home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Karantæne /global karantæne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Karantæne /global karantæne  (Læst 2864 gange)
rasmu5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Karantæne /global karantæne
« : 07 Okt 2011, 12:03 »

jeg kan simpelthen ikke se hvorhenne det står, min talentspejder siger jeg skal passe på med toure pga det, men kan ingen steder på hans profil finde det.. :S guidance needed

Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #1: 07 Okt 2011, 15:45 »

jeg kan simpelthen ikke se hvorhenne det står, min talentspejder siger jeg skal passe på med toure pga det, men kan ingen steder på hans profil finde det.. :S guidance needed


Jeg har markeret stedet, hvor du kan se karantænen med en rød boks:
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #2: 08 Okt 2011, 11:58 »

Att: Søgaard



Nu kører min pc kun på 1366x768 ville jo klart gør at jeg kan se mindre på diverse sider. Derfor ser det jo sådan ud.
Det betyder jo så også at jeg ingen mulighed har for at se karantæner og skader. Skaderne kan dog reddes ved egne spillere ved at gå ind på 'træning'.

Men jeg tror langt fra at rasmu5 (formoder at han også kører med en lille skærmopløsning) og jeg er de eneste med en lille opløsning. Ellers må man få den gamle Ferrari op, som kan tage en noget større.

Men det kan da også være jeg har overset et andet sted, men så hører jeg gerne nærmere.

Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #3: 08 Okt 2011, 12:06 »

Nove: Du kan jo altid ændre på de faner der bliver vist ved at trykke på de små pile Smiley
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #4: 08 Okt 2011, 12:13 »

Word up, x-man! Tunge

Får kun følgende faner som jeg kan vælge: Egenskaber, Biografi, Postioner, Bedrifter.

Egenskaber, positioner og bedrifter har jeg allerede og biografi er for mig ligegyldig er på forsiden.

Er det bare mig som er total Amalie eller skal man vælge dem til et andet sted?

edit: jeg kan faktisk se det hele når jeg ikke har den på maksimum, men 'et lille' vindue. Bare ikke holdbar i længden og jeg gider ikke at spille når jeg ikke kan gå ind på youtube og se på Hyggen76* mens jeg spiller FM Tunge

*absolut anbefalelsesværdig! Hans dame er lige død men han hygger sig allerede 5 dage efter.
« Seneste Redigering: 08 Okt 2011, 12:16 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Søgaard
Gæst
 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #5: 08 Okt 2011, 12:14 »

Att: Søgaard



Nu kører min pc kun på 1366x768 ville jo klart gør at jeg kan se mindre på diverse sider. Derfor ser det jo sådan ud.
Det betyder jo så også at jeg ingen mulighed har for at se karantæner og skader. Skaderne kan dog reddes ved egne spillere ved at gå ind på 'træning'.

Men jeg tror langt fra at rasmu5 (formoder at han også kører med en lille skærmopløsning) og jeg er de eneste med en lille opløsning. Ellers må man få den gamle Ferrari op, som kan tage en noget større.

Men det kan da også være jeg har overset et andet sted, men så hører jeg gerne nærmere.


Nå for katten.. Jeg kan så heller ikke finde et alternativt sted, hvor det står, hvilket egentlig er lidt dårligt, hvis man kører med en lav opløsning.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #6: 08 Okt 2011, 12:14 »

Det giver så ingen mening imo. Tunge

EDIT: Jeg blev lige manager i stedet for landsholdsspiller herinde i rang! Take that bitches! crazy
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #7: 08 Okt 2011, 12:19 »

Som redigeret ovenfor, så har jeg lige testet også om jeg nu kan se det hele når jeg spiller fuldskærm (så jeg virkelig kun kan se spillet) og der får jeg det hele, så som udgangspunkt så er der ikke noget problem udover at det irriterer mig Smiley

endnu mere edit: spille med vindue, men ikke maksimum og at processlinien skal gemmes - problem solved. Tunge Så må jeg bare vænne mig til at at processlinien skjules eller at jeg at skal minimere billedet når jeg skal se skader.

Nå, men håber at trådstarter fik hjælp.

endnu, endnu mere edit: Nu kan jeg pludselig også se linien med spillerstatus under oversigt - egenskaber. Hvor er det åndsvagt for det rykker sig 2 m.m. for at skabe plads til den ift maksimum/minimum.
« Seneste Redigering: 08 Okt 2011, 12:32 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #8: 09 Okt 2011, 10:31 »

Jeg kan heller ikke se højde og vægt.. Har 15 tommer skærm.. Hvad kan jeg gøre ?
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #9: 09 Okt 2011, 10:41 »

Omkring de ting, som I føler mangler i jeres opløsning, så prøv at nævn det inde på det officielle forum, så Sports Interactive eventuelt kan få det fikset i en kommende patch.

http://community.sigames.com/forumdisplay.php/240-Football-Manager-2012-Bugs-Forum
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #10: 09 Okt 2011, 10:55 »

Tjekker lige om det er gjort eller så gør jeg det.

edit: Det er faktisk gjort allerede her: http://community.sigames.com/showthread.php/277247-Windowed-Mode?p=7141774#post7141774
« Seneste Redigering: 09 Okt 2011, 10:58 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Søgaard
Gæst
 
Sv: Karantæne /global karantæne
« Svar #11: 09 Okt 2011, 10:59 »

Det med karantæne bliver nævnt i denne tråd: http://community.sigames.com/showthread.php/277067-demo-kolo-toure-s-suspension-not-visible-anywhere

Jeg vil da anbefale et par stykker af jer at fortælle om jeres problem i tråden og skrive opløsningen på jeres skærm på, da jeg er ret sikker på det er der, hvor fejlen er.



Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010