home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 526590 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #3030: 09 Jun 2009, 10:38 »

Det tror jeg på ingen måde. Gaardsøe, hvis han kan finde sit gamle niveau, er for god til Superligaen. Kontraktens længde erjo et billede på at de gerne vil se om han kan holde sig skadesfri og derved risikere mindst muligt.

JKJ
Gæst

« Svar #3031: 09 Jun 2009, 10:43 »

Det tror jeg på ingen måde. Gaardsøe, hvis han kan finde sit gamle niveau, er for god til Superligaen. Kontraktens længde erjo et billede på at de gerne vil se om han kan holde sig skadesfri og derved risikere mindst muligt.

Helt enig... Kontrakten er jo kun til nytår og så tager de kontakt igen for at evaluere hvordan det er gået...

Hvis han kan finde hans gamle niveau så kan han altså blive en ganske god forstærkning for holdet...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3032: 09 Jun 2009, 10:59 »

Kan han finde sit gamle niveau igen, skal han nok til at betale sin erstatning tilbage, ellers er der da noget der ikke hænger sammen, manden er erklæret fodboldinvalid, og har fået erstatning for det...

Jeg tror absolut heller ikke han kan finde tilbage til sit gamle niveau, men kan måske godt bruges som indskifter/backup, og det er jo netop bredden der har været en del af jeres problem i den forgangne sæson. Pt har i mig bekendt kun Wæhler, Nielsen, Beachamp og Gaardsøe i det centrale forsvar (Michael Jakobsen kan flyttes derind, men så mangler han på venstrebacken, hvor i stadig har problemer med bredden), og det er ikke en for meget, det må da have været tydeligt for enhver i den forgangne sæson.

I mangler stadig backups på både højre og venstreback, hvor i kun har Jakobsen og Bøgelund og til dels Patrick Christensen, det er altså lige i underkanten, de to førstnævntes skadeshistorik taget i betragtning.

På midtbanen mangler i også stadig en del, ikke bare i bredden, men også til startopstillingen.

Så skal i have råd til at komme igennem transfervinduet, uden at komme ud på den anden side som nedrykningskandidat, så er Gaardsøe nok en ganske fornuftig herre at tilknytte førsteholdet. Han er nok heller ikke den bedst betalte spiller på holdet, så mon ikke i klarer jer alligevel, hvis han skulle vise sig ikke at være klar til SAS ligaen igen alligevel.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3033: 09 Jun 2009, 11:01 »

Det tror jeg faktisk ikke han skal. Der er vidst noget med at der skal gå et vidst tidsrum inden han må spille igen. Fodboldinvalid er ikke det tekniske udtryk for det, bare lægmands udtrykket Wink

JKJ
Gæst

« Svar #3034: 09 Jun 2009, 12:38 »

Kan han finde sit gamle niveau igen, skal han nok til at betale sin erstatning tilbage, ellers er der da noget der ikke hænger sammen, manden er erklæret fodboldinvalid, og har fået erstatning for det...

Jeg tror absolut heller ikke han kan finde tilbage til sit gamle niveau, men kan måske godt bruges som indskifter/backup, og det er jo netop bredden der har været en del af jeres problem i den forgangne sæson. Pt har i mig bekendt kun Wæhler, Nielsen, Beachamp og Gaardsøe i det centrale forsvar (Michael Jakobsen kan flyttes derind, men så mangler han på venstrebacken, hvor i stadig har problemer med bredden), og det er ikke en for meget, det må da have været tydeligt for enhver i den forgangne sæson.

I mangler stadig backups på både højre og venstreback, hvor i kun har Jakobsen og Bøgelund og til dels Patrick Christensen, det er altså lige i underkanten, de to førstnævntes skadeshistorik taget i betragtning.

På midtbanen mangler i også stadig en del, ikke bare i bredden, men også til startopstillingen.

Så skal i have råd til at komme igennem transfervinduet, uden at komme ud på den anden side som nedrykningskandidat, så er Gaardsøe nok en ganske fornuftig herre at tilknytte førsteholdet. Han er nok heller ikke den bedst betalte spiller på holdet, så mon ikke i klarer jer alligevel, hvis han skulle vise sig ikke at være klar til SAS ligaen igen alligevel.

Nu er han jo ikke den første  der er erklæret fodbold invalid og så derefter gør comeback, det er altså set og sket før Wink

Men ja vi mangler masser af folk, men som skrevet længere oppe skulle det være ganske tæt på med den første rigtige forstærkning, det skulle kun være et spørgsmål om tid nu...

Desuden bliver MJ i klubben, han har ingen intentioner om at smutte til en ny klub så lnag tid han er skadet/únder genoptræning...
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2009/06/06/06131033.htm
« Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 18:54 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #3035: 09 Jun 2009, 18:54 »

Yoggidk
Gæst

« Svar #3036: 09 Jun 2009, 18:55 »

Det er vel lige hvad han har brug for, de er netop rykket ned i den næstbedste række i Tyskland, og han kan derfor godt spille sig til en plads, og da Bielefeld er en klub med ambitioner er det perfekt, tror de rykker op igen med det samme!

Held og lykke Risgaard!

JKJ
Gæst

« Svar #3037: 09 Jun 2009, 18:59 »

Det er vel lige hvad han har brug for, de er netop rykket ned i den næstbedste række i Tyskland, og han kan derfor godt spille sig til en plads, og da Bielefeld er en klub med ambitioner er det perfekt, tror de rykker op igen med det samme!

Held og lykke Risgaard!

Tjaaa han får vel mere i løn så farvel med ham... Jeg har ikke mere tilovers for ham mere, jeg begræder ikke han er væk...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3038: 09 Jun 2009, 19:01 »

Hehe der skal godt nok ikke meget til, for at en spille falder i unåde. Er det ikke ok, at han prøver noget nyt?

JKJ
Gæst

« Svar #3039: 09 Jun 2009, 19:04 »

Hehe der skal godt nok ikke meget til, for at en spille falder i unåde. Er det ikke ok, at han prøver noget nyt?

Helt sikker...

Håber som sagt bare han får mere i løn dernede...

Men han har aldrig været mon kop the, så det er ikke kun pga alt det bøvl med kontrakt osv jeg ikke vil savne ham...

Yoggidk
Gæst

« Svar #3040: 09 Jun 2009, 19:08 »

Hold da kæft, han må sguda godt tage på et eventyr, hvilket en forlængelse ville gøre mere unode end gavn. Han har været god for klubben, og jeg synes da det kunne være fint at have beholdt ham, men hvis manden vil væk skal han have lov til det!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3041: 09 Jun 2009, 19:10 »

Hold da kæft, han må sguda godt tage på et eventyr, hvilket en forlængelse ville gøre mere unode end gavn. Han har været god for klubben, og jeg synes da det kunne være fint at have beholdt ham, men hvis manden vil væk skal han have lov til det!

Haha, Kunne simpelhent ikke lade være med at grine af det.  Grin Grin Grin Grin Grin
Man kan da ikke bare bede en anden om at holde kæft i et forum Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #3042: 09 Jun 2009, 19:15 »

Tror mere, det er den der: Hold da op! Du ved, forargelses tonen Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #3043: 09 Jun 2009, 19:19 »

JakobHove: Du ved hvad jeg mener, så nej det er ikke sjovt...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3044: 10 Jun 2009, 15:50 »

Så Chonko skiftet officielt. Håber og tror på at han er en winsnes type, så er han en fantastisk balance spiller. http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46F6-A65B-4C8D024B2652.W5Doc?id=013327A4-6574-45A3-BE36-279B6418E8A4

Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010