|
JeppeA
|
|
nu begynder det sku at se tyndt ud :/
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
Nogen der ved hvor mange rigtige vinderen havde sidste år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Nogen der ved hvor mange rigtige vinderen havde sidste år?
mener det var 94 eller 96
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
mener det var 94 eller 96
Sindssygt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Hvor mange er i forskellige oppe på?
|
|
|
|
|
|
"Don't fuck with mediocrity eliminate it"
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Hvor mange er i forskellige oppe på?
72 pt . Men sidder virkelig fast nu . Har ikke fundet nogen i snart 20 minutter . Noget siger mig jeg har set på de folk som jeg leder efter men har ikke genkendt dem .. hvad med dig selv ? 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
72 pt . Men sidder virkelig fast nu . Har ikke fundet nogen i snart 20 minutter . Noget siger mig jeg har set på de folk som jeg leder efter men har ikke genkendt dem .. hvad med dig selv ?  Jeg kiggede flere timer i træk igår uden at finde nogen for derefter at finde næsten 40 på en time...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
72 pt . Men sidder virkelig fast nu . Har ikke fundet nogen i snart 20 minutter . Noget siger mig jeg har set på de folk som jeg leder efter men har ikke genkendt dem .. hvad med dig selv ?  Jeg er oppe på 83... Har ikke fundet nogen i snart 2 timer nu.. Så tror jeg er i samme dilemma som dig.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Hvad er du på Newcastle?`
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
Hvad er du på Newcastle?`
Stadig 69, er dog også på arbejde, så har ikke lavet noget på de siden igår 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Stadig 69, er dog også på arbejde, så har ikke lavet noget på de siden igår  Hvis du er på arbejde er det jo nu du skal slå til! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
Hvis du er på arbejde er det jo nu du skal slå til!  Må desværre ikke spille fm på job.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søgaard
Gæst
|
|
Lige for at komme tilbage til det med at spørge hinanden om navne, så vil dette blive set som snyd. Hvis vi skulle tage nogen i at snyde eller forsøge på det, så vil deres bud være ugyldigt og man kan se frem til at få en advarsel fra crewet.
Edit: Jeg kan kun opfordre til at skrive en besked til mig, hvis man bliver kontaktet af andre brugere om at udveksle navne. Således vi kan få en ren og fair konkurrence.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Okt 2011, 15:15 af Søgaard »
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Har ledt i 4 timer nu uden at finde én, det er satme ikk motiverende 
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|