeg ærger mig stadigvæk over Man Utd kampen som de kun vandt pga Terrys selvmål.

Champions League:
1) Chelsea 14 p
2) Zenit 8 p
3) Ajax 6p
4) Dortmund 5 p

I første knockout runde skal jeg op mod Leverkusen. De andre engelske hold:
Milan - Man City
Marseille - Man Utd

Ang spillertruppen:
Nu er jeg kommet til Januars transfer vindue, og har "kun" 145 millioner til indkøb. Min plan med dette spil var også at jeg skulle rydde lidt op i truppen, så selvom Kalou faktisk har gjort det meget godt, så får han ligesom Drogba, Bossen, Hilario og PF ikke forlænget kontrakten som udløber til sommer.
Malouda har overrasket mig meget, han ligger op til mange mål. Lampard derimod har skuffet, bruger ham som fremskud playmaker, men han spiller ikke godt.
Sturridge er tilbage på træningsbanen, så rart med endnu en spiller til de offensive pladser, for Drogba, Lukaku og Torres er skiftevis skadet.

Et godt råd, jeg satte Rami til at løbe i dybden, efter der er han blevet mere målfarlig. NU er han desværre skadet, men har lavet 5 mål og lagt op til 4.

Min næste update er når Januars transfer vindue er lukket.

RVM:
Jeg har også sat nogen forskellige spillere til at hjælpe de unge, Drogba hjælper også Lukaku f.eks. Hvordan går det med dit spil ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 21 Maj 2012, 10:22 »

Så er jeg kommet til 1 januar og har dermed spillet halvdelen af Premier League.

Ligesom i virkeligheden så vil der blive en tæt kamp om 3 og 4 pladsen. Manchester Utd og City er væk.

Top 7:
1) Man Utd 52 (53-10)
2) Man City 45 (47-13)
3) Chelsea 37 (31-10)
4) Tottenham 37 (35-20)
5) Liverpool 33 (32-18)
6) Arsenal 33 (31-23)
7) WBA 32 (31-27)

Jeg har mistet nogen dumme point til Stoke, var foran 2-0, men tabte 3-2. Har spillet uafgjort mod WBA og Blackburn. TIl gengæld fik jeg 0-0 ude mod City og vandt 1-0 ude mod Liverpool. Min defensiv står meget stabilt, offensivt brænder jeg alt for mange chancer. Jeg ærger mig stadigvæk over Man Utd kampen som de kun vandt pga Terrys selvmål.

Champions League:
1) Chelsea 14 p
2) Zenit 8 p
3) Ajax 6p
4) Dortmund 5 p

I første knockout runde skal jeg op mod Leverkusen. De andre engelske hold:
Milan - Man City
Marseille - Man Utd

Ang spillertruppen:
Nu er jeg kommet til Januars transfer vindue, og har "kun" 145 millioner til indkøb. Min plan med dette spil var også at jeg skulle rydde lidt op i truppen, så selvom Kalou faktisk har gjort det meget godt, så får han ligesom Drogba, Bossen, Hilario og PF ikke forlænget kontrakten som udløber til sommer.
Malouda har overrasket mig meget, han ligger op til mange mål. Lampard derimod har skuffet, bruger ham som fremskud playmaker, men han spiller ikke godt.
Sturridge er tilbage på træningsbanen, så rart med endnu en spiller til de offensive pladser, for Drogba, Lukaku og Torres er skiftevis skadet.

Et godt råd, jeg satte Rami til at løbe i dybden, efter der er han blevet mere målfarlig. NU er han desværre skadet, men har lavet 5 mål og lagt op til 4.

Min næste update er når Januars transfer vindue er lukket.

RVM:
Jeg har også sat nogen forskellige spillere til at hjælpe de unge, Drogba hjælper også Lukaku f.eks. Hvordan går det med dit spil ?

Jeg har selv lige færdigspillet 1.sæson med Chelsea og har spillet første kamp i 2.sæson.

Jeg vil anbefale at du gir Drogba en sæson mere, hans løn har jeg forhandlet ned til en præstationsbetinget  kontrakt så hans basisløn ligger på 400,000 om ugen og så med nogle gode bonusser for spillede kampe og for mål.
Han er en fantastisk backup jeg har for Torres og med den hyre som du kan forhandle Drogba ned på får du efter min mening ikke mange der er bedre.

Det skal så siges at Torres har været helt igennem fantastisk for mig med 48mål i 28 PrL kampe.. I alle turneringer nåede Torres 60mål på 44kampe plus en god bunke assister. Så Drogba klager ikke over at sidde på bænken.

Det afhænger naturligvis af dine planer med holdet på længere sigt, jeg vil bare varmt anbefale Drogba som er en fantastisk backup.

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #140: 21 Maj 2012, 10:37 »

Hvordan ser din taktik ud, og hvordan bruger du Torres? For det er da helt vanvittigt!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 21 Maj 2012, 11:18 »

Hvordan ser din taktik ud, og hvordan bruger du Torres? For det er da helt vanvittigt!

Jeg kan uploade min taktik i eftermiddag - er lige på job.
Med Torres blir brugt som Poacher og som enlig angriber.

det er en 4-2-3-1 taktik..

Jeg uploader SS i eftermiddag

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #142: 21 Maj 2012, 14:29 »

Love the Blues

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #143: 22 Maj 2012, 11:55 »

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg kan ikke se billederne du linker til... ville ellers gerne se hvorn du får Torres til at blive så målfarlig. Jeg har fået ham til at lave mål, men ikke i den enorme mængde der her er tale om... og så har jeg ikke kunnet få ham til at fungere alene på toppen.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #144: 22 Maj 2012, 12:04 »

Jeg kan sagtens se dem

,,

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #145: 22 Maj 2012, 12:06 »

TripleX9 og jeg har søsat en blog om vores netspil, hvor vi spiller som hhv. Tottenham og Chelsea. Vi håber at i vil kigge forbi, og forhåbentlig blive fanget af den. Vi ses!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #146: 22 Maj 2012, 12:08 »

Jeg kan sagtens se dem

Okay, hmm når jeg prøver at se dem får jeg at vide at hjemmesiden muligvis er midlertidigt flyttet eller permanent flyttet... hmm

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 22 Maj 2012, 17:28 »

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg kan ikke se billederne du linker til... ville ellers gerne se hvorn du får Torres til at blive så målfarlig. Jeg har fået ham til at lave mål, men ikke i den enorme mængde der her er tale om... og så har jeg ikke kunnet få ham til at fungere alene på toppen.

Jeg kan da prøve at ændre uploadsiden til imageschack hvis det sku være, men der er da en anden bruger der godt kunne se dem... Lad mig lige høre om det hjalp med anden browser, for så smider jeg dem da bare lige op igen.

Og så lige en rettelse, Torres har lavet 60mål i kun 39kampe og ikke 44kampe som tidligere skrevet  Thumbs Up

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 22 Maj 2012, 20:33 »

Jeg er blevet forespurgt om at uploade min taktik
her er den:
http://www.2shared.com/file/efNStDTu/JP_WOODYs_Wenger_tactic_1222.html

Taktikkens grundform er faktisk fundet på fmbase men jeg har ændret i hjørnesparkstaktikk en så der altid blir søgt mod foreste stolpe.. Dette har givet rigtig mange mål - og som nok ikke er overraskende er det Torres jeg har sat til at gå mod foreste stolpe.

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #149: 30 Maj 2012, 16:31 »

Jeg er netop startet en ny karriere med Chelsea, hvor jeg har tilføjet lidt transfers. Disse ankommer så til starten af næste sæson. Jeg har selvfølgelig valgt at startede uden transferbudgetter.

Spiller en 4-2-3-1 dyb. Det ser således ud:

Cech
Ivanovic Luiz Terry Cole
Lampard Mikel
Kalou Mata Malouda
Torres

Er desværre kommet i den situation at Drogba er blevet skadet i 8 måneder, så ham må jeg undvære.
Jeg prøver at skabe en solid defensiv med nogle giftige omstillinger. Jeg prøver at omskole Ramires til en offensiv højre back, da jeg ser Ivanovic som midterforsvarer, og fordi det ikke ligefrem vrimler med gode højre backs til en fornuftig pris.

Til næste sæson får jeg så Marin og Hazard, og vil nok prøve at få fat på Hulk. Dette vil betyde farvel til Malouda og nok også Kalou. Derudover skal jeg gerne have spillet Bertrand, Lukaku og Courtois ind omkring førsteholdet. Lukaku vil dog få en del spilletid allerede nu med Drogbas skade.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2012, 16:34 af MBJ » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010