home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 527622 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #3195: 05 Jul 2009, 23:07 »

Vil gætte på han skal ind og erstatte Peter Nymann?

[Min signatur er for stor]

JKJ
Gæst

« Svar #3196: 06 Jul 2009, 10:21 »

Caca har bestemt haft sine kampe, men at de nu vil gå målrettet efter Bernburg ser jeg som en god idé. Bernburg er imo langt bedre og stabil end Caca!

Problemmet er bare at vi ikke har fået Berneburg endnu...

Nu kan vi så risikere at stå klar til den første UEFA cup kval kampe uden nogen form for erstatning overhovedet... Vi sælger vores topscore og har ikke noget i baghånden overhovedet, bortset fra en masse rygter om en spiller der vel kan ende alle andre steder end hos os. Hvad gør vi feks hvis han ikke vil til AaB??

Jeg forstår efterhånden ikke et dyt af hvad der foregår i AaB. Lynge snakker og snakker, uden der sker mere, MP gør det samme.
Og vi mangler stadig folk til feks midtbanen, hvor vi vel stort set ikke har en eneste def spiller i hele truppen...
Det er sgu på tide man begýnder at købe inden man sælger så vi ka stille med en trup på 18 mand som man må internationalt, lige pt kan vi vel knap stille de 12!!

Yoggidk
Gæst

« Svar #3197: 06 Jul 2009, 10:38 »

JKJ: Vi har Chanko som spillede som defensiv midtbane i din tid i Sverige...

Men jeg fortår heller ikke en dyt/båt af det de laver, og vi SKAL vel også ud at hente en højrekant nu hvor Caca er væk, da vi kun har Ene derude nu, og måske en Dalsgaard.

Men Bernburg er velkommen, helst SNART!

Yoggidk
Gæst

« Svar #3198: 06 Jul 2009, 10:46 »

http://onside.dk/node/36398

Det hører vi så tit...

Yoggidk
Gæst

« Svar #3199: 06 Jul 2009, 10:50 »

Vi er vel nødt til at finde erstatninger for:

Thomas Augostinussen
Luton Shelton
Caca

Eller er jeg helt galt på den? Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #3200: 06 Jul 2009, 10:51 »

Men jeg fortår heller ikke en dyt/båt af det de laver, og vi SKAL vel også ud at hente en højrekant nu hvor Caca er væk, da vi kun har Ene derude nu, og måske en Dalsgaard.

Alt hvad jeg har hørt og læst der er han offensiv, altså med force i det fremadrettedeog tekniske spil...

Men det er vel som man ser det...

Men det hænger stadig ikke sammen at folk de smutter over en bred kam og vi intet får ind.
Frygter allerede nu den komme sæson...

Yoggidk
Gæst

« Svar #3201: 06 Jul 2009, 10:55 »

Alt hvad jeg har hørt og læst der er han offensiv, altså med force i det fremadrettedeog tekniske spil...

Men det er vel som man ser det...

Men det hænger stadig ikke sammen at folk de smutter over en bred kam og vi intet får ind.
Frygter allerede nu den komme sæson...
Jeg har været ude og set begge træningskampene, og der lå han nær vi havde bolden omkring 2 meter foran backkæden, altså kan han godt li' at bygge spillet op fra bunden... hvilket han gør rigtig godt.

Defensivt løb han røven ud af bukserne, simpelthen, ikke en type som Augu, men bestemt god til det defensive også.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #3202: 06 Jul 2009, 11:13 »

Er rimelig sikker på der bliver præsenteret en-to forstærkninger i løbet af den næste uge.
Og er stort set enig med de fleste af jer om der mangler erstatninger for;

Augu - Et stort skur på midten der vinder hovedstødsduelerne og virker skræmmende + fylder meget. Ærgligt Remco aftalen gik i stykker .

Prica - Ja, vi har jo ikke haft en rigtig erstatning siden, en stor angriber der kan holde bolden og score eller sende den videre.

Nomvethe/Caca - En kantspiller, gerne udlandsk, da han gerne må være en lille dribler. Vi mangler en spiller der kan trylle, vi har ligesom mistet begge vores spillere som i hver kamp havde potientale til og blive matchvinder, da en type som dem selv kan afgøre kampene.

MJ/Bøge - Ja, de er ikke solgt, men derfor vil jeg slet ikke være ked af det, hvis der kom én til Aalborg som kunne spille begge back pladser, for får vi en skade derude, så er vores backup derud til meget ringe.

BONUS: Vil vel være en erstatning for Stenild, den mand ved bare ikke at der er noget der hedder: INGEN OVER KLUBBEN!

My two cents.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2009, 11:19 af holmo » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3203: 06 Jul 2009, 16:33 »

Vil gætte på han skal ind og erstatte Peter Nymann?
Er Cacá kant da? Wink

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #3204: 06 Jul 2009, 16:40 »

Han spiller stortset alle de offensive pladser, og ja kant kan han sagtens være. Han er dog ikke verdens hurtigste, men er god til og udfordre! :-)

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3205: 07 Jul 2009, 12:14 »

Lynge har hele tiden sagt, at Chanko blev hentet som erstatning for Risgård. Og det indtryk jeg har fået af ham, ud fra den omtale der har været af ham, er da også, at han måske nok er defensiv midt, men den spilfordelende af slagsen, mere end opryddertypen (lidt en Pirlo type). Men med en offensiv makker på den centrale midtbane, tror jeg balancen vil knække, og modstanderen vil have for nemt ved at slippe igennem. Jeg har en fornemmelse af, at han skal have en oprydder/skraldemand ved siden af sig.

Ellers mangler i vel to kantspillere, jeg kan i hvert fald ikke rigtig komme i tanker om hvem i har som backup på de pladser, det skulle da lige være patrick Kristensen, men han er vel beskæftiget på fuld tid, med at afløse skadede backs.

Og med salget af Caca, kan i vel heller ikke rigtig undgå at skulle have fat i en angriber, men Lynge lejer vel bare endnu en faleret en af slagsen, og betaler i dyre domme for det  Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #3206: 07 Jul 2009, 12:44 »

Lynge har hele tiden sagt, at Chanko blev hentet som erstatning for Risgård. Og det indtryk jeg har fået af ham, ud fra den omtale der har været af ham, er da også, at han måske nok er defensiv midt, men den spilfordelende af slagsen, mere end opryddertypen (lidt en Pirlo type). Men med en offensiv makker på den centrale midtbane, tror jeg balancen vil knække, og modstanderen vil have for nemt ved at slippe igennem. Jeg har en fornemmelse af, at han skal have en oprydder/skraldemand ved siden af sig.

Ellers mangler i vel to kantspillere, jeg kan i hvert fald ikke rigtig komme i tanker om hvem i har som backup på de pladser, det skulle da lige være patrick Kristensen, men han er vel beskæftiget på fuld tid, med at afløse skadede backs.

Og med salget af Caca, kan i vel heller ikke rigtig undgå at skulle have fat i en angriber, men Lynge lejer vel bare endnu en faleret en af slagsen, og betaler i dyre domme for det  Smiley

Det kunne man godt frygte ja. Men lige præcis på det punkt tror jeg faktisk har lært et eller andet og laver ikke det stunt igen...  Peace

Ellers er jeg enig i at vi skal have en rigtig skraldemand, en der bider igen hvis han bliver bidt og tager de hårde tacklinger. Så kan han altid aflevere bolden til Chanko som så kan gøre noget ved den fremad banen. For tror næppe at Chanko laver de vilde tacklinger på den defensive midt...

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #3207: 07 Jul 2009, 13:08 »

Jeg kunne godt se AaB lave en et-årig lejeaftale med Tobias Mikkelsen til fløjen. Et af Danmarks største fløjtalenter, som er gået i stå i Brøndby og som AaB kunne få billigt til klubben, måske med en købsoption. Han er en typisk kantspiller; lille, hurtig, teknisk stærk og uforudsigelig i sit spil, og så kan han spille begge kanter og også lave mål.
Men jeg er sikker på AaB nok skal få købt de rigtige spillere og vi kommer nok til at se dem kæmpe med i den sjove ende, vil være mit bud.

JKJ
Gæst

« Svar #3208: 07 Jul 2009, 14:28 »

Jeg kunne godt se AaB lave en et-årig lejeaftale med Tobias Mikkelsen til fløjen. Et af Danmarks største fløjtalenter, som er gået i stå i Brøndby og som AaB kunne få billigt til klubben, måske med en købsoption. Han er en typisk kantspiller; lille, hurtig, teknisk stærk og uforudsigelig i sit spil, og så kan han spille begge kanter og også lave mål.
Men jeg er sikker på AaB nok skal få købt de rigtige spillere og vi kommer nok til at se dem kæmpe med i den sjove ende, vil være mit bud.

TM kunne jeg godt se i klubben, men mon ikke Lynge har andre planer end danske spillere. Nu har vi jo allerede hentet en i denne omgang, så det bliver nok en svensker eller nordmand  Peace

Men jeg tror ikke AaB kommer med i toppen, dertil har de skiftet alt for meget ud og de skal bruge tid på at spille et nyt hold sammen... Desuden tror jeg ganske enkelt ikke på MP, han er muligvis et talent, han har bare ikke vist andet i AaB end at han kan fører et hold fra toppen af ligaen direkte ned i bunden uden at have nogle som helst modtræk...

Yoggidk
Gæst

« Svar #3209: 08 Jul 2009, 12:27 »

Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010