home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Medieprognose
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Medieprognose  (Læst 5600 gange)
Red14
Ynglingespiller

Medieprognose
« : 07 Okt 2011, 09:14 »

Synes det er komplet til grin at OB endnu en gang er seeded 3'er i medieprognosen, imens at Brøndby er 2'er!

Vi skal tilbage til 05/06 sidste gang at Brøndby var over OB i tabellen.

Hvem står for at give de informationer til SI Games?!? Er det en bitter Brøndbyfan som forsøger at gøre hans hold større end det er?

Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Medieprognose
« Svar #1: 07 Okt 2011, 09:40 »

Tja, PER er vel udelukket da Brøndby ellers ville have været nr. 1.

Desuden så er det nok fordi at Brøndbys reputation fortsat ligger højere end OBs. Smiley

Men er det ikke også ligemeget om det er det ene eller andet? Jeg kunne selv ikke være mere ligeglad med om det hold jeg har ligger 10. i medieprognose eller 1. - for mig handler det om at få guldet hjem.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Red14
Ynglingespiller

« Svar #2: 07 Okt 2011, 16:37 »

Tja, PER er vel udelukket da Brøndby ellers ville have været nr. 1.

Desuden så er det nok fordi at Brøndbys reputation fortsat ligger højere end OBs. Smiley

Men er det ikke også ligemeget om det er det ene eller andet? Jeg kunne selv ikke være mere ligeglad med om det hold jeg har ligger 10. i medieprognose eller 1. - for mig handler det om at få guldet hjem.

Øh, nej? Hvorfor skulle det lige gøre det?

U-4-E
Manager

« Svar #3: 07 Okt 2011, 16:50 »

Øh, nej? Hvorfor skulle det lige gøre det?

Fordi at det er det. Det er en blanding af reputation, finanser, spillere mm., hvor reputation vidst er det der betyder mest.

Ariana Grande
Manager

« Svar #4: 07 Okt 2011, 16:51 »

Fordi at det er det. Det er en blanding af reputation, finanser, spillere mm., hvor reputation vidst er det der betyder mest.

Jeg tror han betvivler, at Brøndbys reputation er højere end OB's.

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #5: 07 Okt 2011, 18:00 »

Brøndby lever på fordums storhed .. Smiley Reelt set er de jo ikke bedre end så mange andre klubber herhjemme..
De lever dog på deres storhedstid i 90'erne og derfor er det i dansk målestok stadig en stor klub ..
Men reelt set burde deres medieprognose jo være bag FCM også ..

Månedens bruger: Oktober 2010

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #6: 07 Okt 2011, 18:31 »

Brøndby lever på fordums storhed .. Smiley Reelt set er de jo ikke bedre end så mange andre klubber herhjemme..
De lever dog på deres storhedstid i 90'erne og derfor er det i dansk målestok stadig en stor klub ..
Men reelt set burde deres medieprognose jo være bag FCM også ..

Det må man sige kommer an på om vi kun ser på superligamæssigt eller alle divisionerne Tunge

Ved ikke hvordan jeg skal forstå dit svar Red14, så jeg tager de 2 udgangspunker som X og U-4-E gør.

Reputation har en påvirkning af medieprognose. Om finanser, spillere m.m. er, aner jeg ikke, men det vil i hvert fald give mening.

Om det er så er om Brøndbys reputation er højere end OBs så tror jeg at den er. Men det er tæt. Brøndby 'lever' - som Antchev siger på fordums storhed. Vi aner jo ikke om SIGames har et udgangspunkt på 20 år.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Red14
Ynglingespiller

« Svar #7: 08 Okt 2011, 09:43 »

Det må man sige kommer an på om vi kun ser på superligamæssigt eller alle divisionerne Tunge

Ved ikke hvordan jeg skal forstå dit svar Red14, så jeg tager de 2 udgangspunker som X og U-4-E gør.

Reputation har en påvirkning af medieprognose. Om finanser, spillere m.m. er, aner jeg ikke, men det vil i hvert fald give mening.

Om det er så er om Brøndbys reputation er højere end OBs så tror jeg at den er. Men det er tæt. Brøndby 'lever' - som Antchev siger på fordums storhed. Vi aner jo ikke om SIGames har et udgangspunkt på 20 år.

Ingen af de punkter er bedre/større hos Brøndby end OB. Det eneste der er større i Brøndby, er tilskuertallet til deres hjemmekampe. Og det kan umuligt være det som giver dem en større reputation end OB?

Det undre mig meget at Brøndby stadig kan ligge foran OB..

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #8: 08 Okt 2011, 10:00 »

Kunne egentlig godt forestille mig at der kommer fra noget rundspørge blandt deres scouts, tænker noget med "her er alle ligaerne som skal med, sæt numre ved dem som du kender/ved mest om startende med nr. 1"..

Derudover kunne det vel sagtens være fordi Brøndby stadigvæk er mere kendt ude i Europa end eksempelvis OB, netop på grund af deres spil i 90'erne (og til dels i 00'erne), samt at flere tidligere Brøndby spillere er repræsenteret i diverse TV programmer og andet, specielt Peter Schmeichel i det tilfælde.

Dog vil jeg også tilslutte mig den holdning at ligemeget om man ligger til 1. eller 12 så går man vel efter guldet, selvom man vil se sig tilfreds med mindre første sæson eller 2..

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Enged
Gæst

« Svar #9: 08 Okt 2011, 10:17 »

Forbinder du navnet Peter Schmeichel med Brøndby? Jeg gør i hvert fald ikke. Hans kærlighed til United er langt mere udpræget, og hvis du spørger 100 mennesker, hvad de forbinder Schmeichel med, så vil jeg blive meget overrasket, hvis blot en nævner Brøndby.
Desuden forstår jeg slet ikke, hvordan din analogi med tidligere spillere i tv-programmer giver større reputation i spillet. Selv om Camilla Martin er med, så ved jeg da stadig absolut intet om, hvilken klub hun spillede badminton i.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10: 08 Okt 2011, 11:14 »

Forbinder du navnet Peter Schmeichel med Brøndby? Jeg gør i hvert fald ikke. Hans kærlighed til United er langt mere udpræget, og hvis du spørger 100 mennesker, hvad de forbinder Schmeichel med, så vil jeg blive meget overrasket, hvis blot en nævner Brøndby.
Desuden forstår jeg slet ikke, hvordan din analogi med tidligere spillere i tv-programmer giver større reputation i spillet. Selv om Camilla Martin er med, så ved jeg da stadig absolut intet om, hvilken klub hun spillede badminton i.
Men derfor er hun stadig blevet mere kendt, hvilket også gælder for fodboldspillere som har deltaget i studier osv. Det er ganske realistisk.

Enged
Gæst

« Svar #11: 08 Okt 2011, 11:24 »

Ja HUN er blevet mere kendt. Ikke den klub hun har spillet i. Folk der ser Onside, ved jo i forvejen godt hvem Peter Schmeichel er, hvem Brøndby er og så videre. Desuden er det jo kun folk, der bor i Danmark, der ser Onside og generelt danske fodboldprogrammer, hvordan skal det så kunne promovere danske klubber? Hvis man ikke ved noget om fodbold i forvejen, så ved man jo heller ikke, at det er tidligere spillere, der står der. Desuden står de jo heller ikke med et skilt og proklamerer med, hvilken klub de selv har spillet/holder med, udover at Schmeichel nærmest gør det, når United spiller Champions League.

U-4-E
Manager

« Svar #12: 15 Okt 2011, 21:30 »

Red14
Ynglingespiller

« Svar #13: 16 Okt 2011, 08:17 »

Lidt vildt at jeg kan kommentere det for et år siden og så er det stadigvæk ikke blevet rettet..! Der er nogen som står for den danske liga, som har mangel på realitetssans. Ærgeligt at folk kan være så ringe til at vurdere spillere og klub...

U-4-E
Manager

« Svar #14: 16 Okt 2011, 13:19 »

Nu er det jo ikke sådan at der sidder nogen og taster en medieprognose ind for alle klubber. Det er noget spillet selv udregner.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010