home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 525369 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2865: 15 Apr 2009, 12:44 »

Problemet er bare, at vi kun har et angrebstalent, der virkelig kan blive til noget. De fleste er simpelthen desværre for langt under niveau. Men jeg synes da også helt klart, at Ronnie Schwartz burde få chancen oftere.

Kan ikke rigtig se problemmet. Vi henter en mand ind på leje igen for at han kan få sat gang i karrieren igen fremfor at bruge vores egne talenter. Der er jo ingen der siger han skal spille hvergang, men hvis han får nogle kampe og min. her og der så kommer udviklingen jo af sig selv. Jeg tvivler efterhånden på han får chancen hos os da vi jo til sommer helt sikkert igen henter en spiller der skal sparkes igang igen og dermed får han stadig ikke chancen...

Jeg håber Shelton ryger tilbage igen og så lader man Curth, Tracy og Schwartz udgøre angrebet... Hvis sidstnævnte er et så stort talent som bla Lynge har udtalt så kan man virkelig undre sig over de ikke giver ham chancen...

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2866: 15 Apr 2009, 20:52 »

Uhyggeligt ufortjent vi ikke fik en sejr i dag, gal Brøndby er ringe, Vi havde fortjent minimum en 2 måls sejr i den kamp....

AaB som pokalmester og FCK som mester.... og Brøndby som den store taber....

alek9000
Manager

« Svar #2867: 15 Apr 2009, 20:56 »

Kan ikke rigtig se problemmet. Vi henter en mand ind på leje igen for at han kan få sat gang i karrieren igen fremfor at bruge vores egne talenter. Der er jo ingen der siger han skal spille hvergang, men hvis han får nogle kampe og min. her og der så kommer udviklingen jo af sig selv. Jeg tvivler efterhånden på han får chancen hos os da vi jo til sommer helt sikkert igen henter en spiller der skal sparkes igang igen og dermed får han stadig ikke chancen...

Jeg håber Shelton ryger tilbage igen og så lader man Curth, Tracy og Schwartz udgøre angrebet... Hvis sidstnævnte er et så stort talent som bla Lynge har udtalt så kan man virkelig undre sig over de ikke giver ham chancen...
Hvis du læste, hvad jeg svarede på, ville du forhåbentlig forstå det.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2868: 15 Apr 2009, 21:02 »

Hvis du læste, hvad jeg svarede på, ville du forhåbentlig forstå det.

Jeg kan nu stadig ikke se problemet. I kan sagtens undvære Shelton, uden at skulle hente en anden ind i stedet. I har Curth og Tracy som angrebsduo, og garderinger i, i hvert fald Schwartz og vel også Caca, som også kan bruges deroppe, hvis det brænder på, det må da være nok. Der er jo ingen der siger at i SKAL spille med to angribere, hvis i er hårdt ramt af skader i angrebet...

I hvert fald kan det være fuldstændig ligegyldigt hvor talentfuld Schwartz så er, hvis ikke han bliver brugt. Bliver han ikke brugt går hans udvikling i stå, og så er han bare endnu en i rækken af spildte talenter (dem har i haft nogen stykker af før i tiden, det ville være ærgerligt at begynde på den slags igen).

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2869: 15 Apr 2009, 23:34 »

Ufortjent vi ikke får sejren med hjem, men alt i alt vel et godt udgangspunkt. Uddybende kommentar til spillet poster jeg i mogen. Nu vil jeg hoppe i seng!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2870: 16 Apr 2009, 10:01 »

Jeg tror at grunden til at i ikke fik sejren med hjem i går var, at jeres spil ikke er helt så direkte, som det var i efteråret, og i UEFA Cup kampene mod Deportivo for den sags skyld. Det er ligesom om i trækker tempoet ud af angrebsspillet, ved at spille bolden lidt for meget rundt, i stedet for hele tiden at spille fremad. Synes jeg så det samme mod OB, i kommer frem til en masse, men fordi i er så lang tid om det, når modstanderen at organisere sig defensivt (det var OB så en hel del bedre til end Brøndby).

Måske en reaktion på Ståles snak om at i spiller Drillo bold  Smiley (hvilket jeg dog ikke mener at i har praktiseret i denne sæson, måske lidt da Prica var i klubben, men ikke i denne sæson). Men man kan godt spille direkte, uden at det nødvendigvis betyder at man bare skal losse bolden op mod angriberen. I var gode til at spille bolden hurtigt frem, jeg tror det er det i skal tilbage til, hvis i vil til at vinde kampe igen.

halil
Ynglingespiller

« Svar #2871: 16 Apr 2009, 10:43 »

Ahva DNE?

Grunden til AaB ikke vandt, var at AaB brændte nogen sindsyge chancer! Risgårds har 2 kæmpe chancer, Augu har en kæmpe chance, Due har en kæmpe chance(Krydret med to på stolpen) og det er bare det jeg lige kan huske. Der var helt sikkert mere.

Spillet var helt fint fremad, men bolden skal stadig hakkes i rusen!

Samtidigt, skal de nemme mål vi giver simplethen bare væk!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2872: 16 Apr 2009, 10:57 »

Det er store chancer, ja, men de er hver gang presset i afslutningsøjeblikk et, der er forsvarsspillere omkring dem hver gang, og de er tvunget til en hurtig afslutning, hvor der ikke er så meget tid til at få dirigeret bolden i den retning de gerne vil have den.

Der er ingen tvivl om, at det var AaB der styrede kampen, det var det også mod OB, men afslutningerne mangler kvalitet, fordi de bliver presset til en hurtig afslutning. Går de mere direkte mod målet, og på den måde undgår, at modstanderens forsvar når at organisere sig, vil de have mere plads, til at komme til en afslutning med mere kvalitet. Så kan man altid begynde at køre bolden lidt mere rundt, når man er kommet foran, og vil forsøge at trække tempoet ud af kampen.

Det direkte spil er jo noget af det i er gode til, og som i praktiserede under både Hamrén og Kuhn, og mod Deportivo for den sags skyld. Så jeg forstår ikke, at i ikke holder jer til det, men nu pludselig skal til at prøve at kombinere jer igennem modstanderens forsvar.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #2873: 22 Apr 2009, 14:10 »

It's all, part of the plan.

alek9000
Manager

« Svar #2874: 22 Apr 2009, 14:22 »

Tjaa. Uventet, men jeg mener, vi kan undvære ham. Han løber meget og er hovedstødsstærk, ja. Men han er for langsom i opspillet og har en dårlig boldomgang. Han har også koncentrationsfejl.

Men jeg håber da, at rigmanden fra Salzburg har smidt en masse penge efter ham. Held og lykke fremover.

JKJ
Gæst

« Svar #2875: 22 Apr 2009, 15:25 »

Tjaa. Uventet, men jeg mener, vi kan undvære ham. Han løber meget og er hovedstødsstærk, ja. Men han er for langsom i opspillet og har en dårlig boldomgang. Han har også koncentrationsfejl.

Men jeg håber da, at rigmanden fra Salzburg har smidt en masse penge efter ham. Held og lykke fremover.

Sådan!! Sådan klapper man lige sin anfører helt ned!! Sidste sæson var han suverænt AaB bedste og jublen ville heller ingen ende tage da han forlængede med AaB.

Men man kan åbenbart hurtig vende 180 grader når en af de trofaste får chancen i udlandet. Tænk nu lige på han kunne være smuttet gratis i sommers, nu forlængede han og dermed får AaB en pose penge for ham. Det er da loialitet der viul noget. men nej bare rak ham ned i stedet for!!

Det skal dog lige siges jeg ikke synes han har været så dominerende på midtbanen i år som i sidste sæson, men på den anden side, der er jo ingen der har ramt det samme niveau som i mesterskabs sæsonen...

Men det kunne da godt lugte lidt af et comeback til Wurtz som helt sikkert smutter fra FCK til sommer, og han bliver nok heller ikke i Vejle, selv om de bliver oppe...

alek9000
Manager

« Svar #2876: 22 Apr 2009, 15:34 »

Jeg rakker ham da ikke ned, men påpeger bare hans styrker og svagheder. Han har da helt klart flere styrker, men jeg nævnte bare nogle af dem. Jeg skriver også, det er uventet, at han ville skifte, men altså..

Udenlandseventyr, tjaa.. Den østrigste liga er vel på ingen måde bedre end den danske.. Tvivler på, at der er meget andet end økonomi i det.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2877: 22 Apr 2009, 15:39 »

Ser det, selvfølgelig lidt som et tab, men ikke så stort igen, at miste Augo. I den her sæson kan han altså bare ikke aflevere en bold over 5 meter til en medspiller Skuffet Men held og lykke !: )

fc-hansen
Manager

« Svar #2878: 22 Apr 2009, 15:46 »

Han er jeres vigtigste spiller, ubetinget.

Hans defensive arbejde er helt unikt, og han har en placeringsevne, som gør at han står det rigtige sted og erobrer boldene, hver gang!
Hans Teknik kan sagtens blive bedre, men jeg mener at hans rolighed med bolden, og hans gode overblik, kompencerer en del for det.
Derudover er han en målsøgende spiller, der ikke er bange for at tgae chancen på kassen, og med hans fortid som angriber, også ved hvor målet står, og er stærk på hovedet samtidig. og så er han jo mister Aab, som går forrest, og er klubmanden, og jeg må sige at han har niveau til at spiller på et højere plan, men havde godt nok ikke set den komme!

men de nyere tider har jo vist at der ikke er noget der hedder Loyalitet, både med Laursen og Danny Califf, og Thierry Henry. for ville da ikke mene at han kommer til at spille på et så forfærdeligt højere plan i Østrig, men Pengene, og drømmen om udlandet har jo en del at sige i denne verden.

for lige at kommenterer på evt. afløser, har i jo gennem de senere åringer været gode til at scoute ukendte, billige, kvalitetsspillere til klubben, så det kan jo godt være en mulighed, men som der har været nævnt på jeres gamle kaptajn Rasmus Würtz være en oplagt mand at hente, da hans fremtid hos os nok er uvis. Men der er mange dygtige spillere rundt omkring, og en ting er sikkert, Lynge skal nok finde en værdig afløser! Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2879: 22 Apr 2009, 15:54 »

Tjae, jeg tror først tabets omfang vil gå op for mange af jer, når han er væk. Augustinussen er måske ikke en type man lægger så meget mærke til, når han spiller op til sit bedste, man lægger til gengæld mærke til hans medspillere, som han har en evne til at få det bedste frem i (Würtz er vel et godt eksempel, han har aldrig været bedre, end da han spillede ved siden af Augustinussen).

Han har måske ikke været på toppen i denne sæson, men hvem har vel næsten det, ud over lige i Europa Cup kampene, og så en enkelt kamp mod FCK... Man kunne måske forestille sig, at det ansvar der følger med anførerrollen, har virket lidt hæmmende på ham. I hvert fald tror jeg i får svært ved at erstatte ham, og ja, jeg ved godt at det har i hørt før, når profiler har forladt klubben, forskellen denne gang er, at erstatningen ikke har en Augustinussen ved sin side, til at hæve hans niveau...

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010