home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459531 gange)
JKJ
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2220: 28 Nov 2008, 12:41 »

Er det kun mig der synes det er lidt mærkeligt med de sidste udmeldinger omkring at Pehrsson underskriver kontrakt med AaB idag, når GAIS igår udtalte at de intet har hørt fra AaB siden i tirsdags da Pehrsson var i Aalborg?

Det er jo medeierne der siger dette... Både Gais og Lynge siger jo at det ikke sker. Og da AaB også er en børsnoteret klub kan de jo ikke gøre ret meget før de har meddelt det til netop Børsen...

Mender sker tidligst noget i næste uge vil jeg tro...

patrick J
Manager

« Svar #2221: 30 Nov 2008, 19:12 »

Hvis AAB ikke beholder Kuhn er de da godt dumme? Han har jo gjort det fantastisk!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #2222: 30 Nov 2008, 20:10 »

LÆKKERT! Lækkert, lækkert, lækkert...

Er lige kommet hjem fra kamp, og uden at vide noget får man at vide, at AaB har kørt de selvglade københavnere ud ad banen med en alt for lille 3-1-sejr!
Og så var det endda os, der spillede en hård og vigtig midtuge kamp...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2223: 30 Nov 2008, 21:04 »

Ja er også enig i at de burde beholde Kuhn, men synes også lige vi skal huske på at der sidder en klog mand i Poul Erik med mange af de taktiske finesser. Hvis jeg skal være ærlig skal de holde på det team, da det er kuhn der står for den fantastiske mandskabspleje og Poul Erik, der står for en stor del af det taktiske. Selvfølgelig er Kuhn ikke helt tabt bag en vogn, hvad det angår!

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2224: 01 Dec 2008, 11:35 »

Spændende om vi får ny træner idag? bliver meget skuffet hvis det bliver Magnus, han virker ikke som den rigtige for AaB.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2225: 01 Dec 2008, 12:09 »

Havde også håbet på Kuhn teamet. Men Poul har selv udtalt han ikke vil forstætte. Hvilket man må have respekt for. Men lad os nu se, smid en 3 årig på Magnus, og når den udløber, så forfremmer vi Kuhn !

[Min signatur er for stor]

alek9000
Manager

« Svar #2226: 01 Dec 2008, 12:21 »

Man må jo sige ligemeget hvad, så bliver den nye træner ikke populær. Alle i Aalborg vil jo have Kuhn. På stadion er de jo også begyndt at synge om, at de vil have Kuhn som træner, at de elsker ham og jeg skal komme efter dig skal jeg.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2227: 01 Dec 2008, 13:01 »

Det er jo lige før vi synger det til en fck spiller hvis han score selvmål.
Det kan vi ikke bruge til så meget. Allan Kuhn er effektiv, og han har fået holdet til at køre rundt igen. Men vi har et pisse godt matriale i AaB og man skal hedde Bruce Rioch for at kunne ødelægge det. Er sikker på enhver anden træner godt kan vinde kampe med det hold her.
Kuhn har en stor mental indflydelse på holdet, hvilket han nok stadigvæk vil have som ass træner.

[Min signatur er for stor]

JKJ
Gæst

« Svar #2228: 01 Dec 2008, 14:45 »

Det er jo det man kan frygte, en træner der er kedelig og grå og går i et med omgivelserne...
Desuden er ser det heller ikke ud til man har lagt meget mærke til ham i det svenske eller bare i Gøteborg... Jeg har virkelig ikke ret stor tiltro til ham svenskeren hvis det viser sig det er ham... Jeg kan godt frygte at vi om meget kort tid, læs et år, skal ud og lede efter en træner igen...

http://www.onside.dk/node/21880

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2229: 01 Dec 2008, 15:01 »

Man må jo sige ligemeget hvad, så bliver den nye træner ikke populær. Alle i Aalborg vil jo have Kuhn. På stadion er de jo også begyndt at synge om, at de vil have Kuhn som træner, at de elsker ham og jeg skal komme efter dig skal jeg.

Igen må jeg så bare påpege, at Poul Erik skal have lige så stor kredit for den gode stime. Ikke for at bebrejde Kuhn. Han er dygtig mandskabsbehandler og sådan. Men tror ikke han er den rette mand alene. Men "kuhn-poul teamet" skulle forsætte. Når han ikke vil det, tror jeg det er bedst, at kuhn bliver assistent og vi får en god træner. Så kan det diskuteres om Pehrsson er den rigtige eller forkerte!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2230: 01 Dec 2008, 15:33 »

Men så er det her om en lille halv time at den nye cheftræner præsenteres. Bliver sgu spændende at høre Lynge og hvad tanker han har gjort sig!

klysdahl
Lilleputspiller
*

« Svar #2231: 01 Dec 2008, 15:48 »

Gælder mig også meget til at se hvem der bliver træner... mit håb ligger også på kuhn, men det er ligeså meget fordi ham pehrsson er så ung. jeg har aldrig hørt om ham før. han fik, efter hvad de siger, en meget flot 11. plads. Tja en 11. plads kan vel aldrig være helt godt.

klysdahl
Lilleputspiller
*

« Svar #2232: 01 Dec 2008, 15:49 »

Nogen der ved hvor man kan se det live??

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2233: 01 Dec 2008, 16:06 »

vi har skrevet en 3-årig kontrakt med Phersson
« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 16:09 af MadzeN92 » Logged

Yoggidk
Gæst

« Svar #2234: 01 Dec 2008, 16:07 »

det har skrevet en 3-årig kontrakt med Phersson

hvor ser du det?

Sider: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010