home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 528004 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #3270: 09 Jul 2009, 21:35 »

Det fatter jeg intet af... Der står intet på AaBsport.dk

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #3271: 09 Jul 2009, 21:39 »

Den side er ikke altid med. Men Stenild skal lære at der intet er over klubben..

[Min signatur er for stor]

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #3272: 09 Jul 2009, 22:02 »

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3273: 09 Jul 2009, 22:03 »

Det er kun lejeaftale...

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #3274: 09 Jul 2009, 22:07 »

Det er kun lejeaftale...

Jaja, men det er fint så kan stenilld også smutte..

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3275: 09 Jul 2009, 22:11 »

Stenild er fandme god, han skal sgu ikk væk plus så er han dansk...

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3276: 09 Jul 2009, 22:11 »

Så kan Stenild blive solgt og få chancen som førstekeeper som han har brug for.

Jeg holder fast i at vi nu skal droppe den indstilling rigtig mange AaB-fan har, at vi ikke kan overleve uden en defensiv midtbanespiller. Jeg ser det nu som bedst og optimalt, at vi spiller en 4-4-1-1 eller en 4-4-2. Førstnævnte er den der i mine øjne er bedst. Det bliver så med MJ og Bøge på backs og så formentlig, til min store fortrydelse, Wæhler og så Kenneth Emil/Lasse Nielsen i midterforsvaret. Midtbanen vil så være fra venstre, Due, Chanko, Würtz og så Holm. Så kan Greven få sin offensive midtbane og så Curth som spids Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #3277: 09 Jul 2009, 22:48 »

Stenild er en nar, den måde han skaber sig i pressen på, hører ingen steder hjemme! - deraf - INGEN OVER KLUBBEN!
Lad ham endelig skifte klub, også kan vi se om denne høje gut er noget for os, så kan vi jo udnytte den købsoption der er i kontrakten!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3278: 10 Jul 2009, 00:18 »

Jeg kan egentlig godt forstå Stenilds frustrationer, han har jo reelt ingen chance for at spille sig på holdet. Det er bedøvende ligegyldigt hvor godt han så står, når han får chancen, og hvor mange blundere Zaza så laver, er Zaza bare tæt på at være klar, så står han, uanset om han er den bedste eller ej.

Hørte i øvrigt lige, at Fredheim Holm er venstrebenet, så det er vel ikke specielt oplagt (i hvert fald ikke optimalt), at kaste ham ud på højrekanten.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #3279: 10 Jul 2009, 11:02 »

HAn er venstre ben, men sparker rimelig godt med højre.
Og Zaza er stadig bedre end Stenild jo, Stenild er så ring med fødderne og styre ikke forsvaret på samme måde som Zaza gør.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3280: 10 Jul 2009, 11:36 »

Stenild er en nar, den måde han skaber sig i pressen på, hører ingen steder hjemme! - deraf - INGEN OVER KLUBBEN!
Lad ham endelig skifte klub, også kan vi se om denne høje gut er noget for os, så kan vi jo udnytte den købsoption der er i kontrakten!

Øhm fordi ingen er over klubben, skal man vel ikke finde sig i hvad som helst. Hvis han mener han har manglet tillid og ikke fået en fair chance, har hen vel ret til at give sin mening til kende. Han har i mange år været et stort talent, så AaB synes jeg da må ærgre sig over at han vil væk... Men jeg forstår ham ganske fint.

JKJ
Gæst

« Svar #3281: 10 Jul 2009, 11:53 »

Jeg kan egentlig godt forstå Stenilds frustrationer, han har jo reelt ingen chance for at spille sig på holdet. Det er bedøvende ligegyldigt hvor godt han så står, når han får chancen, og hvor mange blundere Zaza så laver, er Zaza bare tæt på at være klar, så står han, uanset om han er den bedste eller ej.

Hørte i øvrigt lige, at Fredheim Holm er venstrebenet, så det er vel ikke specielt oplagt (i hvert fald ikke optimalt), at kaste ham ud på højrekanten.

Kort og godt enig Wink

HAn er venstre ben, men sparker rimelig godt med højre.
Og Zaza er stadig bedre end Stenild jo, Stenild er så ring med fødderne og styre ikke forsvaret på samme måde som Zaza gør.

Stenild får jo aldrig chancen, så klart han ikke kan blive bedre på hans svage punkter...

Jeg forstår ganske godt hans frustrationer, og sige at han skal ud fordi han er utilfreds med ikke at få spille tid er da det største gang fis jeg længe har hørt.
Det er jo godt vi har spillere der vil spille hvergang, og ikke bare finder det tilfredsstillende at sidde på bænken, eller være reserve...

Zaza har max 1-2 gode sæsoner i sig igen. Så sælger vi Stenild nu og så skal vi på jagt igen efter en målmand, det er da det samme som at skyde sig selv i foden...
Ind med Stenild, på bænken med Zaza og hvis han ikke kan finde sig i det så må han væk. Stenild har vi derimod de næste mange mange år...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3282: 10 Jul 2009, 12:06 »

Man kan også vende den om. Når nu Zaza SKAL spille hver gang, uanset om han er klar eller ej, eller den bedste eller ej, hvem er det så reelt der er hævet over holdet?  Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3283: 11 Jul 2009, 13:06 »

Ser lige at Hamrén har udtalt sig lidt omkring jeres nye indkøb, Fredheim Holm skulle vist døje lidt med glasben, og i øvrigt være bedst som hængende angriber. Jeg hæfter mig især ved det med glasbenene, er i ikke efterhånden ved at have haft nok af dem? (er der nogen Dansk klub, der har fået så mange spillere erklæret fodboldinvalid som AaB?)

Der er ingen tvivl om, at det er en spændende spiller, men hvis han er noget nær eneste mulighed på højrekanten (på trods af at han er venstrebenet, og bedre på en anden plads), er det så ikke lidt risikabelt, at satse på en spiller, der har historie for at være meget skadesplaget?

Würtz har vel i øvrigt heller ikke været for heldig de seneste år, hvad skader angår. Og Gaardsøe er allerede én gang blevet erklæret fodboldinvalid. Umiddelbart vil jeg ikke mene, at man kan tillade sig at sige, at det er uheld, hvis i får sæsonen ødelagt på grund af skader, den bør man kunne se komme  Wink Skylden kan ikke skydes over på hverken Europa Cup kampe, eller uheld, men kan ene og alene falde tilbage på, at Pehrsson og Lynge har sammensat en noget skrøbelig trup, spændende, men skrøbelig. Af de spillere i i forvejen har i truppen, er der jo også et par glasben (og skuldre) imellem - Bøgelund, Beauchamp, Wæhler, Zaza, Jakobsen, Curth og Tracy (glemmer jeg nogen?) har vel alle i større eller mindre grad en vis evne til at tiltrække skader. De tre sidstnævnte måske ikke i så høj grad som de 4 første. I kan hurtigt komme til at mangle 4-5 stamspillere på én gang, hvor det kan knibe med at finde alternativer til visse af dem.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3284: 12 Jul 2009, 20:50 »

Aab vandt  Shockeret 2-0 med mål af KEP og Scwhartz(staves)

Sider: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010