home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1006 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 234 235 [236] 237 238 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449653 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3525: 11 Aug 2009, 22:12 »

Dette er ikke for at træde nogle over tæerne, men på en måde har Lynge og AAB godt af det. Kuhn styrede AAB tropperne fantasisk og tabte ikke en eneste kamp (mener jeg) og så må det fandeme være en skuffelse fr ham at blive Ass. manager igen Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3526: 11 Aug 2009, 22:20 »

Hvis det bliver en realitet bliver min mening sku en delt ting. Jeg vil blive utrolig trist over at vi mister en fremragende træner som uden tvivl har stor betydning for os, men samtidig er det meget glædeligt endeligt at se Allan få den chance han så ærligt har fortjent. Det er på tide at han får chancen, det kommer nok til at koste os lidt, men syntes virkelig det er på tide for Allan.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3527: 11 Aug 2009, 22:24 »

Ingen tvivl om at Kuhn fortjener det, men skidt vi mister ham.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3528: 11 Aug 2009, 22:37 »

Selvfølgelig er det godt for Kuhn, at han får sådan en chance! Det har han ovenud fortjent, istedet for den pis tjans han har i AaB. Han vil jo aldrig komme op i hiarkiet - hvilket Lynge har bevist.... (Tak for lort,  Lynge).

At AaB har godt af at miste ham ved jeg nu ikke, de kan ikke gøre for, at den inkompetente cigar af en sportsdirektør træffer nogle utrolig dumme beslutninger...  Gad vide hvor mange gange han skal få et nederlag, før han indser dét han gør (som regel!) er forkert?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3529: 14 Aug 2009, 23:17 »

@ Wirenfeldt

Syntes godt nok at du går til hårdt angreb imod Lynge!
Jeg tror ikke pt. at der findes en bedre mand som kunne være sportsdirektør i AaB.
Med de midler man tidligere havde i AaB har han gjordt en fremragende stykke arbejde! Intet mindre.
Det hele startede da han fik Hamrén til klubben...


Angående den nye assistent, mener jeg at det er Lynge som skal finde en 'ny kuhn', forstået på den måde at
han skal gå ud og finde en mand som binder sig lidt til klubben, ved ikke at være et fast makkerpar med Magnus P.
- Det har han også tidligere udtalt at det er dét som han foretrækker Smiley
Logged

AskeLT
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3530: 16 Aug 2009, 21:34 »

Jeg tror ikke at det vil have så stor betydning for AaBs nuværende mandskab at Kuhn tager afsted.
Det er Pehrson som skal styre tropperne, og selvom jeg begræder Kuhns afsked. Så må man jo se lyst på mulighederne i AaB ved at Kuhn rejser. Kuhn må vel næsten siges at være sidste del af "Hamren æra".
Så nu har Pehrson alle muligheder for at vise sit fulde potentiale, også må vi se om Lynge får held med hans beslutning eller ej.
Men jeg håber da hvert fald ikke at Kuhn går hen og laver præcis det samme i FC Midtjylland som han gjorde i Aalborg, de ville gøre ondt på rigtig mange danske klubber.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3531: 19 Aug 2009, 20:36 »

Rigtig dejligt med endnu en sejr, det begynder at se pænt ud igen.

Jeg synes, at Johansen havde en skidt kamp i dag, men at det så er ham, der scorer, er jo fint nok. Det var ikke nogen prangende kamp i dag, og mon ikke det hang sammen med, at Johansen ikke var for skarp. Chanko og Würtz var derimod optimale i dag, mens midterforsvaret var fremragende.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3532: 19 Aug 2009, 20:40 »

Ja rigtig dejlig sejr, men hold da op hvor spiller vi uinspirerende på den sidste tredjedel af banen. Men rigtig flot diciplinæret indsats af vores bagerste 6.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3533: 20 Aug 2009, 00:03 »

Man kan sige meget, men I holder nullet i en flere kampe efterhånden og sørger selv for at putte en enkelt eller to ind, dermed tre point. Man må sige, at Magnus Pehrsson måske er igang med at stable noget spændende på benene alligevel, selvom jeg ved, at I var meget efter ham!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3534: 20 Aug 2009, 00:08 »

Er svært at være utilfreds når man har vundet 4 kampe på stribe med scoren 9-0. Meeeen jeg synes nu stadig at spillet i store dele af kampene stinker gevaldigt og der er langt til flot og poleret fodbold som under Kuhn og Hamren, men man kan håbe at det kommer nu hvor resultaterne går med os. Svær kamp i weekenden, Esbjerg ude bliver bestemt ikke nogen nem opgave og der skal spilles bedre end i dag.

Wæhler min man of the match, klassespiller....
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3535: 20 Aug 2009, 00:25 »

Man skal vel også lige huske på, at I IGEN skal have kørt en ny angriber ind. Der er en "ny" mand i midterforsvaret ved Wæhler - og så har holdet mistet både Risgård og Augustinussen, der begge betød en del. Så det er vel ikke mærkeligt, at holdet famler lidt efter at finde hinanden. Derfor synes jeg, at man skal være tilfreds med 9-0 i de sidste fire kampe. Magnus Pehrsson bygger vel op bagfra, så han med tiden når fremad banen. Forsvaret er på plads, midtbanen begynder at hænge sammen omkring en meget spændende Chanko, men så er der fronten, hvor der stadig er lidt problemer, synes jeg!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3536: 20 Aug 2009, 08:44 »

Man skal vel også lige huske på, at I IGEN skal have kørt en ny angriber ind. Der er en "ny" mand i midterforsvaret ved Wæhler - og så har holdet mistet både Risgård og Augustinussen, der begge betød en del. Så det er vel ikke mærkeligt, at holdet famler lidt efter at finde hinanden. Derfor synes jeg, at man skal være tilfreds med 9-0 i de sidste fire kampe. Magnus Pehrsson bygger vel op bagfra, så han med tiden når fremad banen. Forsvaret er på plads, midtbanen begynder at hænge sammen omkring en meget spændende Chanko, men så er der fronten, hvor der stadig er lidt problemer, synes jeg!
Og til det med at have kørt en ny angriber ind, så opfatter de fleste Fredheim Holm som værende ham der ligger bag angriberen, og ikke den boksspiller der er brug for.
Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3537: 20 Aug 2009, 09:31 »

Enig med SirToby, vi vinder den her kamp på en lidt heldig måde, vi spiller en flot 1 halvleg, men i 2 halvleg bliver til tider overspillet af en rigtig godt FCN hold. Men vi får et heldigt mål, og sådan kan man også vinde kampe.

Men efter min mening, så er det tydeligt vi stadig mangler den klasse angriber som skulle have afløst Prica, vi har ingen spiller som søger de fleste chancer og banker mål ind når der er brug for det.
Men ellers ser det godt ud, islr defensiven, med Wæhler, dog frygter jeg for hans glasben.. (ANTI JINX)
Logged

[Min signatur er for stor]

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3538: 20 Aug 2009, 12:56 »

Som jeg ser det, er problemet at Curth og Holm er for ens, de er begge lille hurtige angribere og ingen trussel i luften, derfor ser jeg hellere Schwartz starte med en af dem....
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3539: 20 Aug 2009, 13:51 »

Ronnie er sgu heller ikke vildt hovedstærk, der er Curth noget stærkere.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 234 235 [236] 237 238 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010