home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1122 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449694 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3510: 02 Aug 2009, 15:02 »

Jeg var sindsygt tæt på at tage ind til min farfar for at se kampen, men tænkte at de sikkert spillede af h til alligevel... Men ja, så 4-0 Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3511: 02 Aug 2009, 16:46 »

Ja fandme nederen at når man ikke kan se kampen begynder de at score og garanteret spille godt...

De vinder 5-0 og det er jo i sig selv fint nok...

Men vil nu alligevel lige klappe hesten. Det er altså Superligaens suverænt dårligste hold vi spillede imod og vi fik det med garanti langt nemmere end vi gør mod noget som helst andet hold i ligaen.

Det er ikke fordi jeg ikke glæder mig over en sejr, men hvis man ikke kan slå HB Køge så har man imo heller ikke noget som helst at gøre i ligaen...
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3512: 02 Aug 2009, 19:13 »

HB Køge er et klokkeklart bevis på at superligaen under ingen omstændigheder skal udvides.

Jeg var på Herfølge stadion i dag og gal for en gang lorte bold. Hjemmeholdet var jo knap nok på banen og AaB formåede i 50-60 minutter af kampen at spille lige så dårligt og fantasiløst som mod Slavija Sarajevo for 1½ uge siden.

AaB spillede godt det først kvarters tid og de sidste 10 minutter, resten var jo den ene fejlaflevering efter den anden og havde det ikke været for den komplet uduelige modstander, så var de også blevet straffet.

Eneste positive er sejren og at Curth og Holm fik scoret, det bør give et løft i selvtilliden, spillemæssigt synes jeg stadig der mangler meget.

Enevoldsen bedste mand i mine øjne.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3513: 02 Aug 2009, 20:31 »

Man kan ikke lægge ret meget i, at AaB slår HB Køge, det havde derimod set rigtig, rigtig skidt ud for AaB, hvis ikke de havde vundet den kamp. Som Newcastle ganske rigtigt siger, så er HB Køge et rigtig godt eksempel på hvorfor SAS ligaen ikke skal udvides, og faktisk også et godt argument for, at kun ét hold bør ryge direkte ud, mens det næstsidste hold, måske skulle ud i to play-off kampe mod første divisions nummer to, for at undgå, at man forringer niveauet i SAS ligaen, så meget, som man har gjort i denne sæson. HB Køge er dømt til at være årets prygelknabe, og ryger efter al sandsynlighed ud med et brag.

Én sejr betyder ikke at krisen er ovre (blind høne finder også et korn), ligesom ét nederlag ikke er lig krise, der skal følges op på det, og det tvivler jeg absolut på, at man formår.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3514: 09 Aug 2009, 19:41 »

Sådan AaB ! Smiley
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3515: 09 Aug 2009, 19:47 »

Virkelig en god arbejdsindsats af vores gutter i aften. Og faktisk en god start vi har fået i årets sas liga.

Der er meget positivt vi kan tage med hjem fra dagens kamp.

- Vi er 3 point rigere
- Fremragende boost af moral det helt sikkert vil give
- vi holder sansynligvis nullet
- Fremragende af især vores bagkæde, som står rigtig godt i dag.

Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3516: 09 Aug 2009, 19:48 »

Og vigtigst af alt:

- Vi slår Brøndby Thumbs Up
Logged


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3517: 09 Aug 2009, 19:50 »

Flot præstation af jer må man sige, og jeg siger tak for at i tager 3 point for Brøndby Thumbs Up (og for Caca Opstemt)
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3518: 09 Aug 2009, 21:33 »

Virkelig en vigtig sejr vi fik idag, som vi kan bruge til en masse fremover !
Jeg vil dog stadig mene at både Michael Jakobsen og Jeppe Curth mangler at smide 3-5 kilo hver Smiley
Især Michael Smiley
Logged

FreddyQvist
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3519: 09 Aug 2009, 21:42 »

Curth spiller en fremragende kamp efter min mening!
1. Han holder godt fast i bolden
2. Han spiller taktisk klogt
3. Lægger en sukkerbold lige i fødderne af Due
og 4.kæmper og beviser sit værd! Dog kunne jeg godt have set en spiller som tracy passe temmelig godt ind i deres spillestil. han er både hurtig, stærk, og god med hovedet, og jeg er sikker på at han snart vil bevise sit værd!
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3520: 10 Aug 2009, 01:23 »

Som AaB fan på Sjælland har det jo været en udsøgt fornøjelse at se de sidste 2 kampe, først 5-0 over HB Køge i en kampe hvor man sammenlagt spillede godt i 20 minutter.

I aften var jeg anderledes imponeret, en god fight af samtlige spillere og fuldt fortjent 3 point på kontoen.

Ting jeg har bemærket er at i begge kampe har Ronnie Schwartz startet og han er en noget større fysisk trussel end Fredheim Holm, så klart positivt. En anden mindre god ting, jeg synes Bøgelund stinker mere og mere, han var pinlig i Sarajevo og han har bestemt heller ikke haft sine bedste kampe mod Køge og Brøndby.

Udover det, så tror jeg mere kampen bliver husket for en miserabel Brøndby indsats, især Farnerud spillede som en sæk kartofler.

Men glæder mig til at komme hjem til Aalborg i weekenden og se AaB - Sønderjyske, det må blive 3 sejr på stribe Smiley

Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3521: 11 Aug 2009, 21:32 »

Hej Newcastle.

Jeg har nogle kommentarer til din ovenstående post.

Jeg må give dig ret i, at Ronnie's fysik er væsenlig bedre end Fredheim's, men hvorfor ser du det som positivt?
I mine øjne kunne en duo med Ronnie og Fredheim være herlig, hvor Ronnie kan agere fysikken og Fredheim kreatøren.

Bøgelund har så absolut ikke spillet optimalt i indeværende sæson, men keep in mind, at han kommer fra en skadespause og sommerferie, det kan godt tage laaang tid før han er på toppen igen - men det skal nok komme, det er sket utallige gange før for ham. Desuden, så har vi ikke noget bedre alternativ til vores højre back. Smiley

Du har desværre ret, Brøndby-kampen vil uden tvivl blive (og bliver det allerede!) husket for en elendig Brøndby-indsats. Det kan vi takke diverse københavner-journalister for, sikken en skam at Nordjyske ikke er Danmarks førende avis. Men helt ærlig? Selvfølgelig spillede Brøndby skidt, det giver jeg jer ret i - men AaB spillede samtidig også en fremragende kamp. Det skal huskes!!

Newcastle, vil du ikke lige ændre din signatur til Brøndby vs AaB 0-2 og ikke 0-1? Wink

Forresten, så havde jeg en 100-lap på AaB sejr i søndags - fantastisk! Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3522: 11 Aug 2009, 21:46 »

Allan Kuhn meldes klar for FCM som ulvefører, satans Skuffet

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/her-er-den-ny-forer-ulv
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3523: 11 Aug 2009, 21:58 »

Det må ikke ske ! Skuffet
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3524: 11 Aug 2009, 22:08 »

Pinligt Lynge, pinligt!
Logged

Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010